Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
MasterFan

PODFORUM MIŁOŚNIKÓW ZEGARKÓW CASIO G-SHOCK !


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Dingo

A ja mam w drugą stronę, jakoś odwracam się od G  Nie wiem czy to sprawa wieku, ale plastik jakoś zaczął mnie razić  :(

Może to przejściowe, albo czas na jakiegoś porządnego stalowego frogmana

Edytowane przez dingo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G to nie tylko plastik.

Polecam MT-G S1000D na przykład jeśli lubisz metal i G-Shocki.

Edytowane przez Waldzior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem swoją starą fotę z Gw-M850, koperta ta sama co w GW-810  :) .

g7hh.jpg

Przeglądając stare zdjęcia zapomniałem jakie zegarki miałem  :blink: .

Ten też był kozak!  :) 

w9xb.jpg

Edytowane przez tomaliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki  :)

A tego niebieszczaka doskonale pamiętam, bo to zaledwie rok z haczykiem  :P

DW-9005V, oryginalnie był na pachu z materiału a zapodałem pasek i bezel od DW-9052-2  :) .

Dałem mu nowe życie: polerka szkła, wymiana baterii, naprawa dźwięku i nowe gacie - poszedł w świat  ^_^

2.jpg

Mimo że to forum G to powiem tylko że też żałuję sprzedaży tego Timexa, nurka 20ATM sprowadzonego z Indii dzięki Koledze z drugiego forum  <_<

A do modeli 7900 też na pewno wrócę, super wygodne dzięki skrzydełkom  :)

2.jpg

Aaaa ... Zmiennicy-pamiętacie  :D

mc8y.jpg

Edytowane przez tomaliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów, kupiłem ze 3,5 roku  temu mudmana g-9000 i jak to w tych modelach często bywa mój wspaniały zegar zaparował, nie chciało mi się wysyłać zegara do Zibi, oddałem do zegarmistrza do uszczelnienia, niestety nie pomogło i postanowiłem sam zadziałać, w ruch poszedł śrubokręt rozebrałem  i wyciągnąłem moduł okazało się że wokół szkiełka jest szpara to zalałem to super glu, co zostało na szkiełku zdrapałem nożem, szczelność wyraźnie się poprawiła bo para na szkiełku zmniejszyła się do małej plamki. No to rozbieramy jeszcze raz, wyciągnąłem z obudowy wszystkie przyciski, na uszczelki dałem wazelinę techniczną bezkwasową poskładałem i było prawie idealnie, niestety miesiąc temu padła bateria, zegarek się resetował to wymieniłem i pomogło. Jednak przy wymianie baterii przekręciłem jedną śrubę od dekla i teraz puenta mojego wywodu,  co mogę z tym zrobić???, czy może zalać jakimś klejem i potem wywiercić dziurę i wkręcić śrubę? Może któryś z kolegów miał podobny problem? Proszę o poradę.

Pozdrawiam.

Łatwo się pisze, śrubka ma jakieś 1,3 mm więc niby wiertło 1 mm powinno załatwić sprawę przez nawiercenie w poxylinowej plombie. Niby,  po problem jest w biciu wiertarki oraz trafieniu w punkt. Robota raczej dla zegarmistrza, dla amatora dość wysoki poziom trudności. Poza tym poxy będzie jednak miękkie w porównaniu do oryginalnego plastiku a dekiel ma być dobrze dociśnięty jeśli ma trzymać fabryczne WR200. Ja wierciłem dekiel na większy wymiar i dałem większy wkręt, estetycznie porażka, praktycznie basen wytrzymywało ale syn wziął na rejs, skoczył parę razy z bukszprytu do słonej i do domu wróciła G-trumienka z rudym do imentu zezwłokiem japońskiego krasnoludka w środku.

 

Nie jest łatwo w garażu poprawiać po małych japońskich rączkach więc jeśli znajdziesz dobry korpus albo w serwisie nie będą chcieli za niego worka pieniędzy to warto wymienić. Poza tym przekręciłeś jeden,a  pozostałe? Tez mogą być naciągnięte powyżej fabrycznego momentu dokręcenia.

 

 

 

KJ

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jestem mega wnerwiony. Gdf100bb którego oddałem 14 lipca na gwarancji z powodu pozostałości na wnętrzu szkiełka po parowaniu, gdzie chciałem aby poprostu rozkręcili zegarek, przetarli wnętrze i skręcili spowrotem i chyba to przerosło serwisanta. Zegarek teoretycznie miałem dzis odebrać, ale Pani powiedziała żebym zadzwonił za tydzień bo kurier nadal go nie przywiózł. Co lepsze po krotkim czasie otrzymałem smsa od serwisu zibi ze zegarek został przyjęty na gwarancje, ale muszę czekać jeszcze ok 4 tygodnie, bo musza sprowadzić części!! Wtf. Dzwonię do babki i mowię zeby podała mi bezpośredni nr do zibi zeby sie dowiedzieć co tam narobili. Okazało sie ze trzeba sprowadzić uszczelkę, ok spoko. Ale dodatkowo sprowadzają czujnik sensora modułu czy cos takiego... Zegarek nagle w rękach serwisanta sie zepsuł. Bomba. Sprawdziły sie wszelkie ostrzeżenia ze pracują tam partacze

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kacprzak1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak stwierdzili, że czekają na części to jest jeszcze nadzieja, że naprawią co spartaczyli...trzymam kciuki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oby niestety będę miał teraz kolejny długi miesiąc w niepewności...

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po co kupować w pl i przedłużać gwarancję na 6 lat?


GW-9400-1DR(MOD), G-9100-1ER, GW-300A-1V, G-8900A-1, GWX-8900-1(MOD), G-100-1BV, GW-M5610-1ER(MOD), GW-M850-7, BG-141, DW6900MS(MOD), DW-5030D, GST-B100D1AER, G-9300-1ER

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie wiem po co. Ta gwarancja to śmiech na sali. Tam pracują naprawdę jakieś niedorozwoje. Czekać prawie miesiąc aby ktoś oczyścił zegarek od środka zeby dowiedzieć sie ze będę czekał kolejny miesiąc bo sensor przestał działać... Jakaś niedojda wyjmując moduł pewnie cos spieprzyla i szczerze watpię ze bedzie umiała to naprawić. A przedłużanie gwarancji dla zegarków z tymi wszystkimi sensorami to raczej takie zabezpieczenie w razie zepsucia i podejrzewam ze jedyne wyjście zibi wtedy to sprawdzić cierpliwość klienta i podarowanie nowego zegarka po 2 miesiącach pewnie z argumentem ze usterka była nie do naprawienia ^^ szkoda tylko ze wiem ze jesli mojego nie odratuja to pożegnam sie z zegarkiem na który polowałem 2 lata

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez kacprzak1991

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I po co kupować w pl i przedłużać gwarancję na 6 lat?

A dlatego ja ostatniego G nie przedłużałem, bo szkoda tych 40 zł.  ;)

Po to, że jak Ci padną sensory w 5 roku użytkowania to Ci wymienią na nowe lub dadzą nowy zegarek.

Lepiej niech to trwa miesiąc mimo wszystko ale w końcu muszą się wywiązać a jakiś sposób. Lepszy miesiąc czekania niż płacenie z własnej kieszeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie można szufladkować wszystkich serwisów, oczywiscie partaczy jest więcej niż fachowców. Szczerze wspólczuje kolego kacprzak... ja to bym chyba szału dostał...

A gwarancja jak najbardziej potrzebna. Niestety towary ktore do nas trafija są coraz gorszej jakości.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W Risemanie przedłużyłem do 6 lat a po 1,5 roku sprzedałem zegarek   ;)

Edytowane przez tomaliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie mam sensorów?  ;)

To wtedy 20 pln kosztuje przedłużenie :)

 

W Risemanie przedłużyłem do 6 lat a po 1,5 roku sprzedałem zegarek   ;)

Trzeba było cenę zawyżyć o te 40 pln ;)

Nic nie tracisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To wtedy 20 pln kosztuje przedłużenie :)

 

 

Trzeba było cenę zawyżyć o te 40 pln ;)

Nic nie tracisz.

No mój GW-3000BD-1AER kosztował więcej niż 1000 zł. a sensorów nie ma  ;)

Cenę zawsze można zawyżyć, nawet bez dodatkowej gwarancji :P

Można tak bez końca, kto chcę niech przedłuża  ;)

Edytowane przez tomaliusz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ;)

Ten kto chce, niech sobie przedłuża a ten co nie chce, niech tego nie robi.

Tak będzie najlepiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i jestem mega wnerwiony. Gdf100bb którego oddałem 14 lipca na gwarancji z powodu pozostałości na wnętrzu szkiełka po parowaniu, gdzie chciałem aby poprostu rozkręcili zegarek, przetarli wnętrze i skręcili spowrotem i chyba to przerosło serwisanta. Zegarek teoretycznie miałem dzis odebrać, ale Pani powiedziała żebym zadzwonił za tydzień bo kurier nadal go nie przywiózł. Co lepsze po krotkim czasie otrzymałem smsa od serwisu zibi ze zegarek został przyjęty na gwarancje, ale muszę czekać jeszcze ok 4 tygodnie, bo musza sprowadzić części!! Wtf. Dzwonię do babki i mowię zeby podała mi bezpośredni nr do zibi zeby sie dowiedzieć co tam narobili. Okazało sie ze trzeba sprowadzić uszczelkę, ok spoko. Ale dodatkowo sprowadzają czujnik sensora modułu czy cos takiego... Zegarek nagle w rękach serwisanta sie zepsuł. Bomba. Sprawdziły sie wszelkie ostrzeżenia ze pracują tam partacze

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Nie do końca tak mogło być. Woda robi różne dziwne rzeczy z elektroniką. Skąd wiesz że pozostałość po parowaniu osadziła się tylko na szkle ? Jest możliwość że pozostałości po wodzie osadziły się na ścieżkach, na gumkach przewodzących wyświetlacza jak również wewnątrz sensora. To tak jak czasami z telefonami - po zalaniu działa a po wyschnięciu całkowitym nie. Czasami póki jest zasilanie to uszkodzone urządzenie działa jak odłączysz i podłączysz to już nie działa. Take zachowanie mam dość często w regulatorach temperatury pracujących w dużej wilgotności. Póki są pod napięciem działają a jak się wyłączy urządzenia i włączy za kilka dni to się nie odpalają i trzeba wysyłać do serwisu.

 

Co do przedłużania gwarancji na 6 lat to ma to sens. Jak padnie zegarek w piątym roku użytkowania i nie da się go już naprawić to masz taki sam jak swój lub najnowszy model - następcę za darmo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca tak mogło być. Woda robi różne dziwne rzeczy z elektroniką. Skąd wiesz że pozostałość po parowaniu osadziła się tylko na szkle ? Jest możliwość że pozostałości po wodzie osadziły się na ścieżkach, na gumkach przewodzących wyświetlacza jak również wewnątrz sensora. To tak jak czasami z telefonami - po zalaniu działa a po wyschnięciu całkowitym nie. Czasami póki jest zasilanie to uszkodzone urządzenie działa jak odłączysz i podłączysz to już nie działa. Take zachowanie mam dość często w regulatorach temperatury pracujących w dużej wilgotności. Póki są pod napięciem działają a jak się wyłączy urządzenia i włączy za kilka dni to się nie odpalają i trzeba wysyłać do serwisu.

 

Szczerze to mam nadzieje ze masz racje w tym co mówisz bo wtedy to nie świadczyłoby o partactwie serwisanta, a rzeczywiście o problemie z ta parą ale czy para która jest uwięziona cały czas w zegarku czyli przez lata jest w stanie uszkodzić cos w module?... Słyszy sie o dziesiątkach przypadkach parowania ale nie słyszałem o przypadku aby to zjawisko uszkodziło moduł czy tam sensor

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dingo

Wilgoć uszkadza nie tyle same układy, co luty i połączenia. Same sensory są monolityczne w budowie. Przypuszczam, że jeżeli coś się stało, to przy odłączeniu tej tasiemki sensora od płytki. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.