Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

GPOWER

Nowy Użytkownik
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

45 Początkujący
  1. to moja 4szosa,a 3nowa ,na tej to czuje się jak w fotelu ,w sumie to takie moje naturalne środowisko ,TCR jest niesamowicie wygodny ,jeszcze dodam mechanizm zapadkowy tryka bardzo głośno ,dziś dokręciłem odcinek po ścieżce rowerowej i wystarczy nie kręcić aby dać znać ze się jedzie🙂 szosa to połykacz km i tu pierwsze 30 ,można traktować jako rozgrzewkę kupiłem autosola ,szampon i wosk w płynie do matu i na żywo w słońcu to czarny-czarny
  2. Dziś pierwsze kilometry ,dokładnie 36,trochę późno wyjechałem,na koniec zaczęło padać ,a naprawdę brakowało kilometrów,jutro poprawie ,udało się zaliczyć kilka podjazdów , idzie pod gore wzorowo ,niesamowite odczucie lekkości ,utrzymywanie prędkości ,jak i jej nabieranie,opony 25c-na mleku ,jazda na korbach to zupełnie inny poziom,a to bardzo lubię ,rozmiar trafiony ,sztyca ma 7cm do końca, w rozmiarze L było by 4cm,a to już czułem w karku ,na temat hamulców ciężko mi się wypowiedzieć , dość ciekawie to pracuje,na te chwile nie mam zdania ,korba 36/52 ,kaseta 11-30 ,a wcześniej miałem w BMC 34/50, kaseta 11-28 i tu bardzo bardzo na plus ,jest czym przycisnąć ,a do samej pracy tej ultegry ,nie mam zastrzeżeń ,na pewno wracam w najbliższym czasie do swojego siodełka SMP ,te jest jakieś takie kwadratowe , pomiar mocy działa ,prawe kolano mam po przejściach,wiec mogłem pilnować balans 50:50 ,całe szczęście ze mój licznik cateya to ogarnia
  3. już w domu ...czarny niczym pojazd Batmana ,nie widzialny jak F-117 Nighthawk,dopracowany jak najnowsza wersja 911 i z Polskim akcentem 🙂,na razie małe zdjęcie ,nie długo będzie więcej
  4. TCR PRO DISC TEAM CCC,w szosie najważniejszy styl ,a on idealnie siada mi pod buty🙂 ,a tak serio to najbardziej opłacalny zakup jeżeli chodzi o TCR ,miernik mocy ,karbonowe koła 42mm i stery w wersji PRO,krotko mówiąc -spełnione marzenie ,dla mnie Everest ,a nowe buty mam ze 2 miesiące i nawet nie wiedziałem ze tak podejdą mi pod rower
  5. stało się🙂 ...zaliczka na TCR 2021 wpłacona ,w środę ma być na sklepie ,wiec max do soboty będzie odebrany,z bikefittingu wyszło ze zdecydowanie wygodniej czułem się na XL ,spowodowane było to moja długą nogą 91,5cm ,kąty pomierzone,pozycja jaka udało się osiągnąć to pół pro ,wiec taka jaka chciałem ,cała pula rozmiaru L na tę chwile jest już zarezerwowana-sprzedana
  6. szosowe TIME miałem plastykowe ,o ile to był jakiś rodzaj ,bo podczas użytkowania -ścierania widać ze miał warstwy-bardzo cienkie
  7. miałeś może wcześniej coś bardziej szosowego,chodzi mi o depniecie na asfalcie ,czy masz porównanie? to ze masz rozmiar L dało ten plus ze widać trochę więcej sztycy od siodełka i rower ma bardziej sportowy wygląd i pewnie zyskał tez na komforcie ,bo wygląda naprawdę dobrze
  8. sam osobiście bylem w 100% zdecydowany na rozmiar L u Ginta i to właśnie sprzedawcy mi namieszali z tym XL
  9. tez mam S8 i trochę porównywałem zdjęcia(oppo,xaiomi) i w tym przedziale cenowym jedynie możesz mieć bardziej wydajny telefon ,ale nie zdjęcia ,zęby czuć skok jakości jedyny telefon który dał mi to odczuć to S20plus
  10. zdjęcia można powiedzie ze archiwalne bo z przedwczoraj ,a prawie dwie godziny temu sprzedałem BMC ,w sobotę lecę na sklepy ,będę zamawiać ,ale sam nie wiem jeszcze co... tyle mi zostało z roweru ... co do pedałów,sam jeżdżę na xtr pd 985,miałem szosowe TIME,pomimo ze jazda była świetna ,to chodzenie i zeskakiwanie z roweru było tragicznie niebezpieczne ,polecam spd
  11. jeszcze nie wiem ,brakuje mi jazdy próbnej ,waham się z rozmiarem ,a może już czas na emeryturę i lepiej brać defy,naprawdę ciężko mi się zdecydować
  12. jeszcze nie zamówiłem Gianta,ale prawie już sprzedałem BMC😉
  13. z mojej strony mam mieszane uczucia,po wizytach w sklepach Giant tez wszędzie mi proponują XL ,a mam 188cm,obecny BMC roz57 to tak jakby M/L u nich ,a jeździ mi się świetnie,Revolt ma nieco spokojniejsza geometrie niż TCR i na styk powinno być ok,trzymam kciuki i daj znać jak już zrobisz te 20-30km wtedy wszystko będzie wiadomo
  14. wczorajsza trasa Dźwirzyno - prawie Ustronie Morskie,prawie po za późno pojechałem,ale 42 km zaliczone w miedzy czasie odwiedziłem trzy razy sklep Giant-a (jeden dwukrotnie ) ,była też już rozmowa telefoniczna ,pomału TCR można zamawiać ,odwiedziłem tez bardzo bliskiego lokalnego przedstawiciela BMC i Specialized i tu dopiero świat rabatów mnie zbił z tropu ,świetna rozmowa z dziewczyną która robi rocznie 20tys km i nie nawidzi tarcz w szosie ,oraz usłyszałem że dla mnie( 188cm) to bardziej Xl (60) ,a nastawiony byłem na L (58-59),sprawiło ze coraz mnie wiem ,podsumowując -tarcze pozwolą na szersza oponę ,ale są problematyczne zwłaszcza w transporcie ,a większy rozmiar ponoć da więcej komfortu (w Giancie można się pomierzyć ,ale na szybko dopadłem TCR 2020 L i wydawał się idealny )
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.