Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
ladek22

Montaż filmów

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, czy ktoś z Was posiada umiejętność montażu filmów? Przymierzam się do nauki tej sztuki, a jestem zupełnym laikiem. Łudzę się, że uda mi się znaleźć na to czas 😉

Jakie macie doświadczenia w montażu filmów i jakie programy polecacie na początek?

Przemek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Hej, na początek polecam InShot.

Instagram.com/horlobby.watches

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

@ladek22, poruszasz się już trochę w środowisku iOS - więc pobaw się iMovie

Canva np. pozwala na zabawę on-line, dość fajny jest DaVinci Resolve, jest tego cała masa, sam musisz zdecydować w którym programie będzie Ci najwygodniej 

Edytowane przez Osmodeusz

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
2 godziny temu, ladek22 napisał(-a):

Cześć, czy ktoś z Was posiada umiejętność montażu filmów? Przymierzam się do nauki tej sztuki, a jestem zupełnym laikiem. Łudzę się, że uda mi się znaleźć na to czas 😉

Jakie macie doświadczenia w montażu filmów i jakie programy polecacie na początek?

Używam Final Cut Pro.

Ale najpierw co i w jakiej ilości chcesz tworzyć? Bo jeśli to ma być jeden film rocznie z weekendu w górach to wystarczy ci najprostszy sklejacz-podpowiadacz typu iMovie.

Kupiłem FCP razem z nowym Makiem, była dobra oferta, a od wieków planowałem robić filmy po swojemu i dla siebie.

Program jest fantastyczny, to potężny soft dla zawodowców, ale amator również się w nim odnajdzie. Do FCP można znaleźć mnóstwo tutoriali, darmowych kursów, bibliotek itp. Sa też w miarę niedrogie, płatne kursy, ale warto. 

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
4 godziny temu, Osmodeusz napisał(-a):

@ladek22, poruszasz się już trochę w środowisku iOS - więc pobaw się iMovie