Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

ch24.pl

Rolex z 5-letnią gwarancją!

Rekomendowane odpowiedzi

Od 1 lipca wszystkie Rolexy kupione za pośrednictwem autoryzowanej sieci sprzedaży będą objęte 5-letnią gwarancją producenta. Ponadto firma wydłuża czas pomiędzy przeglądami serwisowymi do aż 10 lat.

 

Wyświetl pełny artykuł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D  można spróbować podejść od drugiej strony, że naklepali już tyle zegarków, że nie mają czasu i mocy przerobowych na okresowy przegląd co trzy lata  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A cóż takiego zmieniło się od strony technicznej, że teraz serwis co 10 lat?

 

Omega zaleca co 7-8, więc wujek nie może być gorszy  :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co w tym dziwnego? Każda firma zarabia krotność zakupu na obsłudze pogwarancyjnej więc w jej interesie jest mieć krótkie okresy międzyprzeglądowe. Na razie firmy zegarkowe tylko sugerują i nie pozwalają sobie na szwindle znane z agd czy niektórej elektroniki - gdzie jeden element o ograniczonej żywotności wymusza drogą naprawę lub wymianę sprzętu ( zdaje się że można tu mówić o zmowie producentów ) .

Doświadczenie życiowe setek tysięcy Rolexów pokazuje że jeśli są noszone( niekoniecznie "pływane" ) - to bez wiyzty w serwisie dają radę ponad 10 lat. Rolex postanowił wykorzystać ten fakt marketingowo w bitwie z konkurencją. Znów Omega się do czegoś przydała ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A od kiedy tego nowego smaru używają? W sensie kiedy zegarek musiał być wyprodukowany żeby się kwalifikował do 10 letniego okresu? Albo kiedy musiał być serwisowany żeby dostał już nowy smar? Bo chyba stare zegarki też na okresowym serwisie dostają nowe smary?

Domyslam sie, ze skoro nawet zegarki zakupione 2 lata wstecz sa tym objete, to nie maja sztywno tego okreslonego i sa pewni, ze nawet te sprzed 3 a moze nawet 4 lat beda juz "zahaczaly" o to nowe serwisowanie.

 

ps

mnie sie wydaje, ze nowe smary testowali juz od ponad 5 lat - ale to tylko moje domysly...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usankcjonowali po prostu niepisana praktyke. Zegarki nowe kupione u AD najczesciej spokojnie wytrzymuja bez serwisu 10 lat a jak wynika z relacji wielu posiadaczy to i dluzej. Co 3 lata do serwisu oddaja zegarki jedynie najwieksi pedanci lub gdy zaczyna cos naprawde szwankowac np. rezerwa chodu albo dokladnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli smar umożliwiłby dwukrotne wydłużenie okresu międzyobsługowego , to z technicznego punktu widzenia czysta rewelacja by była .

Czy to oficialnie potwierdzona informacja , czy może "kaczka dziennikarska" jak na razie ?

Myślę ,  ze o długości gwarancji decydują bardziej  dane statystyczne i "polityka" firmy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakoś trzeba usprawiedliwić, że kiedyś dużo częściej zalecało się serwis tego samego to wymyślili smar ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro Rolex na stronie / do dziennikarzy nie chwali się takimi informacjami, to myślę, że ciężko będzie dojść do prawdy.

 

Ostatnio czytałem, że smar nad którym długo pracowali w swoich laboratoriach ma świetne właściwości. Może to tylko kit, co nie zmienia to faktu, że mają atut mogący przekonać niezdecydowanych. Moim zdaniem świetny ruch.


CH24.PL - polski portal o zegarkach luksusowych
Dołącz do CH24.PL na portalu Facebook!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem . Legenda .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie rozumiesz skoro piszesz "legenda"...

Aby wydluzyc gwarancje na produkt ponad dwukrotnie a czas serwisowania ponad trzykrotnie, to uwierz mi, ze to ani legenda ani wspanialomyslny ruch, tylko czyste obliczenia, ktorych sa pewni, ze na nich nie straca a do tego moga sobie na to cos pozwolic. Kurcze - jak daliby mniej niz konkurencja - zle. Jak daja wiecej - tez zle. Kraj malkontentow... smutno sie to czyta, ze tacy ludzie z taka pasja wypisuja takie non stop dyrdymaly - ja juz odpuszczam - milej zabawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny ruch to by był gdyby gwarancja była = pierwszemu obowiązkowemu przeglądowi. A tak jak coś się wytrzepie albo zatrze w mechanizmie to co powiedzą. Panie trzeba było przynieść zegarek 5 lat temu. A teraz to trzeba zapłacić bo był niewłaściwe eksploatowany... przynajmniej w pierwszej dekadzie, albo po 5 latach jakaś ograniczona gwarancja na kolejne 5 lat. Teraz to jest w myśl zasady jakoś to będzie niech sie cieszą bo z dużą dozą prawdopodobieństwa wytrzyma. Ruskie ciągną po 30 lat na fabrycznym smarowaniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może i nowy smar ma jakieś lepsze właściwości ale raczej jest to tylko wymówka żeby uzasadnić zmianę polityki firmowej. A ta zmienia się dzięki Omedze - i tu trzeba oddać Królowej, że nie daje Królowi chwili oddechu ;-) Zaiste para godnych siebie władców portfeli.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artme - pełna zgoda. Polakowi nie dogodzisz :)

 

Burns - jak czytam takie komentarze, to opadają ręce... 

Najlepiej gdyby dawali dożywotnio darmowe przeglądy i w ogóle darmowy zegarek. Choć wtedy pewnie byłoby źle, że go trzeba odebrać w salonie...

 

Jeśli używasz zegarka w niewłaściwy sposób, to i po roku będziesz miał problemy. A jak we właściwy, to nie bój się - wytrzyma tyle ile piszą.


CH24.PL - polski portal o zegarkach luksusowych
Dołącz do CH24.PL na portalu Facebook!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artme ten smar to legenda raczej . Nie trzeba przecież skończyć politechniki , żeby rozumieć , że materiały smarne mają  podstawowe znaczenie dla mechanizmów precyzyjnych  I. dlatego rozwijały się wraz z tymi mechanizmami od stuleci . Wystarczy wspomnieć niejakiego Ditisheima (ten od Solvila , Titusa czy Vulcaina ) . Z tego względu skokowa poprawa ich jakości jest mało prawdopodobna . Rezerwa w jakości tych materiałów to pewnie pojedyńcze procenty ( a powyżej mówi się o 100%) . Moim zdaniem zresztą na trwałość mechanizmu większy wpływ mają materiały konstrukcyjne i technolodia wykonania części .

Artme sorry , ale wystarczy założyć że Rolek to dobry traktor bardziej niż statek kosmiczny , żeby przestać być  malkontentem i nie smucić się czytając posty innych .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Świetny ruch to by był gdyby gwarancja była = pierwszemu obowiązkowemu przeglądowi.

Ten przeglad nie jest obowiazkowy :) Cytat z artykulu

"od teraz Rolex sugeruje serwisowanie zegarków nie jak do tej pory co 3 lata, lecz co 10. "

To sugestia, mozna to zrobic ale nie trzeba jezeli zegarek bedzie dzialal prawidlowo. Na gwarancje nie ma to wplywu bo juz dawno jest po. Teoretycznie wiec Rolex zaklada, ze zegarek powinien dzialac ponad 10 lat. No chyba, ze ktos odczyta to w ten sposob, ze serwisowanie zegarka co 3 lata zamiast co 10 moze spowodowac jego uszkodzenie :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Jeśli używasz zegarka w niewłaściwy sposób, to i po roku będziesz miał problemy. A jak we właściwy, to nie bój się - wytrzyma tyle ile piszą.

