Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Valygaar

Użytkownik
  • Content Count

    460
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Valygaar last won the day on January 10 2019

Valygaar had the most liked content!

Community Reputation

93 Bywa pomocny

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Silesia

Recent Profile Visitors

337 profile views
  1. Można, ale max do stanu 1,5/10...
  2. Możliwe, że mnie cos ominęło, ale widziałem te wpisy m.in. kolegi opisującego za co i od kogo dostał kiedyś bana... Nazywanie tego burdą jest naprawdę przesadzone, ja piernicze... a juz ukrywanie całego wątku to jest aberracja
  3. Mam świetny żart sytuacyjny: wchodzę na forum i szukam działu Rolex...
  4. Podobną refleksję mógł mieć Twój dziadek/pradziadek, kiedy z konia przesiadł się na rower Panta rhei
  5. Linie TWA chyba do końca życia będą mi się kojarzyć ze "Lśnieniem" A limitka PAN AMa bardzo krzykliwa, jednak nosiłbym.
  6. Oglądałem nowe A6 C8 w kombi i w zderzaku jest atrapa wydechu...
  7. To jest niedorzeczne przecież. Kupujemy auta w konkretnej sytuacji rynkowej, a nie w cennikowej teorii. A konkretna sytuacja jest taka, że mamy Xtraile z wyprzedaży i RAVki wchodzące z (prawdopodobnie) zerowymi rabatami. Oczywiście nikt ci nie zabroni przepłacać, aby zapewnić porównywalność warunków i równe szanse producentów... Nowa ok 160KM też nie. Być może jednak sytuacja mocno sie poprawia w tej prawie o 40KM mocniejszej wersji. Żeby oddac sprawiedliwość, to jedyna wersja Xtraila z bezstopniową, która jeździ dobrze to diesel 2.0 177KM, obecnie jako nowy już nieoferowany (normy emisji). każdy inny silnik w tym aucie z obecnej palety to niestety porażka/Hoda CRV (niepotrzebne skreślić) Generalnie to średniej klasy SUV, aby był autem w miarę żwawym, komfortowym jak na aktualne standardy to powinien mieć 200-210KM w benzynie i 180-190KM w dieslu. Słuszna uwaga. Dlatego ja pisałem o allspace. A pytałeś o konfigurację - wyszła ok 210 tys. 190KM (nie widze tego w konfiguratorze, czyżby dieselgate? ), dealer oferował na równo 200 tys i kilkuprocentowy leasing. Nie mam aż takiej wiedzy, ale Xtraile chyba nadal montują tylko w Japonii, a te cvt, które do nich pakują na rynek europejski - dają radę.
  8. Bardzo fajne zdjęcie Ciesz się tymi chwilami, bo ani się obejrzysz i za trzynaście lat będziesz musiał dźwigać na przykład 82 kg i 185 cm - przykład z autopsji
  9. Lampy są full LED, ale nie matrix jeśli chodzi o ścisłość. Aktywny tempomat ma być od tego roku modelowego. Nie ma wentylacji Poza tym jest w zasadzie wszystko z szyberdachem, skórą, Bose etc. Tiguan jest bardzo fajny, wziąłbym najmocniejszego ropnioka allspace, ale w tej cenie po znajomości mogłem mieć przyzwoite XC90. CX5 jest ciasnawa, a CRV sorry, ale to auto nie jeździ
  10. A widziałeś ten kolor w chrono z ciemniejszymi totalizatorami? Mam też wrażenie, że jest większy niż wersja z samą datą (albo są dwie?)
  11. Decyzja - zamówienie - odbiór po tygodniu: świat zegarkowy jeszcze potrafi być normalny Gratulacje
  12. Poszukaj mi to zajęło 30 sekund, ty pewnie w 15 znajdziesz '18
  13. https://www.otomoto.pl/oferta/nissan-x-trail-2-0-dci-177km-xtronic-4wd-tekna-ID6yAbpz.html#02e28c14be
  14. Design nowej RAV całkiem fajny, choć tył mocno tiguanowy... Ale w tej klasie faktycznie pozytywnie się wyróżnia. Natomiast cennik to jakiś absurd. Full wersja benzyny 173KM to ok 185 tys Nie jeździłem tym pojazdem oczywiście, ale papierowe parametry i doświadczenia z marką każą mi mysleć, że to będzie mułowate auto A znając ich podejście do negocjacji cen to będzie pewnie 179,9 plus dywaniki i brelok do kluczy. gdyby trochę poszukać, to za ok 140 tys. jest full wersja Nissana X-traila na sprawnym 177dCi sprzężonym z udanym CTV. Design nie powala, ale wnętrze i funkcjonalność są bardzo przyzwoite, włącznie z detalami ze schodzących Mercedesów Ty kupujesz za firmowe więc pewnie ci nie zależy, ale za własne pieniądze takie koszty Toyoty mnie osobiście by zastopowały.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.