Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość belgus

jak naprawic i wyregulowac barometr?

Rekomendowane odpowiedzi

Gość belgus

Witam

Jak w temacie.

Jestem zielony :mad:

Moze jakis schemacik pogladowy?

Albo adres w Warszawie,jakiegos specjalisty.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak w temacie.Jestem zielony

 

Podpowiedź w temacie.

 

Nie napisałeś co chcesz naprawić/wyregulować, ani jakie są objawy zepsucia/rozregulowania, a chcesz sie dowiedzieć jak naprawić, wiec pewnie pomyliłeś nas z wróżką.

Przede wszystkim jaki to barometr: naczyniowy, lewarowy, naczyniowo-lewarowy, z aneroidem (puszkowy), barograf?

Jeżeli jest to barometr z aneroidem (co podejrzewam), to zegarmistrz (stary) powinien sobie dać z nim radę, zależy co jest w nim zepsute.


Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgus

No to zadales mi klina :sad:

Normalny/dla mnie /barometr nie reaguje na zmiany cisnienia/stoi/

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Normalny/dla mnie /barometr nie reaguje na zmiany cisnienia/stoi/

 

:P

Jak naprawić samochód?

Jaki?

Normalny.

A co sie stało?

Nie jedzie.

:wink:


Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość belgus

Witam

:grin:

Dla mnie samochod naprawic ,to nie problem.

Dzieki za sympatyczne odpowiedzi!

Poszukam zegarmistrza.

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dla mnie samochod naprawic ,to nie problem.

 

No ale jakbyś chciał komuś poradzić korespondencyjnie, to musiałbyś wiedzieć _konkretnie_ co to za samochód i _konkretnie_ co sie zepsuło. :wink: