Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

rybka87

Zegarek- prezent na 50 urodziny??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem nowa na forum, nie znam się za bardzo na zegarkach ale za niedługo mój tata ma urodziny i chcemy mu kupić w prezencie jakiś porządny zegarek <_< Moglibyście polecić jakiś elegancki, tradycyjny zegarek na pasku... Z góry dzięki za wszystkie porady, pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi
Gość Wywiad

A ile masz pieniążków na zegareczek rybciu ?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Siemka ! A jaką kasa dysponujesz ? Bo na 50 to można Orienta za 800 kupić lub Omegę za 18 000 tys !

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z mama i rodzeństwem chcemy przeznaczyć 1500zł max 2000zł

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ważne jest również, na ile tatko "zorientowany" jest w markach zegarków. <_<

do 2 tyś np. GLYCINE COMBAT Automat, może CERTINA DS?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

W tej cenie poszukałbym czegoś z oferty:

Certiny

Tissota.

Bez problemu znajdziecie ładny automatyczny zegarek.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Jak to prawdziwy facet to ja bym proponował Vostok Europe ! <_< za 2 kafle to takie cudo można mieć mmmmmm chyba że tato ma przekonania ANTY i jak się dowie że to od ex zaborcy to ... no nie wiem ;]

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Z mama i rodzeństwem chcemy przeznaczyć 1500zł max 2000zł

Hmmm jesli ma byc bardzo rozpoznawalny to tissot la locle, jesli nie koniecznie i moze byc cos bardziej niszowego polecam wrecz doskonala davose classic manual lub automat

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Witaj nieznajoma , podejrzewam ze gdybyś wkleiła swoją fotkę Panno ( mam nadzieję ) Do Kolegów - sprawdzam grunt