Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
tmp

Omega na prezent dla 18-latka

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mam taką prośbę. Nie znam się za bardzo na zegarkach, a syn chciał w prezencie na 18 urodziny zegarek. Najpierw wymyślił sobie Lorier Neptune, ale nie dało rady tego kupić przez kilka miesięcy. We wrześniu czy październiku na stronie ich sklepu dosłownie na kilka minut pojawiła się jakaś mała partia, która od razu została wyprzedana. W końcu syn zmienił zdanie i to tak dość radykalnie i stwierdził, że chce używaną Omegę Geneve:-) Znalazł sobie taką ofertę na chrono24: https://www.chrono24.pl/omega/geneve--id43100378.htm

Czy mogę prosić o jakieś rady, czy ta oferta jest OK? Sprzedaje to użytkownik prywatny, w dodatku zarejestrowany w 2024 roku. Czy to powinno budzić jakieś moje obawy? Rozumiem, ze użytkownicy prywatni podlegają jakimś mniejszym rygorom niż profesjonalni na chrono24? Przynajmniej tak na pierwszy rzut oka mi się wydaje, bo przy tych profesjonalnych jest info o gwarancji oryginalności zegarka a przy prywatnych nie. Czy coś jeszcze powinienem wiedzieć? Coś możecie doradzić?

Czy ten zegarek w ofercie wygląda na legitny?

Ewentualnie, gdzie szukać jakichś lepszych ofert na te Omegi?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
13 godzin temu, tmp napisał(-a):

Hej,

Mam taką prośbę. Nie znam się za bardzo na zegarkach, a syn chciał w prezencie na 18 urodziny zegarek. Najpierw wymyślił sobie Lorier Neptune, ale nie dało rady tego kupić przez kilka miesięcy. We wrześniu czy październiku na stronie ich sklepu dosłownie na kilka minut pojawiła się jakaś mała partia, która od razu została wyprzedana. W końcu syn zmienił zdanie i to tak dość radykalnie i stwierdził, że chce używaną Omegę Geneve:-) Znalazł sobie taką ofertę na chrono24: https://www.chrono24.pl/omega/geneve--id43100378.htm