Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Krystian

Laptop - jaka firma i model?

Recommended Posts

Choćby po to by używać kilku systemów operacyjnych na raz.

Po pierwsze - jaki to ma związek z tymi parametrami?

Po drugie - po co używać kilku systemów? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

budzet byl zalozony. moja propozycja miesci sie w budzecie i jeszcze sporo zostanie. 12 mb ramu to w sumie troche przesada, ale te parametry beda sie trzymaly troche na rynku. nie rozumiem co zlego jest w tym ze to dobry laprop :D. mozna kupic tez jego tansza wersje, ale ja bym tego robil. pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autor chciał coś z ekranem 15 cali, ty mu dajesz kobyłę 17.

 

@Adam53 - Latitude są też przecież tańsze, już od 2k.

 

@mmiodek - do pracy?

 

Jeszcze odnośnie mojego pytania o Della Vostro 3460. Da się go podłączyć do stacji dokującej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krystian,niestety konkretnego modelu nie polecę ponieważ komputery to nie moja pasja ale tak jak wielu polecam Della.

Posiadam XPS M1530 chyba od około 4-5 lat. Jedyny problem jaki miałem to ostatnio padł mi dysk ale to nie wina Della ;)

Samodzielnie włożyłem nowy dysk i z oczywistych względów brakowało na nim partycji recovery. XP zainstalowałem z dołączonej płyty bez problemów. Pomyślałem,że teraz czaka mnie żmudny proces szukania i instalowania sterowników z płyt,netu a i tak coś nie będzie mi działać jak kiedyś. Tu jednak Dell wymyślił coś bardzo fajnego a mianowicie Service Tag (tak jak nr. VIN naszego auta) . Na stronce Della wklepujesz swojego Service Taga i dostajesz wszystkie sterowniki do Twojego egzemplarza podane na tacy. Po kilku kliknięciach laptop śmiga jak nowy :)

 

Raz jeszcze polecam Della


Mariusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Tu jednak Dell wymyślił coś bardzo fajnego a mianowicie Service Tag (tak jak nr. VIN naszego auta) . Na stronce Della wklepujesz swojego Service Taga i dostajesz wszystkie sterowniki do Twojego egzemplarza podane na tacy. Po kilku kliknięciach laptop śmiga jak nowy :)

 

Raz jeszcze polecam Della

Dziękuję bardzo bo ta opinia już w 100% przekonała mnie do tej firmy.

Tak więc Dell na 100% muszę jeszcze tylko jakiś konkretny model wybrać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki. Co do marki to jak wyżej.

Zawsze wkurzało mnie ciągłe szukanie sterowników żeby np. wszystko dobrze działało z TV.

Ten argument przesądził już o wyborze.

Co powiecie o serii Inspiron 7000 lub 5000?

Konkretnie ten model wpadł mi w oko

http://allegro.pl/laptop-dell-inspiron-7537-i5-6gb-500gb-gt750m-i4369433189.html

Na minus brak dvd

Wizualnie mi podchodzi.

Edited by Krystian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Touchpada masz trochę do lewej skierowanego,pisałeś, że to Ci przeszkadza. Dlaczego?

Brak napędu przy tej wielkości laptopa to jednak lipa jak dla mnie,gdyby miał np 12" to rozumiem.


Mariusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie zwróciłem na to uwagi. Odpada. Przeszkadza bo zawsze operuję prawą ręką.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Świadomie nigdy bym się nie zdecydował na laptopa z lustrzaną matrycą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dell Vostro lub HP ProBook Krystianie. Tu masz gwarancje jakości i wytrzymałości oraz kompetentnego i solidnego serwisu.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym brał della latitude. Miałem vostro 1320 o wróciłem do drozszej serii. Myślałem tez nad elitebookiem ale wykonanie na poziomie della a rozmawiałem z klientem który kupił kilka sztuk i w jednym miał np 2x płytę główną wymieniana. Zaprzyjaźniony serwis płyt głównych do laptopów także doradzał della. Teraz mam e5430 i nie mam większych uwag.


Obecnie na nadgarstku Orient Star SDK05003W0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budżet ograniczony, więc bliżej tu do do vostro/probook.


Only Fools Do Not Fear The Sea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budżet ograniczony bo tak jak pisałem laptop używany jest bardzo rzadko i tylko do specyficznych czynności.

Nie gram na nim, nie używam do przeglądania internetu itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze odnośnie mojego pytania o Della Vostro 3460. Da się go podłączyć do stacji dokującej?

 

Nie do tego modelu nie ma dock-a ani port repeater. IMHO ma wystarczające wyposażenie w porty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do Service Tag Number - owszem daje bezpośredni dostęp do kompletu sterowników i aktualizacji aplikacji dellowskich. Ale co najważniejsze :) z tym modelem dostajesz komplet 5 płyt DVD z: obrazem systemu + sterowniki/aplikacje+soft do czytnika linii papilarnych (można się logować palcem)+obsługa kamerki+jakiś program do odtwarzania DVD. Więc wszystko jest pod ręką :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To wszystko prawda,dla każdego coś miłego ale ja bardziej doceniam Service Taga bo jednak po kilku latach płytki mogą się nam zawieruszyć.


Mariusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Dokładnie jak pisze Kosma. Nie interesuje mnie, który laptop jest najlepszy na świecie, a który jest najtańszy i najmniej zawodny z tych, które spełnią moje wymagania (bardzo niskie na dzień dzisiejszy).

Czy tanie serie Della też są mało awaryjne?

Chyba skupię się na tej marce przy tylu pochwałach.

 

Oczywiście że tanie Delle są awaryjne i nie mają takiego dobrego serwisu jak te drogie z serii Latitude i Precision..

 

 

Po drugie - po co używać kilku systemów? :D

 

Bo chcę używać programy na różne systemy.

 

A skoro mogę to czemu miałbym z tego nie skorzystać.

 

 

 

@Adam53 - Latitude są też przecież tańsze, już od 2k.

 

Jeszcze odnośnie mojego pytania o Della Vostro 3460. Da się go podłączyć do stacji dokującej?

 

Nie da się.

 

Latitude za 2000 zł to pewnie jakiś używany albo poserwisowy.

 

 

Dzięki. Co do marki to jak wyżej.

Zawsze wkurzało mnie ciągłe szukanie sterowników żeby np. wszystko dobrze działało z TV.

Ten argument przesądził już o wyborze.

Co powiecie o serii Inspiron 7000 lub 5000?

Konkretnie ten model wpadł mi w oko

http://allegro.pl/laptop-dell-inspiron-7537-i5-6gb-500gb-gt750m-i4369433189.html

Na minus brak dvd

Wizualnie mi podchodzi.

 

Model wart uwagi, tu masz recenzję: http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Inspiron-15-7537.105209.0.html

 

Tylko sklep lipny i konfiguracja bez systemu ani softu Della.

Kupują podstawowe konfiguracje, otwierają pudełka i dokładają nieoryginalne pamięci.

A w konfiguracjach z Windowsem sami instalują system z płyty.

No i gwarancja jest już rozpoczęta, liczona od momentu kiedy oni kupili.

 

 

Popatrz też na nowego HP ProBooka 450, Lenovo ThinkPad E540, IdeaPad Y510p.

 

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-HP-ProBook-450.103116.0.html

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Lenovo-ThinkPad-Edge-E540.109005.0.html

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Lenovo-IdeaPad-Y510p.97468.0.html

 

http://www.skapiec.pl/szukaj/w_calym_serwisie/hp+probook+450

http://www.skapiec.pl/szukaj/w_calym_serwisie/lenovo+e540

http://www.skapiec.pl/szukaj/w_calym_serwisie/lenovo+y510p

 

 

Jak widać szału nie ma, ale spokojnie starczy na konfigurację z dyskiem 128 GB SSD.

 

 

Co do Service Tag Number - owszem daje bezpośredni dostęp do kompletu sterowników i aktualizacji aplikacji dellowskich.

 

U konkurencji też.

 

 

Ale co najważniejsze :) z tym modelem dostajesz komplet 5 płyt DVD z: obrazem systemu + sterowniki/aplikacje+soft do czytnika linii papilarnych (można się logować palcem)+obsługa kamerki+jakiś program do odtwarzania DVD. Więc wszystko jest pod ręką :)

 

Płytki ze sterownikami i softem Della dostaniesz tylko wtedy gdy je zamówisz za dodatkową opłatą.

 

X-Kom ich nie daje, nawet do konfiguracji z Windowsem bo kupują komputery bez systemu i sami go instalują z płyty.

 

A do tego dokładają nieoryginalne pamięci i gwarancja jest już rozpoczęta, bo liczona od momentu kiedy oni kupili.

 

Tak, że Delle od nich to nie to samo co Delle ze sklepu Della.

 

 

Krystian,niestety konkretnego modelu nie polecę ponieważ komputery to nie moja pasja ale tak jak wielu polecam Della.

Posiadam XPS M1530 chyba od około 4-5 lat. Jedyny problem jaki miałem to ostatnio padł mi dysk ale to nie wina Della ;)

Samodzielnie włożyłem nowy dysk i z oczywistych względów brakowało na nim partycji recovery. XP zainstalowałem z dołączonej płyty bez problemów. Pomyślałem,że teraz czaka mnie żmudny proces szukania i instalowania sterowników z płyt,netu a i tak coś nie będzie mi działać jak kiedyś. Tu jednak Dell wymyślił coś bardzo fajnego a mianowicie Service Tag (tak jak nr. VIN naszego auta) . Na stronce Della wklepujesz swojego Service Taga i dostajesz wszystkie sterowniki do Twojego egzemplarza podane na tacy. Po kilku kliknięciach laptop śmiga jak nowy :)

 

O ile wogle są, bo do wielu obecnych modeli nie mają sterowników do Win 7.

 

A do starych nie mają dla Win 8.1

 

 

http://allegro.pl/4-rdzenie-gracz-hp-17-a10-12gb-1tb-hd8670-win8-1-i4309133669.html. takie cos moge polecic. kupowalem komputer jakies poltora roku temu, wlasnie hp z procesorem i karta amd. wydajnosc jest dobra, slabsza od inteli ale mozna podkrecic (zreszta nie potrzebujesz wydajnosci :)). w moim laptopie wysiadl mi wentylatorek- serwis hp door to door swietny. podjezdza ups zabiera. 5 dni roboczych pozniej przywozi. laptop naprawiony , wyczyszczony. polecam hp.

 

 

budzet byl zalozony. moja propozycja miesci sie w budzecie i jeszcze sporo zostanie. 12 mb ramu to w sumie troche przesada, ale te parametry beda sie trzymaly troche na rynku. nie rozumiem co zlego jest w tym ze to dobry laprop :D. mozna kupic tez jego tansza wersje, ale ja bym tego robil. pozdrawiam

 

Przecież to tandeta, w dodatku laptop jest używany i poserwisowy.

 

Poczytaj sobie o tym sklepie: http://antyweb.pl/jak-wedlug-promobile-wygladaja-nowe-nieuzywane-i-jedynie-przepakowane-komputery/

 

 

Świadomie nigdy bym się nie zdecydował na laptopa z lustrzaną matrycą.

 

To obejrzyj kiedyś takiego z filtrem antyrefleksyjnym, np. MacBooka Pro 15 Retina.

Edited by tarant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak na tą cenę całkiem dobry, ale do Latitude E7440 to mu bardzo dużo brakuje.

 

http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Latitude-3440-Notebook.107084.0.html

http://lab.kuzniewski.pl/index.php/recenzje/notebooki-podstawowe-i-biurowe/567-dell-latituda3440

 

Dla porównania:

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-E7440.103616.0.html

http://lab.kuzniewski.pl/index.php/recenzje/ultrabooki/416-dell-latitude-e7440-praktyczny-i-elegancki-ultrabook-do-pracy

 

No i nie podoba mi się to, że nie ma systemu, sterowników, programów narzędziowych Della, a gwarancja jest już rozpoczęta (co oznacza że kupili u Della a teraz odsprzedają).

 

 

Gwarancja Next Business Day liczona od daty produkcji komputera

Edited by Adam53

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płytki ze sterownikami i softem Della dostaniesz tylko wtedy gdy je zamówisz za dodatkową opłatą.

 

X-Kom ich nie daje, nawet do konfiguracji z Windowsem bo kupują komputery bez systemu i sami go instalują z płyty.

 

A do tego dokładają nieoryginalne pamięci i gwarancja jest już rozpoczęta, bo liczona od momentu kiedy oni kupili.

 

Tak, że Delle od nich to nie to samo co Delle ze sklepu Della.

Przepraszam ale pleciesz bzdury !!

 

1. Płyty do Vostro 3640 są standardowo w komplecie, kupowałem w ABC Data. Nie trzeba nic dodatkowo zamawiać. W wielu liniach produktowych są płytki. W tańszych modelach trzeba sobie wypalić samemu komplet płyt.

 

2. X-kom sprzedaje Dell-e i w wersji producenta i w wersji z dodana przez nich pamięcią i/lub systemem. Gwarancja biegnie od daty zakupu u nich. Wiem bo dwa czy trzy razy zgłaszałem kupione u nich lapcie Dela do serwisu i gwarancja biegła od daty zakupu od nich. Ram możesz sobie dodać sam i nie ma to znaczenia ani wpływu na gwarancje. Po prostu usuwasz swoją kostkę ram-u przed serwisem. To ze X-kom czy Komputronik dodaje ram do laptopów to norma i wszystko jest ok. Nikt z tego tytułu żadnych uprawnień nie traci. Decyduje zawsze faktura zakupu przez użytkownika końcowego. Jeżeli podczas kontaktu z serwisem Dell-a wynika z TAG Number ze gwarancji już nie ma to przesyła się skan faktury do nich i ZAWSZE przywracają bieg gwarancji od daty na fakturze.

 

3. Jak nie masz pojęcia o czymś to nie pisz na ten temat bo tylko ludzi oszukujesz i wprowadzasz w błąd.

 

4. Serwis linii konsumencki Dell-a nie jest gorszy od innych linii tylko po prostu gwarancja jest "tylko" na dwa lata i wymaga odesłania sprzętu do serwisu. Ale i z tego już rezygnują w tańszych liniach na rzecz serwisu u klienta. Mam z serwisem Dela do czynienia od czasu do czasu i oby wszystkie tak sprawnie i szybko działały. Aha - konsumenckie linie nie są wcale bardziej awaryjne niż linie biznesowe. Po prostu tańszych modeli sprzedają dużo, dużo więcej niż drogich stąd częściej potyka się ten sprzęt w serwisie.

Edited by Lemax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak czytam to co wypisuje kolega Adam53 to się włos na głowie jeży ... Miałeś kiedys sam jakiegoś della od Xcom czy powielasz bzdury ?

 

To obejrzyj kiedyś takiego z filtrem antyrefleksyjnym, np. MacBooka Pro 15 Retina

Pracowałeś na nim na powietrzu i potwierdzasz że refleksy są na poziomie matowej matrycy w topowych laptopach dell/hp itd ?

 

Hmm?

 

http://www.x-kom.pl/p/176471-notebook-laptop-14-1-dell-latitude-3440-i3-4010u-4gb-500.html

 

Bardzo podoba mi się ten model i pewnie byłby dla mnie ideałem, ale brak portu HDMI?!

heheh dobre ;) 

 

Jak na tą cenę całkiem dobry, ale do Latitude E7440 to mu bardzo dużo brakuje.

 

http://www.notebookcheck.net/Review-Dell-Latitude-3440-Notebook.107084.0.html

http://lab.kuzniewski.pl/index.php/recenzje/notebooki-podstawowe-i-biurowe/567-dell-latituda3440

 

Dla porównania:

http://www.notebookcheck.pl/Recenzja-Dell-Latitude-E7440.103616.0.html

http://lab.kuzniewski.pl/index.php/recenzje/ultrabooki/416-dell-latitude-e7440-praktyczny-i-elegancki-ultrabook-do-pracy

 

No i nie podoba mi się to, że nie ma systemu, sterowników, programów narzędziowych Della, a gwarancja jest już rozpoczęta (co oznacza że kupili u Della a teraz odsprzedają).

Tak jak Fiatowi 500 brakuje sporo do Ferrari , przecież to różnica kilku klas cenowych ! A w praktyce 7440 d*py nie urywa , ma sporo denerwujących wad które wychodzą dopiero przy dłuższym użytkowaniu , no ale skąd możesz to wiedzieć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież to tandeta, w dodatku laptop jest używany i poserwisowy.

 

Poczytaj sobie o tym sklepie: http://antyweb.pl/jak-wedlug-promobile-wygladaja-nowe-nieuzywane-i-jedynie-przepakowane-komputery/

chcialem tylko nakierowac zalozyciela watku na podobny sprzet, a nie sugerowalem zakup tego konkretnego. pogladowa aukcja, ktorej nie przegladalem wnikliwie. nie jestem jakims specjalista ale nie uwazam by taki produkt oczywiscie nowy byl tandeta. sorry za klopoty. pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Przepraszam ale pleciesz bzdury !!

 

1. Płyty do Vostro 3640 są standardowo w komplecie, kupowałem w ABC Data. Nie trzeba nic dodatkowo zamawiać. W wielu liniach produktowych są płytki. W tańszych modelach trzeba sobie wypalić samemu komplet płyt.

 

2. X-kom sprzedaje Dell-e i w wersji producenta i w wersji z dodana przez nich pamięcią i/lub systemem. Gwarancja biegnie od daty zakupu u nich. Wiem bo dwa czy trzy razy zgłaszałem kupione u nich lapcie Dela do serwisu i gwarancja biegła od daty zakupu od nich. Ram możesz sobie dodać sam i nie ma to znaczenia ani wpływu na gwarancje. Po prostu usuwasz swoją kostkę ram-u przed serwisem. To ze X-kom czy Komputronik dodaje ram do laptopów to norma i wszystko jest ok. Nikt z tego tytułu żadnych uprawnień nie traci. Decyduje zawsze faktura zakupu przez użytkownika końcowego. Jeżeli podczas kontaktu z serwisem Dell-a wynika z TAG Number ze gwarancji już nie ma to przesyła się skan faktury do nich i ZAWSZE przywracają bieg gwarancji od daty na fakturze.

 

3. Jak nie masz pojęcia o czymś to nie pisz na ten temat bo tylko ludzi oszukujesz i wprowadzasz w błąd.

 

4. Serwis linii konsumencki Dell-a nie jest gorszy od innych linii tylko po prostu gwarancja jest "tylko" na dwa lata i wymaga odesłania sprzętu do serwisu. Ale i z tego już rezygnują w tańszych liniach na rzecz serwisu u klienta. Mam z serwisem Dela do czynienia od czasu do czasu i oby wszystkie tak sprawnie i szybko działały. Aha - konsumenckie linie nie są wcale bardziej awaryjne niż linie biznesowe. Po prostu tańszych modeli sprzedają dużo, dużo więcej niż drogich stąd częściej potyka się ten sprzęt w serwisie.

 

1. X-Kom to nie ABC Data.

 

Czemu w X-Kom nie wymieniają tych płyt na stronie produktu?

 

Dlaczego na stronie Della figurują one jako dodatkowa opcja za dopłatą?

 

Mowa właśnie o tańszych modelach w podstawowych konfiguracjach.

 

 

2. Na stronie tych modeli podają, że gwarancja biegnie od momentu produkcji.

 

Gwarancja Next Business Day liczona od daty produkcji komputera

 

http://www.x-kom.pl/p/180971-notebook-laptop-15-6-dell-vostro-3560-i3-3120m-8gb-500-7pro64x-hd7670m-zloty.html

http://www.x-kom.pl/p/184803-notebook-laptop-14-1-dell-vostro-3460-i5-3230m-8gb-500-gt630m-czerwony.html#

 

Dołożony nieoryginalny RAM trzeba potem osobno reklamować w sklepie, bo gwarancja Della go nie obejmuje.

 

Takie dokładanie nieoryginalnych pamięci czy instalowanie systemu z płyty nie jest wcale normą, bo w sklepie Della montują oryginalne pamięci i obejmuje je gwarancja na laptopa, a system jest fabrycznie preinstalowany i ma programy narzędziowe Della. W dodatku gwarancja jest liczona od momentu sprzedaży. U innych producentów jest identycznie.

 

 

3. Niby w którym punkcie?

 

 

4. 2 lata gwarancji z naprawą w serwisie w ciągu 14 dni to nie to samo co 5 lat gwarancji z naprawą u klienta w ciągu 48 h.

 

Jak nie widzisz różnicy, no to nie ma co dyskutować.

 

 

Jak czytam to co wypisuje kolega Adam53 to się włos na głowie jeży ... Miałeś kiedys sam jakiegoś della od Xcom czy powielasz bzdury ?

 

Owszem miałem i musiałem się użerać z serwisem Della przez nieoryginalne podzespoły, takie są niestety fakty.

 

Niestety ale sklep nie informuje klientów, że przynajmniej niektóre konfiguracje mają dokładany nieoryginalny RAM i system instalowany z płyty. Zdaje się że niektóre również nieoryginalne dyski SSD.

 

A przy reklamacji w sklepie wymigują się, twierdząc że wszystko jest zgodne z tym co podali w specyfikacji na ich stronie, więc nie ma podstaw do zwrotu.

Edited by tarant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.