Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

soft

Użytkownik
  • Content Count

    694
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Początkujący

About soft

  • Rank
    Seiko Maniac
  • Birthday 05/23/1969

Kontakt

  • Strona WWW
    http://s0ft.org/

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Warszawa
  • Hobby
    I don't give a flying crap about anything...
  1. Szybko, miło, profesjonalnie- także zdecydowanie polecam transakcje z Kolegą :)

  2. gorszy, lepszy, to takie wzgledne. od wiekszosci innych kompaktow jest "lepszy" w sensie jakosci wykonania i wykonczenia, wyposazenia, komfortu, parametrow i osiagow. to jest kompakt "premium", jak audi a3/s3, czy bmw jedynka, wiec juz z racji ceny i klasy musi byc lepszy od zwyklych kompaktow, bo inaczej nikt by go nie kupil dla samego znaczka i kontrowersyjnego designu. porownywanie go z golfem czy foka z punktu widzenia statystycznego nabywcy, jest bez sensu, bo to dwie rozne polki cenowe i klasy samochodu. z punktu widzenia milosnika "hot hatchbackow" - jest gorszy od gti, czy np. r26, bo jest miekki, komfortowy, cichy, ma dretwy uklad kierowniczy i nieodlaczalne systemy elektroniczne odbierajace cala frajde z jazdy po kretym na granicy przyczepnosci. a gti powinno byc szalone, narowiste, twarde, glosne i dawac frajde z upalania. no i ta skrzynia biegow pracujaca jak kij wciskany w g... tragedia. st - to samo chassis i zawieszenie, ten sam papierowy silnik. st to dla mnie smieciuch - na torze w poznaniu osiaga w zakrecie predkosci o ~10km/h nizsze niz 3x tanszy i o 100km slabszy c2 vts (ktory tez nie jest mistrzem zakretow). nie wiem skad sie wziela powtarzana wszedzie i przez wszystkich opinia, ze foka to najlepiej prowadzacy sie kompakt - ta opinia ma niestety niewiele wspolnego z rzeczywistoscia.
  3. ale to nie jest gti. to jest prawie luksusowy, komfortowy kompakt.
  4. moje ma juz 6 lat - clio 2 ph. 2, 2002r. tzw. clio 172. robie przeglady w aso, leje bezyne i jezdze (zona jezdzi). kompletnie nic sie z nim nie dzieje.
  5. owszem, to nie jest przekladnia hydrokinetyczna. to (w uproszczeniu) dwie (prawie) tradycyjne skrzynie z dwoma sprzeglami, pracujace naprzemian. problemem jest elektroniczny sterownik, ktory to obsluguje... nie zrozum mnie zle, dsg to na pewno dobra skrzynia. 99.9% potencjalnych nabywcow na pewno bylaby zachwycona. ale to nie dla mnie - ja nie potrzebuje abs-ow, eba, ebd, esp-ow, elektrycznego wspomagania kierownicy i innego elektronicznego szajsu. od takich wynalazkow jak dsg, tiptronic itp wole sekwencje sadeva z prostymi zebami. chyba raczej klowki hewlanda. ale to nie ma znaczenia. dsg mnie nie podnieca, tak jak nie podniecaja mnie skomputeryzowane dyferencjaly w lancerze evo...
  6. wiem, a s3 to czteronaped wole fwd, ale zgadzam sie, ze bwm jedynka i mazda rx-8 (i audi s3) sa lepszymi samochodami, niz cala reszta przeze mnie wymienionych. tyle ze bmw i audi sa po prostu za drogie dla mnie i jak widac rowniez dla enzo... poza tym s3 i 130 to juz obszary cenowe w ktorych mozna znalezc wiele innych, rowniez dobrych mocnych i ciekawych samochodow (chocby nissan 350z). a ja bym sie jednak obawial. niby prawdziwy japonczyk, niby konstrukcja prosta jak budowa cepa - tylko 3 ruchome czesci, niby silnik nagradzany wielokrotnie jako "najlepszy silnik" w jakiejs-tam klasie. ale to nie jest samochod popularny w polsce, nie wiem czy znajdzie sie ktos, kto bedzie umial sie nim zajac w razie problemow. na forum mazdaspeed polecaja wlasciwie jednego czlowieka, ale on jest chyba z poznania... do tego dochodza problemy z eksploatacja - benzyna tylko 98, tylko dobrej jakosci. kazde przelanie (nie chce zapalic z dowolnego powodu, a to ponoc sie zdarza) - wymiana oleju. odpada jazda do kiosku po gazete, albo przeparkowanie o 10m. czeste przeglady. koniecznie trzeba przechladzac silnik po jezdzie i raczej nie ma miejsca na "spieszylem sie", "zapomnialem". do tego dochodza problemy z moca - deklarowanej nie ma nawet nowy (dwiescie-kilkanascie koni po dotarciu), po 20kkm zapycha sie katalizator, bo silnik pali duzo oleju i moc jeszcze spada. i potem to wyglada jak samochod sportowy, a jezdzi jak saxo vts...
  7. mniej wiecej to samo co ty. gdybym mial uprzedzenia do renault i nie mial 15% rabatu, to leon bylby moim faworytem.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.