Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

chronofil

Omega - rozterki po zakupie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych Kolegów

Wczoraj otrzymałem zakupioną na Allegro Omegę automatic cal. 552.

Bardzo mi się podobała na aukcji. Podoba mi się również teraz, kiedy ją mam na reku, ale mam z nią problemy. Może Koledzy oswiecą mnie trochę:

1. Na deklu jest próba złota 750 czyli 18k, zaś na kopercie od strony ucha 583 czyli 14k - czy tak robiono fabrycznie, czy to składanka?

2. Po wyciagnięciu koronki do ustawienia godziny cały mechanizm "rusza się " w kopercie. Mechanizm ma otwór do mocowania i w takim kalibrze ale w stalowej kopercie są jakieś uchwyty (przepraszam za niefachowe nazewnictwo, ale jestem nowicjuszem). U mnie ich nie ma. Czy tak powinno być?

3. Zegarek idzie sobie i się zatrzymuje - wskazówka minutowa zahacza o znacznik na godz "6". Tak na pewno nie powinno być, ale czym to może być spowodowane?

 

Dałem za ten zegarek prawie 2tys. Kupiłem go ze względu na rok produkcji no i ładny, elegancki wygląd, a tu takie niespodzianki...

 

Ponieważ w zaden sposób nie umiem wkleić zdjęć pozwolę sobie podać link do aukcji, na której go kupiłem - mam nadzieję, że kolegów nie zniechęci to do obejrzenia.

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=362552639

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie opinie na temat tego zegarka - co o nim sądzicie?

Serdecznie pozdrawiam

Artur


Czas, to coś, co mówi, jak długo musimy czekać...

a305ed90f05795c0.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W skrócie.

Mechnizm nie powinien się ruszać a wskazówka zachaczać.

Są to rzeczy do naprawienia.

Druga kwestia to czy chcesz to robić.

Bo wg. prawa to jest niezgodność towaru z umową.