Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
pmwas

Mój upragniony 🍊 UAZ...

Rekomendowane odpowiedzi

UAZ w Wiśle :)

 

IMG_1478.thumb.jpeg.5efa2b26b1524edf8cf7b0d730be1ff6.jpeg
 

Podjechałem zobaczyć wiadukt w Głebcach…

 

IMG_1481.thumb.jpeg.c19c848a2e7dc3663128f26963f262b1.jpeg

 

Piękny międzywojenny wiadukt donikąd…

 

IMG_1484.thumb.jpeg.6032451eb7ed5a70fe86613180bab98f.jpeg

 

Linia kolejowa kończy się w tym miejscu. Miała prowadzić dalej do Zwardonia, ale inwestycji nie dokończono.


IMG_1483.thumb.jpeg.ece801f6c0999698b173c07f0bb078ef.jpeg

 

A wracając do UAZa - teraz jeździ dobrze, to znów ruszyła korozja.

 

IMG_1466.thumb.jpeg.ae6f1e9f8eabee2624544884ac49f15d.jpeg

 

Tu na kancie, na mocowaniu zderzaka, ale w zasadzie wszędzie tam, gdzie była - przyspieszyła. Fakt, auto rdzewieje. Niby twierdzą, że od 2015 zabezpieczają, ale jest i tak fatalnie. Jak było zanim zaczęli zabezpieczać? Nie wiem i wolę nie wiedzieć :D

 


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bardzo nieladnie z jego strony, ze rdzewieje.

Mój zmysł estetyki zmusiły mnie do ingerencji. 

potrzeba co najmniej środki do zabezpieczania profili po wcześniejszym ich osuszeniu wewnątrz, dalej mocna interwencja zewnętrzna.. 

 

Brzydko to wygląda. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 minut temu, zadra napisał(-a):

bardzo nieladnie z jego strony, ze rdzewieje.

Mój zmysł estetyki zmusiły mnie do ingerencji. 

potrzeba co najmniej środki do zabezpieczania profili po wcześniejszym ich osuszeniu wewnątrz, dalej mocna interwencja zewnętrzna.. 

 

Brzydko to wygląda. 


 

Tak… po zimie go umyję, wlezę pod spód i zobaczę jak to się tam ma.

”Kłopot” w tym, ze podwozie jest zakonserwowane i może nie być widać pewnych rzeczy…

Rama powinna być dobra, bo zrobione było. A nadwozie na ślady poprawek, ale w tych autach całkiem korozji nie zatrzymasz, gdzieś na YT jest film z wykwitami na rocznej buchance 🤦‍♂️

 

BTW - przy tych temperaturach pompa znów cała mokra, tylko tym razem przepuszcza chyba z zimna na uszczelkach, bo góra sucha, mokry tylko spód…

Ciekawe, czy da się dostać same uszczelki…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W takim razie musisz to odkonserwować,  bo inaczej pod tą konserwacją fabryczną (pewnie wykonaną w duchu rosyjskim I rosyjskim sposobem) po niedługim  czasie pozostanie tylko klucz 10-ka którego zapomniał zabrać ze sobą spity składający gaza pracownik tej manufaktury.. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, zadra napisał(-a):

W takim razie musisz to odkonserwować,  bo inaczej pod tą konserwacją fabryczną (pewnie wykonaną w duchu rosyjskim I rosyjskim sposobem) po niedługim  czasie pozostanie tylko klucz 10-ka którego zapomniał zabrać ze sobą spity składający gaza pracownik tej manufaktury.. 

 

Chyba było robione już w Polsce, ale głowy nie dam…

 

Wiem tylko o jednym istotnym problemie, którym muszę się na pewno zająć…

Jak byłem pod autem, widziałem że z tyłu rdzewieją mocowanie nadwozia do ramy. Tam ciężko zakonserwować bo trzeba by nadwozie zdjąć…

 

Nie wiem, co z tym zrobić bez zdejmowania nadwozia, ale na pewno jest ktoś, kto wie.

Poza tym wyglądało ogólnie dobrze. Tylko oglądałem w raczej niewygodnej pozycji (wypełzłem pod auto).

Na wiosnę wjadę sobie na kanał.

 

Zresztą - nie może być tam żadnego ewidentnego dramatu, bo mechanik, co go naprawia raczej ma pojęcie (on lubi auta 4x4 na ramie) i przy zrzucaniu skrzyni raczej by widział…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Po puszczeniu gazu wskaźnik ciśnienia skacze…

Ciekawe, czy to usterka elektryczna od mrozu, czy mechaniczna? Poziom oleju dobry, wskaźnik skacze.


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunąć wskaźnik. U mnie nie ma takiego wskaźnika i auto jeździ bez żadnego problemu. Pan najwyraźniej szukasz dziury w całym.

W miejsce wskaźnika proponuję wstawić Rolexa. Podniesie to również wartość pojazdu przy ewentualnej odsprzedaży.

Edytowane przez souls_hunter

Prawda. Ludzie ją cenią, łakną jej, są nawet gotowi oddać za nią własne życie. Pod warunkiem, że nie dotyczy ich samych.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, souls_hunter napisał(-a):

Usunąć wskaźnik. U mnie nie ma takiego wskaźnika i auto jeździ bez żadnego problemu. Pan najwyraźniej szukasz dziury w całym.

W miejsce wskaźnika proponuję wstawić Rolexa. Podniesie to również wartość pojazdu przy ewentualnej odsprzedaży.


Dobre. Może coś w tym jest, ale bez tego wskaźnika już bym miał silnik po remoncie :D

W UAZie te wskaźniki są kluczowe…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś dalej to samo. Ale wydaje się pracować dobrze, więc myślę, że to awaria elektryczna czujnika (coś jak trzeszczący potencjometr). Ciekawe, czy jak mrozy puszczą, to będzie znów dobrze, czy już tak zostanie? 
A pompa i owszem, przecieka na uszczelkach. Wczoraj wytarłem do sucha, dziś znów mocno zapocona dookoła uszczelek 🤦‍♂️


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamówiłem same uszczelki, może wystarczy tak…

 

Masakra - jak jest ciepło, to uszczelki pompy trzymają, ale uszczelki w drzwiach się rozpływają na „smołę”, jak jest zimno, to uszczelki w drzwiach są lepsze, za to pompa cieknie 🤦‍♂️ 

Szmelc okropny. Skutecznie oducza narzekania na FIATy 😂


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ze wskazaniami ciśnienia oleju to zaczalem od łatwych rzeczy. Odkręciłem kabel. Styk - na szczęście - zaśniedziały.

Nie chcąc czyścić mechanicznie spryskalem „kontaktem”. 
Ruszylem od razu, żeby było ciepło.

Na szczęście wskaźnik oszalał już totalnie. Na szczęście, bo to nie magia tylko chemia, żeby zadziałało trzeba trochę czasu, a zachowanie wskaźnika potwierdziło usterkę elektryczną.


Nie zdążyłem tego sfilmować, bo zrobiło się zielone (szkoda), ale jak zatrzymałem na czerwonym wskazówka zaczęła latać jak głupia 0-2-0-2-0-2-0-2-0-2 itd z prędkością wyraźnie pokazująca, ze to brak kontaktu a nie realne wahania ciśnienia.

Poszedłem na zakupy. Po powrocie wskaźnik działał normalnie. Uff - jeden problem mniej… mam nadzieję ;)


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 9.01.2024 o 15:29, pmwas napisał(-a):

 

Chyba było robione już w Polsce, ale głowy nie dam…

 

Wiem tylko o jednym istotnym problemie, którym muszę się na pewno zająć…

Jak byłem pod autem, widziałem że z tyłu rdzewieją mocowanie nadwozia do ramy. Tam ciężko zakonserwować bo trzeba by nadwozie zdjąć…

 

Nie wiem, co z tym zrobić bez zdejmowania nadwozia, ale na pewno jest ktoś, kto wie.

Poza tym wyglądało ogólnie dobrze. Tylko oglądałem w raczej niewygodnej pozycji (wypełzłem pod auto).

Na wiosnę wjadę sobie na kanał.

 

Zresztą - nie może być tam żadnego ewidentnego dramatu, bo mechanik, co go naprawia raczej ma pojęcie (on lubi auta 4x4 na ramie) i przy zrzucaniu skrzyni raczej by widział…

 .

Edytowane przez graver

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nosz ku…

 

IMG_1497.thumb.jpeg.2faeb1076c80064a09ccbf36378842d5.jpeg
 

Flash trochę to podrasował, bo nie wyglada aż tak źle, ale… gnijet 😱 !


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, pmwas napisał(-a):

Nosz ku…

 

IMG_1497.thumb.jpeg.2faeb1076c80064a09ccbf36378842d5.jpeg
 

Flash trochę to podrasował, bo nie wyglada aż tak źle, ale… gnijet 😱 !

Noo , ruda chrumka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W pomarańczowym przynajmniej nie byloby widać 😂


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 „это УАЗ, это машина!”

 

Jakościowo jest naprawdę mocne 2/10. 2 za zamek maski, że mimo intensywnej eksploatacji jeszcze nie poległ 

 

😂😂😂


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, pmwas napisał(-a):

 „это УАЗ, это машина!”

 

Jakościowo jest naprawdę mocne 2/10. 2 za zamek maski, że mimo intensywnej eksploatacji jeszcze nie poległ 

 

😂😂😂

https://youtu.be/B4lLUqRvcgU?si=1F27hgUAsO2bFDO_ Zobacz to 🤗🤗🤗

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Maszyna właśnie wywaliła check engine.

 

Ciekawe co tym razem - silnik pracuje normalnie, nie szarpie, nie dymi, moc trzyma, wszystko wyglada ok.

Zeby dupy nie zawracać zainwestuję w prosty skaner i najpierw zobaczę co to.

 

Mam nadzieje, ze to nie E10, bo będę musiał na V Power Racing jeździć i odleci w kocmoc…

 

Usilowalem to skasować odpinając akumulator, ale nic z tego.


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupilem na wyprzedaży model testera z zeszłego roku, opinie ma dobre, cenę - w promocji - żadną. 

Myślę, że może sobie nie poradzić z tak zaawansowaną elektroniką, ale dam mu szansę…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
4 godziny temu, pmwas napisał(-a):

Maszyna właśnie wywaliła check engine.

 

 

Zlikwidować kontrolkę .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zresetowałbym  odłączając akumulator. Jak duperela to pomoże, jak powróci to mechanik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, goral_ napisał(-a):

zresetowałbym  odłączając akumulator. Jak duperela to pomoże, jak powróci to mechanik.


Nie chce się zresetować, ale może za krótko był odpięty, bo przebieg „trip” tez się nie wyzerował. 
O ile wiem w UAZie ta kontrolka potrafi się zresetować po zwykłym wyłączeniu zapłonu (tak przynajmniej było w Terenwizji), a tu uparcie swieci. Jednak może to być usterka elektryczna, bo silnik pracuje zupełnie normalnie. Może nawet jakaś nieszczelnosc wydechu i lambda szaleje. On zresztą już miał je wymieniane, ale nie wiem czy naprawdę były zepsute, czy gdzies indziej jest jakiś problem. Podłączę tester OBD i zobaczę co mu się nie podoba…


Miłego dnia!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.