Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
andrew99

Omega DeVille

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem nowym użytkownikiem. Nie znam się za dobrze na zegarkach natomiast wiem jedno - stare Omegi są piękne i mają to "coś" nie do podrobienia (przynajmniej w moim odczuciu). Zastanawiam się nad kupnem od pewnego użytkownika Omegi DeVille która załączam na fotografiach poniżej. Czy mógłbym prosić was o zweryfikowanie autentyczności, wewnętrznego mechanizmu, wycenę wartości takiego zegarka? Pozdrawiam. Ps: Pasek nie jest oryginalny według tego co mowi sprzedawca. 

Screenshot_20221020-232213_OLXpl.jpg

Screenshot_20221020-232228_OLXpl.jpg

Screenshot_20221020-232232_OLXpl.jpg

Screenshot_20221020-232223_OLXpl.jpg

Screenshot_20221020-232237_OLXpl.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się, ten zegarek to pewnie podróbka ale pytanie moje jest gdzie znajdę opis prawdziwego zegarka, no chyba że nie było, podpowie ktoś?

Podwójny sekundnik? Jaki to ma cel?

obraz.png.3d7345ae598d74d05639039baebae746.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie było. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 28.12.2022 o 20:34, Elob500 napisał(-a):

Podwójny sekundnik? Jaki to ma cel?

Rattrapante (to żart oczywiście)

Edytowane przez Christo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
8 godzin temu, Christo napisał(-a):

Rattrapante

Rattrapante owszem, ale w chronografie i na jednej osi - po Twoim opisie ktoś może błędnie wywnioskować że wygląda to jak w tej podróbce. 


Instagram.com/jfszymaniak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się z pytaniem o Omegę, której ogłoszenie znalazłem w internecie. Z góry dzięki za pomoc.

 

 

06.PNG

o5.png

o4.png