Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Franka

WONDER CHRONO/WONDER INVEST - Patek

Recommended Posts

Znajomy z drugiego końca Europy chce kupić u w takiej firmie z Warszawy (WONDER CHRONO/WONDER INVEST przy ulicy ul. Jasna 1 ) 

taki zegarek:

https://www.chrono24.pl/patekphilippe/perpetual-calendar--id7860643.htm.

Nie znam się na tyle żeby zweryfikować ten zegarek - oczywiście trzeba będzie pójść i sprawdzić. Ale zanim to zrobię to pytanie: czy ta firma sprzedaje oryginały?

Ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?

Zegarek na pewno oryginalny,ale zapytaj o dokumenty,ponieważ często ta firma jest z tym na bakier.W tej kasie wszystko winno być perfect.Poza tym kontakt z nimi nie wspominam zbyt mile,obcesowy i ze wschodnim akcentem.Ale to wcale nie musi być ujma. 

Zawsze się zastanawiałem jak takimi zdjęciami można zachęcić kogoś do zakupu. Ta firma pod tym względem to fenomen...

ChronoDB (aplikacja dla twoich zegarków): Windows, macOS, Android

Raczej nie polecam. Czekam właśnie aż mój dostawca będzie miał mojego wymarzonego Zenitha co jednak może potrwać jeszcze ze dwa tygodnie. Dlatego jak zobaczyłem że Wonder Chrono ma go na stanie napisałem do nich wiadomość odnośnie zawartości zestawu, gwarancji i ceny gdzie uczciwie powiedziałem że mogę go mieć o 150 euro mniej. Dostałem opowiedź łamaną polszczyzną że żadnych negocjacji i tyle. Żadnej próby poruszenia pozostałych kwestii. Reasumując opinie kolegów pokrywają się z rzeczywistością.

Chciałem od nich kupic IWC kilka miesiecy temu, nie byli w stanie powiedzieć, czy wystawiony zegarek mają faktycznie w ofercie, czy juz sie sprzedał, i w ogóle numer kontaktowy był zdziwiony że mają taki model.

Dla mnie to wygląda, jakby ktoś wykorzystał niemało gotówki, poskupował ze wschodu zegarki z przedziwnych żrodeł, i dał to jakimiś tam chłopakom do sprzedawania.