 

To ja se kupię zegarek, poużywam i wtedy zmienię Nick z Burns na Bóg i napisze do Rolex, że może obiektywnie dać całemu Swiatu tyle gwarancji ile wytrzymał mój zegarek... bo to przecież Ja

 

a poważnie pogadamy za 10 lat, chociaż szczególnie nie będzie o czym bo jak pewnie wiesz 20-30 letni zegarek bez przeglądu nie jest żadnym wielkim osiągnięciem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

O Boziu... czy myslicie, ze ponad dwukrotne przedluzenie gwaracji i ponad trzykrotne okresu serwisowego zalezy od 1-2 rzeczy??? Na Boga - przeciez, aby podjac taka decyzje, trzeba lat obliczen/statystyk, zmian czy chocby udoskonalen i badan. Przeciez wiadomo, ze to nie tylko od smaru zalezalo, ale chyba nie oczekujecie od firmy, iz nagle poda do ogolnej wiadomosci wszystkie elementy, badania etc., ktore wplynely na takowa decyzje???? A moze jeszcze tajemnice firmowe ujawni, aby niedowiarki wreszcie uwierzyly czy pokochaly? Absurd... 90% normalnych uzytkownikow nie interesuja totalne szczegly i cala prawda, bo i po co - daja wieksza gwarancje, mozna zaoszczedzic na nie tak czestych przegladach - super - normalni ludzie sie cieszą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Rolex zwiekszyl gwarancje i przedluzyl okres miedzy przegladami - wiekszosc ludzi nie pozna dokladnych szczegolow dlaczego i w jaki sposob to zostalo przeprowadzone - jednak mozna przeciez sie doszukiwac wlasnych "przyczyn" tak "absurdalnego" ruchu Rolexa zamiast sie cieszyc. Pewnie "zamach" :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artme , Rolek wydłużył gwarancje i wszystko gra .

Reagowałem na  informację o cudownych smarach , którą Ty kupiłeś .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nic nie kupilem - pracuje w reklamie i potrafie miec dystans do wielu rzeczy. A co do samych smarow, to jestem przekonany, iz tak samo jak chocby z wprowadzeniem nowego rodzaju stali do produkcji zmienili i udoskonalili tez smary, ktore moga byc (ale nie musza) lepsze od konkurencji. Jednak mam swiadomosc, iz nie one jedne decyduja o takiej decyzji. Ale czy to powod, aby od razu doszukiwac sie w tak pozytywnym ruchu firmy wzgledem klienta sciemy? Jesli tak, to niech wszyscy sciemniaja B)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie od 'ruskich' wykradli ten smar-mam Wostoka co ze 40 lat bez przeglądu chodzi:-) :-)

 

A tak powaznie to dobrze ze wydluzono okres gwarancyjny-wiecej zostanie w kieszeni uzytkownika.


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cook - i co z tego, ze Twoj 40 lat chodzil???? Czy Ty w ogole kumasz o co chodzi??? Oni jako firma musza uscislic procedury, a nie sobie gadac jak my tutaj.

Musza okreslic NA PAPIERZE, co ile zegarek serwisowany ZAGWARANTUJE mu idealny chod i uzytkowanie. Nie moga sobie pozwolic na przeglady co 50 lat, chocby 90% zegarkow to wytrzymywala, bo jakbys trafil do tej dziesiatki i by Ci padł, to bys domagal sie rekompensaty, ze firma Cie oszukala i zegarek przestal dzialac - czy to takie dziwne? Musza zachowac bezpieczny okres dla WSZYSTKICH wypuszczonych zegarkow i tyle. A jak widac i tak maja w stosunku do calej swiatowej konkurencji spory zapas za co chyba im chwala...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sądzę , że Rolek też miałby szanse ,  (okresy między "niezbędnymi" przeglądami  są przez producentów świadomie , drastycznie skracane  - moim zdaniem oczywiście ) .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.