Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

jarek08s

Użytkownik
  • Content Count

    516
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

28 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    bydgoszcz
  • Hobby
    zegarki zegarki i jeszcze raz zegarki

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sekondy mają taki powiew luksusu nie wiem czy są lepiej wykonane ale takie sprawiają wrażenie. Ps. Ładny egzemplarz
  2. Vostok junior na czesci ewentualnie do naprawy,sprężyna prawdopodobnie peknieta bo można kręcić kręcić i nie ma konca,jak się ruszy balansem to chodzi tak ok. minuty. Wizualnie stan bdb.Cena 60zl plus paczkomat 13zl lub poczta 10zl
  3. No to mnie przekonaliscie że sekundowa jest od poljota ,ale całokształt naprawde wyglada sympatycznie
  4. sekundnik chyba oryginalny,zegarek kupiłem w niemczech a tam raczej by sie nie bawili w jakies przekladki (ceny i brak fachowców)
  5. Właśnie wróciłem z wieczornego spacerku do paczkomatu i takie coś w wróciło że mną
  6. Co to za cudo????https://www.olx.pl/oferta/zegarek-vympel-kolekcjonerski-CID87-IDIK1se.html
  7. Śliczny ten wostok i już rzadko spotykany,mam takiego tylko z bordowa tarcza
  8. taka oto sekonda,stan wydaje sie calkiem calkiem (zdjecia jeszcze z aukcji)
  9. dzien dobry mam pytanko co to jest za mechanizm? kupilem zegarek na allll. niestety przyszedl niesprawny a czas na zwrot juz minął . zegarek bardzo mi sie podoba i ma sluszne wymiary i tak mysle ze moze znajde jakis mechanizm i przywróce go do zycia,nadmienie tylko ze zegarek jest nakrecony do konca ale nic sie nie dzieje,dziekuje za odpowiedzi przyblizajęce mnie do ustalenie czegokolwiek w tym temacie,niestety w sieci nic nie moge znalezc
  10. nie bylo mnie jakis czas w tym dziale wiec nie wiem,wystawilem zegarek chcialem uaktualnic oferte a tu taka niespodzianka
  11. czy cos sie zmienilo? jeszcze niedawno bylo mozna przejrzec bodajrze 17stron a obecnie wyswietane są tylko 3
  12. kupie wskazówki do takiej sławy kwarcowej ,chętnie komplet ale moze byc tez sama godzinowa
  13. gwoli sprostowania kolor cos ala bałtyk nie niebieski ani tez nie zielony ,koperta chrom i faktycznie noworus
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.