Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Ewelina25

Pierwszy zegarek garmin Forerunner 945

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Chciałabym kupić mężowi na okrągłe urodziny zegarek garmin. Czy do 1000/1500 zł dostane fajny model? Zastanawiałam się nad modelem Forerunner 945. Totalnie nie mam pojęcia na co mam zwrócić uwagę. Ceny są różne jak i funkcję. Jestem zielona w tych opcjach. Pomóżcie 🙏🙏

Dziękuje za Wasza pomoc.  

Edytowane przez Ewelina25

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Cześć. 
Forerunner 945 to raczej ponad 2.000 pln.

Pod względem funkcji bardzo fajny model. Z ciekawych rzeczy: Garmin Pay i wbudowane mapy.

Ja wybrałbym Fenix 6 Pro. Funkcje podobne, a bardziej mi się podoba wizualnie. Ale to już kwestia gustu.

Q.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Co trenuje ?

W tych pieniądzach ciężko będzie kupić 945.

Garmin instinct solar . Fajny zegarek miałem ale dość specyficzny .jednym się podoba drugim nie .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
11 godzin temu, revolta4 napisał(-a):

Garmin instinct solar . Fajny zegarek miałem ale dość specyficzny .jednym się podoba drugim nie .

Instinct nie ma map ani Garmin Pay.

Brak map można przeżyć, ale Pay to moim zdaniem powinien być standardem we wszystkich smart watchach. 

Edytowane przez Qdlaty

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
1 godzinę temu, Qdlaty napisał(-a):

Brak map można przeżyć, ale Pay to moim zdaniem powinien być standardem we wszystkich smart watchach. 

Zobacz co jest w pierwszym poście 

Garmin 

1000zl.

1500zl .

To łapie się tylko instinct solar jako nowy .

Chyba ze używka ,ale używkę na prezent to tak średnio. 

Druga sprawa zależy czy to ma być jedyny zegarek ,czy to kolejny w kolekcji, czy tylko do treningów, czy na codzień