Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

.misha.

Użytkownik
  • Content Count

    535
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

.misha. last won the day on October 8 2013

.misha. had the most liked content!

Community Reputation

2 Początkujący

About .misha.

  • Birthday 11/29/1976

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Wa-wa
  • Hobby
    technika i sztuka

Recent Profile Visitors

2,756 profile views
  1. Ja kupiłem u nich Rado przed polską premierą. Musiałem zapłacić cło i VAT ale i tak wyszło taniej niż w Polsce gdy już się pojawił.
  2. zegarek klubowy, wykonany w ilości 10 sztuk na XX lecie KMZiZ
  3. Dziś było coś odpornego na wstrząsy i wibracje; g-shock gw-9200
  4. Ad'2. Zaszła zasadnicza zmiana w low iso performance i dla niej warto rozpatrywać nowe, tanie puszki vs. starsze ze średniej półki. Ja polecam Pentaxa ;-)
  5. Nie mogę się z Tobą zgodzić. Poruszając się po miastach i w trasie to całkiem wygodne autko. Nie twierdzę, że praktyczne, ale o tym chyba tu nie rozmawiamy. Dziwi mnie też regulowanie radia przez innych kierowców przy Twoim białym mercedesie - może masz uszkodzoną elektrykę i sieje zakłóceniamii? Inny powód nie przychodzi mi do głowy.
  6. Oczywiście, to szybki, europejski tor z trudnymi, zdradliwymi zakrętami. Wybrałem go z premedytacją. Dla kontrastu, na torze kartingowym wyniki tych aut byłyby inne, inne byłyby z drugiej strony skali w wyścigach na ćwierć mili. Prawdopodobnie na wyścigach po parkingu przed Tesco brylowałyby mocne, małe, lekkie kompakty. http://www.youtube.com/watch?v=lccYcyvAG-E Nie ma uniwersalnych aut, natomiast twierdzenie dotyczące skręcania amerykańskich aut jest nieprawdziwe, a przynajmniej nieaktualnie.
  7. Jeden woli pizzę, drugi hamburgera :-)
  8. Jakiś czas temu, "amerykany" nauczyły się skręcać: http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/ Nie twierdzę, że amerykańska motoryzacja to jakaś rewelacja, ale bez przesady - daje radę :-) Drake: porównujesz ponad 2 x droższe autko z napędem na 4 koła i o 300kg lżejsze do tylno-napędowych muscle cars. Czy ktoś napisał, że Porshe nie skręca?
  9. i taką europejską motoryzację to ja rozumiem :-)
  10. W zasadzie ta rozmowa nie ma sensu bo rozbija się o ekonomię, a nie osiągi. Ale po kolei: Turbo jest montowane do małych silników w tanich autach, nie po to żeby nie miały 5l, tylko po to, żeby wykrzesać z nich przyzwoitą moc, która pozwala się bezpiecznie rozpędzić. Z moich doświadczeń z EVO X, spalanie w mieście sięgało około 18-20l, na trasie 10-12l (z umiarkowaną prędkością). Pakiety są dostępne też dla aut starszych niż 3 lata. Powracając do sedna, czyli jak widzę kosztów, to wszyscy powinni jeździć 1 litrowymi autkami i nosić zegarki Q&Q. Jednak jeśli koszty schodzą na drugi plan, pojawiają się zupełnie inne Możliwości. W autach o których rozmawiamy vs. ten nieszczęsny golf, czy ceny ubezpieczeń, są inne elementy, które generują koszty, a na które nie zwracasz uwagi. Np. opony, klocki czy tarcze hamulcowe. Wszystkie te elementy są kilkukrotnie droższe niż te do golfa 1,6l :-) Nie ma nic za darmo. Państwo wykształciło go za podatki zapłacone przez jego rodziców. No i na rozluźnienie, żeby wyjaśnić europejską motoryzację z polskiego punktu widzenia - reklamy: http://youtu.be/ezc_hhPA6cI
  11. Rozumiem, że dyskusja, że emocje, ale może trochę obiektywizmu? "osiągi - praktycznie u dowolnego producenta znajdziesz doładowane R4 które będzie miało porównywalne" Oczywiście dostarczając więcej powietrza będzie więcej kucy, ale dlaczego nie doładować V8? Doładowane seryjnie amerykańskie V8 sprzedawane są z mocami 550 - 650 koników. Nadal to nie będzie wysilony silnik. - masa - nie oszukasz - do auta klasy Golfa nie włożysz - realnie tylko do dużych limuzyn + aut sportowych [ew. SUV - XC90 włożyło taki silnik nawet w poprzek] Można, tylko po co? - spalanie - porażka W porównaniu do czego? Roweru czy do wspomnianego golfa? Weźmy do porównania auto japońskie: Mitsubishi Evo X 295kM (2l, R4, turbo) i z tej samej półki cenowej Camaro SS V8 6,2l 432kM Spalanie w mieście i na trasie bez szaleństw praktycznie takie same, przy wyższych prędkościach Camaro niższe. Przy mniej płynnej jeździe i zabawie np. na torze Evo 30l+ Camaro średnio o 5-10 litrów mniej. - koszty ubezpieczenia UE - koszmar Dlaczego? 3% wartości auta i masz pakiecik full wypas. Dokładnie tak samo jak w przypadku każdego innego auta. Droższe są inne opłaty podwyższające cenę zakupu, ale to dotyczy każdego auta z silnikiem powyżej 2l.
  12. Ferrari i Maserati to też Fiat ;-)
  13. A tu moja aktualna parka: Camaro v8 a wranglerek w wersji EU z dieslem 2,8l od Iveco ;-) czyli Ameryka spotyka Europę... (Jeep należy do Fiata)
  14. A dla mnie prestiż z piramidy to moda wśród miłośników zegarków. Dobrze to widać dzięki takim markom jak Panerai, który do niedawna wrzucał do swoich zegarków bardzo tanie i proste werki.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.