memox 0 #1 Napisano 7 Sierpnia 2017 Witam, znalazłem zegarek Hublot uszkodzony z oderwanym/wyrwany paskiem, wskazówki nie działają czy ktoś jest w stanie mi odpowiedzieć wprost czy jest to oryginał czy podróbka?? Oczywiście jak był by to oryginał to chciałbym go oddać właścicielowi jakby się znalazł. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz chlastawa 589 #2 Napisano 7 Sierpnia 2017 podróbka 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tarant 2979 #3 Napisano 7 Sierpnia 2017 Nawet Stainless Steel podrobiono 0 Pozdrawiam Piotr Tolerancja musi być nietolerancyjna wobec nietolerancji. Němec z Královce Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M A G 4 #4 Napisano 7 Sierpnia 2017 Nie znam się za dobrze na nich ale patrząc po kopercie na moje oko to replika :/ Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dariusz chlastawa 589 #5 Napisano 7 Sierpnia 2017 Nie replika tylko podróbka...Ludzie !! czy Wy nie znacie definicji słowa replika ?! 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memox 0 #6 Napisano 7 Sierpnia 2017 Replika – powtórne wykonanie dzieła sztuki, pojazdu, samolotu itp. z możliwie wiernym odtworzeniem oryginału. Czasem tylko wyglądu albo motywu. W replikach starych samochodów często wykorzystuje się współczesne podwozia, ograniczając rekonstrukcję do nadwozia.Tylko jedno mnie w tym zegarku zastanawiało ten okrągły czerwony grawer. Tak myślałem z początku ze ktoś na specjalne zamówienie to zrobił w razie zguby.Nawet Stainless Steel podrobiono Tylko jedno mnie w tym zegarku zastanawiało ten okrągły czerwony grawer. Tak myślałem z początku ze ktoś na specjalne zamówienie to zrobił w razie zguby. 0 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach