Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Cusid

Emporio Armani

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich bardzo serdecznie. W kwestii zegarków jestem totalnym laikiem i nie wiem czy zegarki, które bym chciał kupić są oryginalne czy nie. Oczywiście pod chodzę do tematu na męski rozum, jeśli coś w sklepie kosztuje 1800zł a na allegro 350 to coś musi być nie tak. Interesują mnie dwa zegarki. Pierwszy to EMPORIO ARMANI AR5860. Ten zegarek najtaniej znalazłem za 700zł w promocji -25% na stronie egtime.pl jednak była to wyprzedaż i nie posiadają już takich zegarków. Znalazłem ten zegarek na allegro http://allegro.pl/zegarek-emporio-armani-ar5860-sklep-i6675871575.html i kosztuje on NIBY 500zł. Sprzedawca pisze, że " Wszystkie oferowane przez nas przedmioty są nowe. Produkty wystawione w naszych aukcjach pochodzą z legalnych źródeł Każdy wysyłany jest w firmowym pudełku z kompletem dokumentów dostarczonych przez dystrybutora." jednak wiadomo jak to jest, skoro potrafią podrobić zegarek to i inne rzeczy też.

EDIT: Otrzymałem wiadomość odnośnie zegarka AR5860 od sprzedającej "Witam Tak oczywiście oryginalny. Zegarki które są przez nas sprzedawane zamawiane są u producenta Fossil Group."

Chciałbym uzyskać informację co o tym myślicie.

Zastanawiam się jeszcze nad zakupem zegarka EMPORIO ARMANI AR2448. Znalazłem go na stronie http://www.timea.pl/emporio-armani-ar2448.html za 710zł. Wygląda w miarę pewnie ale nigdzie w opisie nie widzę wpisu, że jest ORYGINALNY. Wysłałem zapytanie i czekam na odpowiedź ale chciałbym zapytać o zdanie o oba zegarki kogoś, kto ma po prostu o tym jakieś pojęcie. Z góry dziękuję za każdą pomoc. Pozdrawiam serdecznie! :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi