Ten nowy GLC EV to dramat, mocno "przebili" chińską motoryzację, wieś tańczy i śpiewa w cenie razy 3. Nowe iX3 dużo przyjemniejsze (choć BMW niespecjalnie lubię). Zeekr 7x nadal "fajniejszy i lepszy"... tylko trzeba targać z Holandii albo Skandynawii i potem kombinować z serwisem. Co prawda przeglądy co 40.000km, no ale zawsze...
Niby ma powstać salon w Berlinie. Wtedy można na serwis jeździć spokojnie.
Miałem w firmie lekko 10-15 aut demo i nie różniły się niczym od tych "dziewiczych". Jak mają być problemy, to będą i tyle. Zamknąłem budę na 2 tygodnie, z 10 corolli odpaliły 3, nie będę wieszał psów na Toyocie, dostały nowe bateryjki i poszły jak wściekłe.
Tyle, że w starym B5 było ten start/stop "czuć". W nowych nie ma rozrusznika przecież i gdyby nie kontrolka na zegarach, nie wiedziałbym nawet czy silnik już pracuje, czy jeszcze jednak nie
Bardzo zacięty i ciekawy mecz. Szkoda (a może to i lepiej), że Sochan i Milicic wymyślili kontuzje żeby uniknąć gry w kadrze.
Gdybyśmy mieli lepszą "deskę", ten mecz zakończyłby się zwycięstwem +25 punktami.
A jaką wersję tego NX'a rozważasz (wyposażenie)? Bo może lepiej wziąć 350h z kilkoma "bajerami"?
Sam myślę o RX Prestige z pakietem Technology... tylko po co zmieniać 🤭
(do tego w liczonym na szybko ubezpieczeniu wychodzi kafla więcej niż XC90 i 2k więcej niż XC60).
Mieszkam w obu miastach (w Gdyni, 100m od "Górki"), rozumiem derby, a mimo to, boli mnie wydawanie kasy na kopaną, tyle. Myślę, że normalni mieszkańcy Warszawy, Poznania czy innej Łodzi, również są w stanie wskazać pilniejsze finansowe potrzeby, aniżeli sponsorowanie prywatnych klubów piłkarskich. No ale jest jak jest, wlaczymy o "miszcza" 🤣
Wymęczone zwycięstwo nad beniaminkiem... a feta po meczu jakby co najmniej mistrza zdobyli 🤭
Jak pomyślę, że oba miasta dokładają grube miliony dla tych podrzędnych kopaczy...
Wszyscy pewnie nie przetrwają, Geely powinno sobie jednak poradzić. Jak zawita benzyniak i phev, odbierze na pewno trochę klientów takiemu MG na przykład, które robi zaskakująco dobre wyniki.
Ciekawe kiedy pojawi się u nas Geely Starship L7... pewnie i tak szybciej niż Zeekr 7x (notabene również z koncernu Geely)? Te 2 i Xiaomi Yu7 to moi chińscy, elektryczni faworyci na ten moment (plus może jeszcze coś od Xpeng).
Nie zauważyłem pikania i szarpania kierownicą (ale ja chwilkę po mieście pojeździłem... przy okazji zakupów w Galerii Bałtyckiej 🤭). Jeżeli nie da się tego faktycznie wyłączyć (choć zakładam aktualizację), to faktycznie lipa i kiepsko to widzę. Poza tym, nie miałbym się do czego przyczepić. Wersja Max serio zrobiła na mnie wrażenie. Gdybym słuchał recenzji i bazował na nich swoje opinie, jeździłbym Foresterem z 2015 albo innym Camry
A co do odwagi, nie wiem, jest gwarancja, powinien być spokój. Mamy tu S3 zalewane wodą i serwis Audi, który ma delikatnie mówiąc "wy***ane". Dużo gorzej raczej z Geely być nie powinno
Geely EX5... ale zaj***ste auto😎
(czarny z jasnym wnętrzem wygląda świetnie, szary z ciemnym "gorzej"... ale dużo praktyczniej
Narazie tylko elektryk z w sumie małą baterią (ale i tak bym chyba takiego brał zamiast czekać na PHEV'a czy benzynę). Mały bagażnik ale miejsca w środku więcej niż w XC60 (choć jest krótszy o 10cm).
Wykończenie wnętrza... elektryczne Volvo może pomarzyć, do tego wszystkie bajery świata.
Cena promocyjna 187k, do tego wallbox i 3 lata serwisu za free.
Coś mi się wydaje, że chińska motoryzacja zagości u mnie szybciej niż zakładałem.
Fejk, fejkiem... ale nie poskładają tego już tak jak fabryka 🤪
Tam coś zatrzeszczy, tam zastuka, no chyba że mam za mało wiary w rodzimych magików?
Tak czy siak, nie dałbym do rozbebeszenia nowiutkiego, ultra-luksusowego auta.
Ja bym pojeździł Lexem 450 i 350 jeden po drugim. Plug-in wcale nie jest wiele szybszy w realu, spalanie mniejsze ale to i tak zajmie długie lata i wiele, wiele km żeby się zwróciło.
Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.