Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Guest dryblus

No to teraz pogadamy o telefonach

Recommended Posts

Krystian, Ty serio nie łapiesz :D

Kupując telefon za 1zł plus abo 128zł - całkowity koszt przy umowie na 24 miesiące to 128x24=3072zł plus jednorazowa opłata 1zł za telefon. Nie 128x24 plus 1x24.

Ty nie płacisz przy normalnej umowie 1zł za telefon co miesiąc, tylko jednorazowo.

Inaczej jest w przypadku IP5, bo cena za telefon jest rozbita na raty.

Idąc dalej:

 

1) 1zł za telefon/ 128zł abonamentu - za 128zł abonamentu masz nielimitowane rozmowy, sms. Za telefon 1zł płacisz raz. Nie co miesiąc. Pamiętaj, że piszemy o konkretnym modelu telefonu. W tej opcji go nie ma.

2) Nie ma takiej możliwości, wiec ten podpunkt nie mam sensu.

3) Płacisz mniej za abo niż w punkcie 1, ale też masz ograniczoną liczbę minut. Dodatkowo przez 30 miesięcy płacisz ze iPhone'a 69zł miesięcznie.

 

Inaczej już nie umiem wytłumaczyć.

Edited by Jash

*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co do ceny.

W propozycji którą dostałem jest tak.

Umowa 30 miesięcy w tym 30x60zł abo i 30x69zł IP5. Łącznie wydam 1800zł plus 2070zł=3870zł

Biorąc w opcji nie na raty jest 24x69zł abo plus 2859zł za IP5 co daje 1656zł plus 2859zł=4515zł

Oczywiście mogę zrobić tak jak pisał Marcin, czyli IP5 z allegro za 2300zł plus abo 69złx24 miechy, co daje 1656zł plus 2300zł=3956zł ale to nadal drożej niż w Orange.


*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jacek: ja uważam, że wiązanie się umową na 30 miesięcy (nawet z super warunkami) to spory błąd. Warunki zmieniają się z miesiąca na miesiąc.

Różnica między najkorzystniejszą z Twoich opcji (3870pln) a tą najmniej korzystną (4515pln) to 645pln co przy 30-to miesięcznym zobowiązaniu wydaje się kwotą znikomą.

Ja bym wolał poświęcić kilka złotych w imię większej wolności/swobody.


"Muzyka po milczeniu najlepiej wyraża to co niewyobrażalne" Aldous Huxley (1894 - 1963)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krystian - ja też rozumiem o co Ci chodzi w sensie kosztów, które są takie same, ale ofertowo wygląda to nieco inaczej.

Piotrek - teraz po wprowadzeniu 5S i wycofaniu z produkcji 5 sytuacja się zmienia, bo zaraz się okaże, że wszystkie sklepy będą się IP5 pozbywać, a cena będzie taka, że nie będzie lepszej opcji jak zakup na allegro IP5 plus prepaid :)


*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście mogę zrobić tak jak pisał Marcin, czyli IP5 z allegro za 2300zł plus abo 69złx24 miechy, co daje 1656zł plus 2300zł=3956zł ale to nadal drożej niż w Orange.

Nie do końca. Jak dalej posłuchasz Marcina to kupisz Iphona za 2300 i abonament w np. Heyah (29zł nielimitowane rozmowy do polskich sieci +9 zł nielimitowane sms + 9 zł za każde 500mb) Podsumowując za 56 zł miesięcznie masz nielimitowane rozmowy, nielimitowane sms i 1gb internet, a w dodatku umowę rozwiązujesz kiedy tylko chcesz (zachowując oczywiście miesięczny okres wypowiedzenia) czyli oferta orange jest zmieciona z powierzchni ziemi ;)

Ogólny koszt po 24 miesiącach to 3644 i masz dużo więcej.

Jedyny plus oferty Orange nad propozycją Marcina to fakt, że nie musisz wyrzucić kasy za Iphona od razu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No niby wszystko OK, tylko numery mam dwa, swój i żony więc i telefony muszę kupić dwa. Wywalić 4600zł przyznasz sam, że średni pomysł.

Ja tego IP nie chce, żona chce a Orange jest takie porypane, że mając jedną umową na dwa numery musi być wszystko tak samo przy tej konkretnej opcji.

Poczekam na IP5 za 1500zł i kupię jej sama słuchawkę.

Edited by Jash

*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem wczoraj bardzo przydatną aplikację na Androida. Dzięki niej bardzo prosto można zmierzyć dokładność chodu zegarka. W aplikacji robimy zdjęcie tarczy zegarka i wykrywa nam położenie wskazówek (może być potrzebne ich ręczne poprawienie). Po jakimś czasie robimy kolejne zdjęcie i program podaje nam ile zegarek nadrobił/stracił względem zegara w naszym telefonie.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.kfb.hurban.watch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie to wyglada przetestuje :)

Edited by ptaku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiazanie sie na 2,5 roku z abonamentem to zło ? kurde.. odkad poszedlem do pracy po 100diach tylko takie umowy podpisuje - tzn na 24miesiace.  Co mi przyjdzie z innej opcji? poza bieganiem, zaprzataniem sobie glowy o zmianę umowy nie zyskuje wogole nic.... kupic telefon z wolnej reki?? co mi to da? bede musial w razie awarii pozyczac tel zastepczy, wydawac na kurierów by odsyłac do serwisu .. rozne inne klocki.. no i przedewszystkim musialbym wydac kupe kasy naraz. Opcja abonamentu z telefonem to najlpesza wg mnie opcja bo masz nieoprocentowane raty za telefon.. i w dobie smartfonów najkorzystniejszy abonament  do smarta jest wlasnie ze smartem.  W moim przypadku jak liczyłem rok temu gdy przedluzalem umowe - koszt zakupu tel poza siecią, a w sieci wyszedl taki sam, z korzyscia dla zakupu w sieci, bo automatycznie abonament mialem tak duzy ze go nawet w 40% nie wykorzystuje. Problem tylko jest taki ze czasem o dobra oferte z telefonem trzeba sie postarac.. ale chyba warto miec tel warty na allegro 1800 za 600 pln w dniu zakupu w sieci ..?   No chyba ze ktos chce tel wymieniac co 2 mce... no to wiadomo ze nie ma sensu..  ja  mam obecnie drugi tel który parametrami zadowala mnie całkowicie i nawet nie czuje potrzeby wymiany go za rok jesli sie nie zepsuje..

 

jash jesli nie chcesz IP5 to bierzsz umowe, i sprzedajesz zaraz potem jedno jabłko.. i kupujesz co chcesz..


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

miesiac temu wygasla mi sie umowa, chcialem miec SGS-A i mialem takie opcje

 

A. Abonament (opcja z telefonem) 70zl x 24miesiace + 280zl telefon = 1960zl koszt na jeden miesiac to 81zl

B. Abonament bez telefonu na 1 rok, pierwsze 3miesiace za 20zl pozniej 30zl + 700zl (nowy telefon na rynku) = 1030zl koszt na jeden miesiac 85zl

C. Abonament bez telefonu na 1 rok, pierwsze 3miesiace za 20zl pozniej 30zl + 450zl (6 miesieczny uzywany telefon zostaje 18miesiuecy gwarancji ) = 780zl = 65zl/miesiac

 

Wybralem C nie jestem zwiazany na 34 z operatorem i w kazej chwili moge zmienic sobie telefon, kupujac prawie nowy tel na gwarancji przy odsprzedazy strace niewiele albo nic. A telfony szybko sie rozwijaja i to co dzis jest dobre za rok moze byc juz dosc kiepskie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znalazłem wczoraj bardzo przydatną aplikację na Androida. Dzięki niej bardzo prosto można zmierzyć dokładność chodu zegarka. W aplikacji robimy zdjęcie tarczy zegarka i wykrywa nam położenie wskazówek (może być potrzebne ich ręczne poprawienie). Po jakimś czasie robimy kolejne zdjęcie i program podaje nam ile zegarek nadrobił/stracił względem zegara w naszym telefonie.

