Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
marsjan

Serwis Omega Warszawa - czy tak jest wszędzie?

Rekomendowane odpowiedzi

Wszelkie czynności serwisowe typu polerki są wymienione w cenniku, z tego co pamiętam jest dosyć przejrzysty, więc jeśli nie było to nie robią. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, eye_lip napisał(-a):

Wszelkie czynności serwisowe typu polerki są wymienione w cenniku, z tego co pamiętam jest dosyć przejrzysty, więc jeśli nie było to nie robią. 

No przecież wrzuciłem link do zakresu pełnego serwisu. Krok 6, dla ułatwienia....

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli complete service jest taki sam dla starszych kalibrów to jak najbardziej masz prawo tego wymagać. 


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, Balansujący Na Osi napisał(-a):

W serwisie widzieli Jakie były wskazówki w zegarku kolegi Mateo i na takie powinni wymienić. A jeśli takowych nie posiadają, to można przecież do właściciela zadzwonić i zapytać czy życzy sobie wymianę na inne czy zostają te które są. podobnie jak z polerką koperty. Można też napisać. Tak niewiele a wszyscy byliby zadowoleni.

 

Nie moga zostawic starych wskazowek

Godzinę temu, Mateo napisał(-a):

 

image.thumb.png.c499d140d5e29994d64ff68ddcce4fbc.png

Jeżeli "domyślnie" masakrują zegarek niepasującymi do tarczy wskazówkami to dlaczego domyślnie nie robią polerki, skoro klient za to i tak płaci?

 

Dla mnie to lekceważenie klienta... Zobaczymy czy spuszczą mnie na drzewo, czy będą próbowali to jakoś rozwiązać.

Nie mam dużej spinki, bo ten zegarek nie przedstawia wartości kolekcjonerskiej, tylko sentymentalną. Miałem jednak nadzieję, że nawet jeżeli serwis w WAW ma tyle niepochlebnych opinii (za tym forum i na grupach na FB), to choć serwis w CH będzie na poziomie.

 

 

Widze, ze glownym problemem nie jest, brak komunikacji miedzy WAW, a Toba. To oni powinni Ci wyjasnic jak taka usluga bedzie wygladac, co mozna a co nie i co dostaniesz.

Twoj zegarek jest przepolerowany, koperta nadaje sie do odbudowy, nie do typowej polerki. Jesli nie dotkneli koperty, to dlatego zeby jej nie niszczyc bardziej. W sklad takich serwisow wchodzi tzw "avivage", odswiezenie. U Ciebie jest wiele pracy z laserem (niektore firmy oferuja totalna odbudowe koperty za dodatkowa kase).

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
16 godzin temu, marsjan napisał(-a):

Moja sytuacja jest chyba rozwiązana. W trybie ekspresowym usunięto usterkę odginając nieco do góry wskazówkę godzinową, żeby nie kolidowała z małym sekundnikiem. Prawdę mówiąc myślałem, że wskazówki będą osadzane jeszcze raz, tylko wyżej, no ale w sumie działa (przynajmniej na razie) i gołym okiem niespecjalnie widać to odgięcie, więc raczej zostawiam to tak, jak jest.

Odgięli, bo zgodnie z tym co koledzy napisali o procedurach serwisowych po zdjęciu musieliby założyć nowe. Pewnie im się nie kalkulowało. 

Ciekawa procedura swoją drogą, ale przynajmniej "niespecjalnie widać" :D

Oni naprawdę nie testują zegarka po serwisie, przecież gdyby dobę pochodził u nich na rotomacie to by ten problem wyszedł. Śmiać się, czy płakać?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odradzam serwis omegi na marynarskiej kiedy tylko mogę. 2 lata temu wysłałem niebieską Omegę a wróciła do mnie czarna ;) Co więcej, nie było żadnego kontaktu, musiałem sam pisać maila i wyjaśniać sprawę. Długo to trwało. Ciekawe czyją omegę dostałem;) Możliwe że kogoś z forum 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
17 minut temu, smc napisał(-a):

Odradzam serwis omegi na marynarskiej kiedy tylko mogę. 2 lata temu wysłałem niebieską Omegę a wróciła do mnie czarna ;) Co więcej, nie było żadnego kontaktu, musiałem sam pisać maila i wyjaśniać sprawę. Długo to trwało. Ciekawe czyją omegę dostałem;) Możliwe że kogoś z forum 

 

 

😆🤭😞

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, smc napisał(-a):

Odradzam serwis omegi na marynarskiej kiedy tylko mogę. 2 lata temu wysłałem niebieską Omegę a wróciła do mnie czarna ;) Co więcej, nie było żadnego kontaktu, musiałem sam pisać maila i wyjaśniać sprawę. Długo to trwało. Ciekawe czyją omegę dostałem;) Możliwe że kogoś z forum 

Żenada to mało powiedziane. Masakra ze takie cuda się zdarzają. To tak jakby do ASO na serwis pojechać swoim autem a wyjechać innym 😂

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
9 minut temu, Ariel napisał(-a):

Żenada to mało powiedziane. Masakra ze takie cuda się zdarzają. To tak jakby do ASO na serwis pojechać swoim autem a wyjechać innym 😂

To dosyć częsty proceder, z autem wiadomo często się zdarza - gorzej jak idziesz na imprezę z żoną a kończysz z inną ;) sama odmiana nie sprawi że będzie jak przedtem 😆


Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
21 minut temu, eye_lip napisał(-a):

To dosyć częsty proceder, z autem wiadomo często się zdarza - gorzej jak idziesz na imprezę z żoną a kończysz z inną ;) sama odmiana nie sprawi że będzie jak przedtem 😆

Różnie to bywa w życiu 😜

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 hours ago, Mateo said:

Odgięli, bo zgodnie z tym co koledzy napisali o procedurach serwisowych po zdjęciu musieliby założyć nowe. Pewnie im się nie kalkulowało. 

Ciekawa procedura swoją drogą, ale przynajmniej "niespecjalnie widać" :D

Oni naprawdę nie testują zegarka po serwisie, przecież gdyby dobę pochodził u nich na rotomacie to by ten problem wyszedł. Śmiać się, czy płakać?

 

 

Tak, zmieniają wskazówki za każdym razem, jak je zdejmują, co widać w ich systemie. Obok usługi wyświetlają się tam wykorzystane części zamienne.

 

Brak założenia nowych wskazówek prawie na pewno nie był podyktowany chęcią oszczędności. Raczej bym obstawiał, że chcieli jak najmniej ingerować, żeby zminimalizować ryzyko innych uszkodzeń.

 

Problem raczej by nie wyszedł na rotomacie (z resztą nie wiem, czy zegarki z naciągiem wyłącznie manualnym są testowane na rotomatach), bo pojawił się dopiero po ok. 2 tygodniach użytkowania zegarka. Spekuluję, że separacja między wskazówkami była na tyle mała, że podczas użytkowania coś się przesunęło i całkowicie zniknęła.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.