Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

memox

Hublot GENEVE BIG BANG podróbka czy oryginał?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znalazłem zegarek Hublot uszkodzony z oderwanym/wyrwany paskiem, wskazówki nie działają  czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć wprost czy jest to oryginał czy podróbka?? Oczywiście jak był by to oryginał to chciałbym go oddać właścicielowi jakby się znalazł.

post-99165-0-81654700-1502141010_thumb.jpg

post-99165-0-79367600-1502141024_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nawet Stainless Steel podrobiono :(

Pozdrawiam

Piotr

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie znam się za dobrze na nich ale patrząc po kopercie na moje oko to replika :/

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Replika – powtórne wykonanie dzieła sztuki, pojazdu, samolotu itp. z możliwie wiernym odtworzeniem oryginału. Czasem tylko wyglądu albo motywu. W replikach starych samochodów często wykorzystuje się współczesne podwozia, ograniczając rekonstrukcję do nadwozia.

Tylko jedno mnie w tym zegarku zastanawiało ten okrągły czerwony grawer. Tak myślałem z początku ze ktoś na specjalne zamówienie to zrobił w razie zguby.

Nawet Stainless Steel podrobiono :(

Tylko jedno mnie w tym zegarku zastanawiało ten okrągły czerwony grawer. Tak myślałem z początku ze ktoś na specjalne zamówienie to zrobił w razie zguby.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

U was też jest trochę cieplej niż wczoraj?

Pozdrawiam

Piotr

Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi