Waga to jedna kwestia, ale to co ważniejsze to tłumienie.
W swoim wynalazku używam kiery z dalekiego wschodu od OG-EVKIN, co prawda nie prostej tylko baranka, bardzo porządnie wykonana, przejechała już kilka tysięcy km, część po szosie część po wertepach i nic jej nie dolega.
Wiosenne porządki, może ktoś zainteresowany:
– torba na kierownicę JRC Components Handlebar Bag 2.9L zielona
– torba na kierownicę ROGALBAGS SMART SAM czarna
– okulary OAKLEY Sutro S Polished Black Prizm Ruby OO9462-09
– szyba do OAKLEY Sutro S Prizm Trail Torch
A tego to tak do końca sam producent chyba nie wie to Rondo RAAT. A tak poważne to taki all-road, jak włożysz koła 700 to w miarę szybko na szosie, a jak 650 z szeroką oponą to da się szybko i wygodnie po szutrach i lekkim terenie, czyli robi się z tego gravel z agresywną pozycją. Czyli jak to zwykle bywa rower do wszystkiego i niczego
Jak już temat wypłyną to warto by uwzględnić w skali ocen normalny serwis mechanizmu, aktualnie zgodnie z precyzyjną skalą zegarek to serwisie (przegląd smarowanie) może otrzymać co najwyżej ocenę 6-7/10.
Kwestia przeprowadzonego serwisu (nie naprawy) nie powinna mieć takiego wpływu na ocenę stanu zegarka.
Dziś wystawiając zegarek po modyfikacjach zgodnie ze skalą forumową wyceniłem go na 3/10. Jego stan jest daleki od opisu ze skali ocen, ale zawiera nieoryginalne części co automatycznie wyklucza zegarek z wyższej oceny.
Zegarek w stanie 8/10 drobne ślady użytkowania na kopercie i bransolecie. Synchronizacja działał bez problemu.
W zastawie:
– zegarek
– dodatkowe ogniwa bransolety
– pudełka
– papierologia
Cena 1500 z wliczoną przesyłką paczkomatem
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.