Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

desmo

Użytkownik
  • Content Count

    8,756
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    12

desmo last won the day on February 12 2020

desmo had the most liked content!

Community Reputation

3,647 Guru zegarmistrzostwa

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

6,422 profile views
  1. No oni są „wysokoprocentowi” …i efekt jest podobny - od upojenia po wymioty 😉 i ostatnio podobno „ doceniają” także zegarki, zwłaszcza Rolexy…ale tak nieoficjalnie. A z piwem to wiadomo…inaczej smakuje zimą w pubie a inaczej zimne na łódce
  2. Aha, to może przyjąłbyś paru rodzimych polityków w termin …dożywotnio 😉
  3. Stylistycznie to nawiązanie do własnej historii a jeśli już szukać podobieństw na tarczy to bardziej do Tudorowego Pelagosa a kiedyś SUBa. Breitling od jakiegoś czasu w segmencie popularnym uprawia strategię „jeden model - wielu klientów”. Biorą coś ze swojej szafy ze starociami , lekko modyfikują, dodają kolorki i różne rozmiary oraz opcje bransoleta,guma, pasek, tani mechanizm z rynku, 20% kolekcji w czymś innym niż stal , jeden model dostępny w butikach, drugi tylko online i jazda. Zobaczymy na żywo jak te pawie oczka i młot thora wypadną.
  4. Dzięki No właśnie nie mam pojęcia…kupiłem lata temu na forum od kolegi z Wrocławia
  5. Latem nie samymi dajwerami człowiek żyje… wystarczy zmienić pasek
  6. Bruce Lee (przewidując gentryfikację chyba) radził parkować samochód kilka przecznic od domu. Przy dzisiejszej drożyźnie w kraju to może być kilka dzielnic …
  7. I właśnie dlatego monopole są szkodliwe dla klientów…Rolex, Cartier, Panerai i kilka innych marek dostępne są w Polsce u jednego dystrybutora i on robi co chce… Gratuluję demokratycznego Polara 😉
  8. Mnie się kojarzy z wiosną zwłaszcza, że martwe gady znoszą gorzej upały niż żywe….
  9. Model stałego klienta powiadasz…czyż nie łatwiej i taniej sprzedawać w sieci skoro bańka w rozkwicie…jeśli upierają się jednak przy „brick and mortar” to u nas brak zasad i transparentności i cały „customer experience „jest wyjątkowo słaby. Na tyle słaby, że część klientów oleje tego AD i markę ( pozostałe marki tego AD przy okazji też) która oberwie rykoszetem. Przez oberwie rozumiem naturalnie powrót do czasów gdy te mniej udane Rolexy nie znajdą nabywcy od ręki oraz przesyt na wtórnym. Inwestorzy znajdą sobie innego cielca, ci w średnim wieku inną zajawkę a 20 kilkuletnia biomasa zamiast realnych przedmiotów będzie kolekcjonować wirtualne doświadczenia. Skoro wg Ciebie nie działa mechanizm popyt/ podaż to tym bardziej jakość obsługi ma znaczenie. Przy tej skali produkcji i modelach będących już u klientów Rolex nie jest wyjątkowy i ten brak prawdziwej ekskluzywności sprawia że nie chce się go za wszelką cenę. Zatem jeśli nie podoba mi się dany AD a jest on w kraju monopolistą to albo przenoszę swoje pieniądze do innego kraju albo przestaję kupować Rolexy. O ten model klienta chodzi?
  10. Brzmi znajomo…” niech jadą”…to pojechali…
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.