Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość

Pogadajmy o samochodach :-)

Rekomendowane odpowiedzi

Też byłem eko. Wczoraj. Woziłem się melexem:

e8a9a9yv.jpg

:-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, 

 

Potrzebuję pomocy, niestety poszła do ludzi moja zawodna, choć piękna alfa 159... Strasznie za nią tęsknię, przód tej belli jest absolutnym majstersztykiem dlatego pierwszą myślą była brera. Jednak po zdroworozsądkowych przemyśleniach szukam jednak używanego sedana do około 40 tys zł. 

 

Wybór zawęziłem do BMW serii 3 (e90) i Audi a4 (b7 lub bardzo, bardzo ogolone b8 (raczej nie realne)). Jestem zainteresowany zarówno dieslem jak i benzyną, najlepiej 200 km, ale nie więcej bo nie chcę przekraczać 9l/100 km.

 

Priorytety w użytkowaniu wg kolejności:

 

- Nie zawodny silnik- o ile jestem w stanie znieść małe usterki i migające kontrolki, nie toleruję samochodów które stają na środku jezdni.

- Dobre osiągi, przyjemność z jazdy, jechałem kiedyś a4 i wydał mi się otępiały, z kolej a3 jeździło mi się świetnie

- Tania eksploatacja i ogólna nie zawodność

 

Pomożecie? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O co chodzi w tym zdaniu?
"najlepiej 200 km, ale nie więcej bo nie chcę przekraczać 9l/100 km.".


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zdecydowałem się jeszcze na rodzaj silnika, ale wiem że chcę około 200 koni mechanicznych. Nie chcę więcej żeby auto średnio nie paliło więcej niż około 9 litrów na 100 przejechanych kilometrów, oczywiście przy silniku benzynowym :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale zdajesz sobie sprawe, ze niekoniecznie moc = spalanie?


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdaje. Bazuję tylko na tym co przeczytałem w internecie, ale nie jestem w stanie odróżnić które forum czy strona jest bardziej opiniotwórcza. Jak już pisałem nie zdecydowałem się na żaden z motorów, ani w jednym ani w drugim aucie. Dlatego napisałem tylko orientacyjnie czego po silniku oczekuje, ale jak widzę popełniłem błąd. Masz rację że niekoniecznie, nie rozumiem tylko po co to pytanie skoro w jednym jak i drugim przypadku ta zależność raczej się sprawdza (przy silnikach 170-220 koni benzyna=8-10 litrów).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisales rowniez o dieslu.


Breitling, IWC, Rado, Rolex, U-boat - kolejnosc nie alfabetyczna, a zakupowa. Co nastepne? :ph34r:Kiedy Rolex zacznie robic meskie rozmiary? ;) ;) ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E46  to jeszcze pewnie bez DPF wiec mniej upierdliwie podobno :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może: Toyota Avensis II / III 2,2 D4+D / D-CAT (najlepiej ten diesel 150KM)

ew.: 2.0 D-4D 126 KM

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, 

 

Potrzebuję pomocy, niestety poszła do ludzi moja zawodna, choć piękna alfa 159... Strasznie za nią tęsknię, przód tej belli jest absolutnym majstersztykiem dlatego pierwszą myślą była brera. Jednak po zdroworozsądkowych przemyśleniach szukam jednak używanego sedana do około 40 tys zł. 

 

Wybór zawęziłem do BMW serii 3 (e90) i Audi a4 (b7 lub bardzo, bardzo ogolone b8 (raczej nie realne)). Jestem zainteresowany zarówno dieslem jak i benzyną, najlepiej 200 km, ale nie więcej bo nie chcę przekraczać 9l/100 km.

 

Priorytety w użytkowaniu wg kolejności:

 

- Nie zawodny silnik- o ile jestem w stanie znieść małe usterki i migające kontrolki, nie toleruję samochodów które stają na środku jezdni.

- Dobre osiągi, przyjemność z jazdy, jechałem kiedyś a4 i wydał mi się otępiały, z kolej a3 jeździło mi się świetnie

- Tania eksploatacja i ogólna nie zawodność

 

Pomożecie? :)

 

Z tym spalaniem przy tej mocy w benzynie to życzę powodzenia :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej ciezko w 40tys zmiescic wszystkie twoje kryteria,kupilem niedawno zonie 318 2007 77tys km z wysazeniem jak dla mnie podstawowym za 9600€ w duzym salonie w niemczech dostalem roczna gwrancje i przed zakupem wymienili klocki olej itp oraz zrobili nowy przeglad ostatnio przejechalem sie nim na dystansie 800 km i mile mnie zaskoczylo 131 koni to niewiele ale przy 140-150 km/h spalil mi okolo 7 l swietnie sie prowadzi i po 4 miesiacach codziennej jazdy nic sie dzieje za pewne auto z takimi kryteriami jakie sobie zalozyles trzeba zaplacic od 13tys€ w gore w polsce chyba podobnie

Edytowane przez suntrup

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie i Panowie, 

 

Potrzebuję pomocy, niestety poszła do ludzi moja zawodna, choć piękna alfa 159... Strasznie za nią tęsknię, przód tej belli jest absolutnym majstersztykiem dlatego pierwszą myślą była brera. Jednak po zdroworozsądkowych przemyśleniach szukam jednak używanego sedana do około 40 tys zł. 

 

Wybór zawęziłem do BMW serii 3 (e90) i Audi a4 (b7 lub bardzo, bardzo ogolone b8 (raczej nie realne)). Jestem zainteresowany zarówno dieslem jak i benzyną, najlepiej 200 km, ale nie więcej bo nie chcę przekraczać 9l/100 km.

 

Priorytety w użytkowaniu wg kolejności:

 

- Nie zawodny silnik- o ile jestem w stanie znieść małe usterki i migające kontrolki, nie toleruję samochodów które stają na środku jezdni.

- Dobre osiągi, przyjemność z jazdy, jechałem kiedyś a4 i wydał mi się otępiały, z kolej a3 jeździło mi się świetnie

- Tania eksploatacja i ogólna nie zawodność

 

Pomożecie? :)

Honda Accord Type-S......albo 2.2 CDTi

Seat Exeo

Mazda 6 MPS


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Honda Accord  2.2 CDTi

też ciekawa opcja!

generalizując jak weźmiesz silnik z mała mocą w przeliczeniu na masę to będzie palił więcej,

podobnie z dużą mocą wyżyłowaną z małej pojemności,

dlatego na przykładzie Toyoty Avensis poleciłem 2.2 (150KM) a nie 2,0 (126KM) i nie 2,2(177KM)

niestety PL, za przekroczenie o szklankę pojemności z 2,0 na 2,2 trzeba zapłacić 19% akcyzy, lub płaci ją Diler jeżeli salonówka - przez to te samochody są droższe.

poza tym u różnych producentów, silnik silnikowi nierówny i trzeba czytać fora co w trawie piszczy. Czasem jak człowiek naczyta się tych For to odechciewa się zakupu samochodu  B)

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle. ze masz tu sporo racji. Gdy kupowalem honde naczytalem sie wlasnie przed zakupem. Accord mial byc cud malina, a tak naprawde, to chyba najgorzej wspominam ten samochod sposrod tych, ktore mialem.Przy avensisie wypadal beznadziejnie, nie tylko pod wzgledem awaryjnosci ale i wyposazenia, wszedzie bylo widac reke ksiegowego :) Jak kupowalem ostatni samochod nie czytalem wogole, dopiero po zakupie. No i sie tak naczytalem o dieslach VWAudi, ze pewnie nie kupilbym go, a bylby to blad, bo jestem z niego bardzo zadowolony.

Co jest nie tak z tym silnikiem 2.2 (177 km) ? Zastanawialem sie 2 lata temu nad lexusem is 220 z tym motorem ale nie slyszalem o nich zlych opinii. Mysle. ze w duzej mierze z zakupem samochodu jest tak, ze zalezy na co sie trafi i jak sie to uzytkuje.

Edytowane przez 70'

Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A patrzałeś na Fordy Mondeo? ;) Ew. jakieś Citroeny C5, ale może znajdzie się jakieś fajne E61 ^_^


Kacper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co jest nie tak z tym silnikiem 2.2 (177 km) ? 

Wszystko jest OK, aczkolwiek spalanie jest troszkę większe.

Ja mam Avensis 2,2 150 2006 i po pierwsze pali mniej po drugie załapałem się jeszcze bez DPF, kolega z pracy ma 2,2 177 z tego samego roku i musi wydać więcej na paliwo.

Wiadomo, że to nie jest miarodajne bo może być inny styl jazdy, jeżeli jeżdżą nimi inne osoby, ale wpisy na forach też to potwierdzają.

Komputer pokazuje spalanie w trasie 5,7-6,1 z tankowań wychodzi 6,3 on podobnie nigdy nie zszedł poniżej 7,4

Uważam, że jest to bardzo dobry wynik na tak dużą kolubrynę!

 

Ostatnie Mondeo to tez dobra opcja

Citroeny nie trzymają ceny, za te pieniądze kupi się już nawet C5 2010 a jak pokazują fora, jeżeli kupisz bez pneumatycznego zawieszenia to są mniej awaryjne niż BMW.

Bardzo bogato wyposażone w przeliczeniu na wydane pieniądze.

C5 to może nie jest samochód na lata, dla kogoś kto lata wokół niego ze szmatką, jak to mówią mechanicy "lać i jeżdżać"  - w moim przypadku Citroen to jedyny francuz, którego kupiłbym... 

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie jak przeliczysz stosunek mocy do spalania to wyjdzie podobnie, tyle ze ten 150 km bedzie trwalszy, bo nie musi sie tak napinac ;)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poniżej test C5

http://moto.pl/Testy/1,113508,7728310,Citroen_C5_Tourer___test___Za_kierownica.html

a podsumowanie dobrze określa alternatywy w czym wybierać:

"Topowy Citroen C5 Exclusive ze 160-konnym dieslem kosztuje 131 400 zł, a do pełni szczęścia brakuje mu tylko pakietu czujników parkowania i nawigacji (dodatkowe 7 750 zł). Jak zawsze u francuskich importerów, klienci mogą liczyć jednak na atrakcyjne rabaty - w tym przypadku 14 tysięcy złotych. Co na to konkurencja? Ceny Passata 2.0 TDI (170 KM) Highline startują od 120 990 zł, podobnego Superba Combi Platinum - od 130 770 zł, a 150-konnej Toyoty Avensis Prestige 2.2 D4D - od 132 490 zł. 129 200 zł kosztuje Mondeo z 2,2-litrowym dieslem o mocy 175 koni, a najmocniejsza w klasie Mazda 6 2.2 MZR-CD (185 KM) - okrągłe 139 tysięcy złotych. Miłośnicy urody powinni rzucić okiem na Alfę 159 Distinctive 2.0 JTD (150 KM) za 118 900 zł. Rodzima konkurencja Citroena, czyli Laguna Grandtour w najdroższej odmianie Initiale ze 175-konnym dieslem to wydatek 130 500 zł. Poza Mazdą, tegoroczne egzemplarze wymienionych aut kupimy od 3 (Skoda) do 30 tysięcy złotych taniej (Renault). Bogata oferta sprawia, że chętni na kombi klasy średniej z dieslem mają ciężki orzech do zgryzienia."

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest cholernie wygodny - wiem bo miałem okazję obejrzeć dokładnie ;)


Kacper

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak pisze Lawnowerman

 

 

No 10 to w ASO wychodzi ale u prywacairza z 7 wysokoczysz.
Koszt pasków, rolek, płynów i musisz wyjąć silnik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aero w tych Saab'olotach mają 205KM, plus stosunkowo niewielka waga... Lata dobrze. Wilk w owczej skórze

 

Co do tych 1.9 od Fiata, to rzeczywiści podobno bardzo wytrzymałe i dobre silniki, z tym że były tylko w tych nowszych 9-3. Też są super (jak każdy Saab :) ), chodź trochę już zatraciły swój charakter

Klapy w kolektorze to popularny problem tych silnikow.,,już sie o tym boleśnie przekonałem. Wracam chyba do Mazdy po wakacjach Edytowane przez sneer

Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

To i ja sie zapytam o wasze zdanie. Szukam kombi, tak do 3 lat, benzyna - min 140-150km, do 2,5l, najchetniej bez turbiny :). Mysle wyłożyć do 60k pln. Spalanie mnie jakoś strasznie nie boli. Nie Francuz i nie Włoch .

Co byście mi zaproponowali - wstępnie myślałem o Mazda 6 - nie znam kompletnie aut z grupy VW ale jesli jest cos ciekawego na co zwrócić uwagę to chetnie sprawdze. Z innych Japoncow siedziałem ostatnio w hondzie accord kombi ale przy 184 cm wzrostu szorowalem głowa o podsufitke...

 

Na co jeszcze powinienem popatrzec ?

Z góry dziękuje :)

Edytowane przez sneer

Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie

 

To i ja sie zapytam o wasze zdanie. Szukam kombi, tak do 3 lat, benzyna - min 140-150km, do 2,5l, najchetniej bez turbiny :). Mysle wyłożyć do 60k pln. Spalanie mnie jakoś strasznie nie boli. Nie Francuz i nie Włoch .

Co byście mi zaproponowali - wstępnie myślałem o Mazda 6 - nie znam kompletnie aut z grupy VW ale jesli jest cos ciekawego na co zwrócić uwagę to chetnie sprawdze. Z innych Japoncow siedziałem ostatnio w hondzie accord kombi ale przy 184 cm wzrostu szorowalem głowa o podsufitke...

 

Na co jeszcze powinienem popatrzec ?

Z góry dziękuje :)

Subaru Outback

Hyundai i40 kombi 2.0 GDI 178KM....wyglada super....i widze ze jakies samochody demonstracyjne rocznika 2012 chodza kolo 70tys :)


" tylko Seiko " Damian

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A gdi to nie diesle ?

Gdzieś oglądałem a potem czytałem test Mazdy 6 vs i40 i szóstka wygrała odnośnie precyzji prowadzenia i ogólnie zawieszenia.


Omega Speedmaster 105.002, Rolex GMT 1675, Zenith El Primero A384, Tag Heuer Monaco cal12, Heuer Montreal cal12, Breitling Long Playing, Certina Chronolympic cal234, Zenith Defy Subsea 600mt, Breitling Chronomatic... parę, ...i sam nie wiem kiedy to się skończy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisalem wczesniej juz, jezdze Mazda 6 kombi, 2.5l bez turbiny, 170km w miare daje rade. Eksploatacja nie zapeszajac bez najmniejszych problemow, od 2 lat, przejechalem 45tys km. wczesniej mialem mazde 6 mps, przejechalem 30km tez bez najmniejszych problemow. Szczerze polecam chociaz w szwajcarii przydaloby mi sie cos na 4 kola

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.