Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość Mali

Marka zegarka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mali

Czy marka zegarka mówi coś o jego właścicielu? Nie znam się na tym ale interesuje mnie to czy są jakieś anegdotki w stylu: zegarki Atlantic noszą lekarze :?:

 

Pozdrawiam

Mali

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość *Adam*

Moim zdaniem dużo mówi !!! Jednakże może być trudne to do odczytania / za dużo zmiennych/ np. człowiek jest na kupnie nowego zegarka /poprzedni mu kradli, zgubił, jest w serwisie itd /Kiedyś w internetowym wydaniu UM widziałem taką tabele dla kogo dany zegarek ale moim zdaniem to za duże uproszczenie, w ramach jednej firmy mamy kilka kilkanaście i może więcej modeli zegarków dlatego raczej należy patrzeć na konkretny model niż na firmę jako całość. Dobrym przykładem może tu być ML mający w ofercie czasomierze stosunkowo tanie i kosztujące kilkanaście tys zł i więcej. Druga sprawa to jest wiek posiadacza zegarka starsze pokolenia /w większości/nie przywiązuje wagi co ma na nadgarstku. Zawsze jednakże można znaleźć jakiś punkt zaczepienia np. złote Rolex-y w większości wybiorą ludzie którym zależy aby ich zegarek był postrzegany przez możliwie jak największą cześć społeczności jako bardzo drogi, ma on komunikować innym " ich bogactwo'. Osobiście patrzyłbym na zegarek jako element wizerunku danej osoby ale osąd opierałbym na całości nie na poszczególnych częściach.

Co do ulubionych marek różnych zawodów to uogólnianie/ zresztą tak jak we wszystkich innych przypadkach/ zawsze niesie za sobą ogromne ryzyko pomyłki. / chyba że korporacja X lub Y rozdawałyby firmowe zegarki dla członków :wink:

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach