Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

vvv

Użytkownik
  • Content Count

    1660
  • Joined

Community Reputation

3249 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    Zegarki, Elektronika, Motoryzacja

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Teraz są popularne "rajstopy" na drzwi https://allegro.pl/oferta/oslona-przeciwsloneczna-na-szybe-drzwi-xl-95x50-9418994221
  2. Pewnie purple snake
  3. Będę latem w Kato, okolice lipca, więc chętnie wpadnę jak termin pozwoli
  4. vvv

    Motocykle

    Shoei Neotec2 dokupiłem dedykowany interkom i ogólnie mogę go polecić. Na forum jest jeszcze kilku użytkowników, więc może ktoś coś napisze. Z mojej strony, jak pewnie wiesz, musisz przymierzyć wszystkie modele. Próbowałem HJC, ale jakoś nie pasował mi do głowy. Co ciekawe, miałem podobne doświadczenie z C4pro, mimo że mam też c3pro. Tutaj zgadzam się z artooro schuberth spadł z jakością... Jeśli chodzi o wady/zalety Shoei, ma dość dużą skorupę, dzięki czemu jest wygodny, ale zwłaszcza jeśli jeździsz na nakedzie, przy większych prędkościach i skręcaniu głowy trzeba walczyć, żeby wrócić na wprost.
  5. Ja używam 11ki od premiery i nie narzekam, jedyne co to bateria już jest trochę styrana.
  6. I ten spokój w głosie, chyba to jego nie pierwsze rodeo
  7. @cordi7 Pełna zgoda co do zasięgu hybryd BMW, producent mówi że 50km, a realia są w okolicy 30km. C/E330de to jedyny PHEV który rzeczywiście odpowiadałby moim potrzebom tylko ten stopień w bagażniku...
  8. Ja jeżdżę PHEV-em od 3 lat i gdyby nie korzyści podatkowe i strefy LEZ, wybrałbym inny rodzaj napędu. Moim zdaniem, PHEV łączy wady samochodu elektrycznego i spalinowego. Gdy jeżdżę na prądzie, wożę ze sobą silnik spalinowy i paliwo, a gdy wyjeżdżam na trasę, wożę pustą baterię. W obu przypadkach prowadzi to do większego zużycia energii/paliwa. Doładowanie również nie ma sensu, ponieważ zazwyczaj PHEV-y mają słabe ładowarki pokładowe i niewiele z nich obsługuje ładowanie prądem stałym. Dodatkowo, mają mniejszy bagażnik i mniejszy zbiornik paliwa. PHEV nauczył mnie, jak często muszę ładować samochód i pokazał, jakie dystanse mogę pokonać na prądzie. Pokazał również, że wartości podane przez producenta trzeba pomnożyć przez 0,6 lub jeździć za TIR-em. Tak czy inaczej, następne auto, które wezmę, będzie elektryczne, ponieważ tylko takie mogę odliczyć od podatku. Im dłużej nad tym myślę, tym bardziej skłaniam się ku BMW i4. Głównie ze względu na rabaty, finansowanie i fakt, że mam serwis ulicę dalej. Wierzę również, że część części jest taka sama jak w serii 4, więc nie powinno być problemów z serwisem.
  9. vvv

    Motocykle

    Te trójkołowce to kupuje wiele osób które jeżdżą na B tylko potem tak to się kończy:
  10. Nie było specjalnie jakiegoś klucza. Do biur mam: 7km, 40km albo 90km w każdym są ładowarki, na trasy biorę inne auto. Stąd z użytkowego puntu widzenia prawie każdy elektryk sobie poradzi. Wziąłem już bufor, żeby było 300km zasięgu na wszelki wypadek Wrzuciłem parę aut które mi się spodobały, są w podobnym budżecie i dadzą radę w moich warunkach, a lista nie jest zamknięta. Nowe mini se ma mieć ~388km zasięgu, ale poczekam na testy. Oczywiście, że wolałbym plaida, etrona, taycana albo eqsa, ale niestety nie mój budżet.
  11. Mój sposób użytkowania idealnie pasuje do elektryka. Niestety na dotację się nie załapię bo auto rejestruję za granicą, ale mimo to podatkowo elektryk opłaca się najbardziej.
  12. Libero to oaza motoryzacji 🤣 jak się zamówi teslę to zamiast jechać do Wawy to można ją właśnie na parkingu Libero odebrać
  13. Też o tym czytałem, na grupach tesli nawet krąży już checklista co sprawdzić przy odbiorze samochodu i nie są to 2-5 pozycji tylko cała litania... W zeszłe wakacje specjalnie wynająłem tesle żeby się przejechać i wykonanie jak i jakość materiałów na prawdę wołało o pomstę do nieba. Na plus zasięg, zużycie energii, wbudowana nawigacja i planowanie trasy z superchargerami, ładowarki z całkiem dobrą ceną energii i bez konieczności przykładania karty itd. Z drugiej strony to właśnie przez to wykonanie taka tesla 3 kosztuje tyle samo co mini cooper se, a takie BMW i4 jest dużo droższe. Czekam na testy miniaka i wrażenia z jazdy. Jak ta dotacja wejdzie to taka dacia spring to już będzie 100k kosztowała 🤣 a nie ukrywam, że też dla żartu chodziła mi po głowie.
  14. Pełna zgoda w konteksie finansowania, pytanie bardziej czy ktoś się orientuje w elektrykach i na moim miejscu pomyślałby o jakimś innym samochodzie. Teraz jeżdżę hybrydami i tankuję raz na dwa tygodnie, a głównie jeżdżę na prądzie. Stąd przeświadczenie, że jako drugi samochód elektryk się sprawdzi. Teslę biorę pod uwagę głównie przez przeświadczenie, że to są bardzo dobre elektryki z punktu widzenia silnik/bateria. Druga sprawa, że w tych pieniądzach tesla oferuje kawał funkcjonalnego samochodu. BWM/Mini ze względu na wykonanie i pozytywne doświadczenia, ale nie wiem czy już odrobili lekcje jak produkować elektryki. No i taka mała popierdułka jak cooper jako drugie auto w domu, bardzo mi się podoba
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.