Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

mandrzejewski

Użytkownik
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Początkujący

About mandrzejewski

  • Birthday 02/18/1981

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    poznań
  • Hobby
    Ręczny

Recent Profile Visitors

253 profile views
  1. No próbowałem się tam dodzwonić i nikt nie odbiera komórki a stacjonarny ze strony nie istnieje - słaby ten dystrybutor..... Zastanawia mnie czy nikt nie maił takiego problemu i czy czasem nei pasuje jakaś śruba ogólnego dostępu.??
  2. Dzień dobry, Czy ktoś wie gdzie mogę kupić śrubę mocującą od zegarka BALL Hydrocarbon Airborne - w necie lub gdzieś w Poznaniu. Proszę o linki lub informacje
  3. Cóż trafił na bazarek bo na jeden i drugi mam paragon./fakture... Jeden paragon na prawie 2000$ a na drugi fakturę na 0$.
  4. Powiedz mi tylko 1) zwróciłeś im pieniądze? 2) jezeli tak to jak? 3) czy sami się do Ciebie odezwali czy Ty zagadałeś że masz zegarki i chętnie oddasz kasę?
  5. Jedno co mogę powiedzieć... To Ball jest duuuzo bardziej masywny... I jego precyzja wykonania zewnętrza... Duzo lepsza... Tissot lekki i rzeczywiście 80h rezerwy Ty pewnie kupiłeś tanie zegarki... Bo przesyłka tania... Ja kupiłem za 8tys i to oni wybrali najtańszy sposób dostawy z serwisu..i zbywali mnie na Maxa . Jak się przez tydzień nie odezwą sami, to postanowiłem że sprzedam drugi egzemplarz. Pozdrawiam
  6. Tissot czarny poszedł do ludzi... Biały trzyma +-0 s na 3 tygodnie... Ball na tydzień - 30s Na czarnego ten co go kupił po kosztach mojego zakupu też nie narzeka... Znaczy za 1/3 ceny w Polsce.
  7. Nie znalazłem portfela tylko dwie przesyłki dotarły na moje nazwisko... To trochę inna sytuacja... A przez 3 miesiące napisałem 120 maili a odpisali na 2... Pytanie czy ktoś z Was miał taką sytuację...?
  8. Na 100% sam im się nie będę pchał z odpowiedzią...I mówił że może wam dać coś co do mnie wysłaliście... . Pytałem joma że 120 razy kiedy przyjdzie i chociaż gdzie jest... I mi odpowiedzieli w marcu że za 3 dni będzie u mnie... Jego status na dzisiaj in route to destination country... Wybrali jakąś tania przesyłkę... I nie potrafili powiedzieć gdzie jest... Pomyślcie ile razy musiałem pisać i jakich argumentów i retoryki użyć żeby mi nowy po 100 dniach od wysyłki przysłali... I tem przyszedł w 4 dni..ktoś z Was miał taką sytuację?
  9. Co złego w tym że z Poznania...? A co uważasz że napisałby ktoś nie z Poznania
  10. W lutym kupiłem zegarek Ball airborne w USA... Po tygodniu odesłałem go do serwisu... Jako że jomashop wybrał sposób dostawy a zegarek po 100 dniach nie był u mnie przysłali mi taki sam nowy egzemplarz... Dzisiaj po pół roku odebrałem z poczty ten pierwszy teraz mam dwa identyczne zegarki... Pytanie co w takiej sytuacji robić?? , tamtego mi przysłali sami... Wiadomo że w dwóch takich samych nie będę chodził... Myślicie ze można go sprzedać??? Czy raczej się o niego upomną?? Raczej nie zamierzam im czegokolwiek odsyłać...
  11. Moja Suberbaśka 2.0 190KM, może to nie Ferrari ale szybko jadąc załadowany pod sam dach nie pali 20...zasięg 1100km
  12. Dziś po 94 dniach... Od odesłania do jomashop mam wreszcie nowy egzemplarz... Tamtego wcześniejszego nie chcieli wymienić tylko serwisowali.... Ale ze przesyłka zwrotna po 66dniach od wysłania nie dotarła, to wysłali mi nowy zegarek... Tak że udało się wymienić ale 94 dni... I zrządzenie losu. W końcu to oni wybrali sposób dostawy... W zeszły czwartek wysłali mi nowy i oto mam.. PS. Pomimo 100 tki maili i dopiero jak napisałem do dyrektora jomashop to zaczęli cokolwiek odpisywać. Czy kupiłbym od nich drugi raz raczej tak
  13. Płaciłem kartą... I teraz też zapłacilem za przesyłkę
  14. no nie o 5.30 było jak wczoraj możliwe że by się nastawiła ale 3 razy z rzędu takie coś to znaczy że jest źle a miałem na uwadze żeby ustawiac datę poza zakresem 8-2, chociaz w innych ruskich zegarkach nie było z tym problemu
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.