Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

tomeks001

Użytkownik
  • Content Count

    102
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Początkujący
  1. Hej, w ubiegły czwartek dostałem z powrotem BB Chrono, który wysłałem 9 września do Kruka w Krakowie (Kruk poinformował mnie, że 14 września wysłał zegarek do Szwajcarii) w związku ze znaczną odchyłką dobową. Zegarek jak na razie po tygodniu nie wykazuje żadnej odchyłki (cholera mam nadzieję, że nie wymienili mi mechanizmu na jakiegoś kwarca 😉). Mój niepokój budzi tylko jedna rzecz - nie otrzymałem żadnej informacji - ani ustanej ani pisemnej, na temat tego co zostało zrobione - wrócił tylko zegarek tak jak go wysłałem. Jakie jest Wasze doświadczenie - otrzymywaliście protokół naprawy? Zwróciłem się tydzień temu mailowo do Kruka o jakąś informację ale nie mam żadnej odpowiedzi. Pisałem to na forum jaka była przyczyna wysyłki - zegarek chodził bardzo dobrze, ni z stąd ni z owąd w maju odchyłka zaczęła wynosić ok. -11s/24h, po kilku dniach sytuacja się uspokoiła. We wrześniu nagle odchyłka zaczęła wynosić -30s/24h.
  2. @zbyniu70Nie załamuj mnie! Jestem jednozegarkowcem! Został mi tylko pulsometr Polar'a ale to czasomierz, nie zegarek... Bardzo dziękuję za odpowiedź
  3. Przypominam się z pytaniem bo zginęło gdzieś wśród postów - przede wszystkim ile trwa taka operacja - mój zegarek pojechał 2 tygodnie temu do Szwajcarii.
  4. Super, sprawdź proszę i napisz. Mój w maju niespodziewanie zaczął mieć odchyłkę na poziomie -10 s. - zauważyłem jak po kilku dniach zegarek zaczął późnić ok minuty. Po kilku dniach sytuacja się uspokoiła więc odpuściłem serwis. Jakieś 2 tygodnie temu nagle odchyłka zrobiła się minus 30s więc wysłałem do Kruka a oni do Szwajcarii.
  5. Panowie, jakie jest Wasze doświadczenie z serwisem Tudora w Szwajcarii? Mój BB Chrono pojechał na serwis w związku ze zwiększoną odchyłką dobową (ni stąd ni z owąd -30s/24h). Ile to trwa? Jak z jakością serwisu? @lukebor Jak u Ciebie z dokładnością chodu?
  6. Hej, zobacz na paski Vanguard - świetna jakość, cena a obsługa klienta to najwyższy standard. Kupiłem model do Tudora i jestem mega zadowolony. Sprawdź w wątku Tudora mój post z 4 sierpnia - opisałem więcej szczegółów.
  7. Wróciłem z wakacji i gumka od Vanguard już czekała. Jednym słowem - rewelacja. Mam porównanie do gumy od Omegi - wg mnie ta sama jakość. Pasek jest idealnie dopasowany do koperty BB Chrono, oczywiście pasuje do motylka Tudora. Ma fajny matowy czarny kolor i gładką fakturę. Zamówiona w nocy z soboty na niedzielę (firma siedzibę ma w Dubaju) we wtorek o 11.00 rano została dostarczona! Polecam z całego serca i podtrzymuję same pozytywne opinie klientów na Vanguardstraps. Zainteresowanych gumowymi paskami do naszych Tudorów odsyłam do lektury: https://www.wristworthy.uk/getting-into-rubber/ uzupełnienie artykułu o nową wersję Vanguard: https://www.wristworthy.uk/vanguard-mk2-strap/ i artykuł na Fratello: https://www.fratellowatches.com/tudor-black-bay-rubber-straps-rubberb-vs-crafter-blue-vs-everest-vs-vanguard/
  8. @swierszczuładnie to wyglada, ja wczoraj kupiłem gumę do BB Chrono ale od Vanguardstraps.com - kilka stron temu jakiś dobry człowiek polecał, strzelę focię jak dojdzie i napiszę jak wrażenia ale oczywiście porównać z Rubberb nie będę miał jak. Kluczowa była dla mnie cena (130$ z przesyłką), to był zakup na ciepłe letnie dni, na resztę roku wolę skórę.
  9. Panowie, trochę dla odmiany: BB chrono w wakacyjnych okolicznościach, praktycznie niewidywany na tym forum
  10. Panowie, na bazarku wylądował oryginalny pasek parciany do Tudora Black Bay Chrono. Zainteresowanych zapraszam!
  11. Witam, na bazarek wystawiłem Eposa pilota 3397 - zainteresowanych zapraszam
  12. Jasne Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Oczywiście doszła - przepraszam, że nie napisałem. Wydaje mi się, że wszystko jest w porządku - widelczyk porządnie wykonany, raczej oryginał
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.