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=sk.kfb.hurban.watch

 

Faktycznei sprawdza sie :D dzis pokazalo ze moj Blue Mako zrobil 5,5+ s :))

 

ptaku w moim przypadku najtaniej wyszła opcja nr A i jestem do przodu o 50% wartosci telefonu - moge go sprzedac po roku bez straty (wogole moge go w kazdej chwili sprzedac.. nie wiem czemu uwazasz ze nie.. umowe tylko mam wiązaca ale raczej nic lepszego mial nie bede niz 3000minut + 2000sms i 2GB neta) , u Ciebie to nie przejdzie bo tel za rok bedzie mial 1,5 roku i stracisz :)  pozatym abonament napwno ten z telefonem bylby korzystniejszy ;)

Edited by Frytejro

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

nigdzie nie pisalem ze nie mozna sprzedac :)

 

co do aplikacji u mnie nie dziala pokazuje mi 0s na moim skx albo ja nie umiem tej aplikacji obslugiwac

 

2ugm32x.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak i nic sie nie zmienialo

 

moze od poczatku (robilem tak)

 

klikam "mark new time period"

robie fotke i zapisuje

na drugi dzien robie druga fotke i zapisuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozesz forki strzelac co chwile, tylko ze wtedy kazda foteke traktuje jako 24h i Ci robi odchylke niezlą;)  u mnie wlaczam apke klikam fote, i tyle.. klikam nastepna i odrazu pokazuje na gorze roznice  - nie musze nawet wchodzic na inna strone :)  ale wejdz w opcje i tam daj show records i powienies miec wszystkie foty :)


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak i nic sie nie zmienialo

 

moze od poczatku (robilem tak)

 

klikam "mark new time period"

robie fotke i zapisuje

na drugi dzien robie druga fotke i zapisuje

 

To źle zrobiłeś. Nie wciskaj tego, bo to służy jakby do resetu. Czyli jak zatrzymał Ci się zegarek albo go przestawiałeś.

 

Zrób tak jak mówi Frytejro. Ustaw sobie profil jaki chcesz i potem już się niczym nie musisz martwić.

 

@Frytejro

On nie traktuje każdej fotki jako odstęp 24h, tylko przelicza na 24h. Jak zrobił Ci w 12h +10 sekund, to znaczy, że w 24h zrobi +20s i to pokaże apka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm no to cos mi wczoraj zle pokazał bo zrobiłem 2 fotki w odstepie 2 minut i pokazał mi ze w ciagu 24h bede mial odchylke 25 minut.. albo cos zle zauwazylem.. w kazdym razie .. wczoraj jedna dzis druga i wyszlo +5,5 :)


  

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn robimy tak

 

1 pstryk fotke

2 czekamy 24h

3 pstryk fotke

 

mamy wynik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak mamy wynik :)

 

@sirkozi zrobiłem fotke prez przypadek ale i tez po to by zobaczyc jak zachowa sie apka :P;)

Edited by Frytejro

  

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzn robimy tak

 

1 pstryk fotke

2 czekamy 24h

3 pstryk fotke

 

mamy wynik?

Możesz krócej, ale będzie mniej miarodajne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj stałem się posiadaczem Nexus 4. Powiem Wam, że jestem wymagający jeśli chodzi o smartfony ale ten telefon jest po prostu świetny!.

To chyba jedyny telefon z Androidem który podczas używania ma szybkość i reakcję Iphone. Szczerze polecam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak z tym aparatem? Lipa?

 

Co do szybkości i reakcji to uwierz, że nie jedyny :D

Edited by Jash

*** ORIS Divers 65 Movember Edition *** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam Nexusa i aparat jest haraszo ;-) . Ale ponoć na dniach ma się pojawić Nexus 5, ponoć na jakimś filmiku Google już go przyłapali.

Edited by Ravenna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.