Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Gość Marcin99

Motocykle

Rekomendowane odpowiedzi

Ani Afryka, ani żaden inny współczesny motocykl nie stanie się już legendą. Niestety, czasy gdy inżynierowie mieli decydujący głos, odeszły w zapomnienie, teraz stery przejęli księgowi. Poza tym wszędzie teraz rządzi elektronika i bez kompa nie podchodź. To już nie te czasy gdy motocykl można było naprawić w przydrożnym rowie podstawowym kompletem narzędzi, a w razie grubszej awarii pomógł każdy kowal. 

Czy to nowa Africa, czy GS, czy SuperTenere, owszem pojedzie do takiej Mongolii, ale czy wróci? Czy będzie tolerować paliwo lane prosto z wiadra o niewiadomej liczbie oktanów? A tam niestety ani serwisów, ani części, ani assistance żadne nie działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mi się zebrało na wspomnienia z klasy maturalnej w liceum ;)

Gdy poszedłem na studia sprzedałem ją, a na 600tke czy litra, nie było mnie stać na utrzymanie na studiach dziennych.

 

Choć obecnie zdecydowanie wolałbym jakiegoś Cafe Racer'a lub street'a i co raz częściej zaczyna mi chodzić po głowie jakiś Triumph czy inny nieJapończyk(z zasady kocham japoński sprzęt high-end audio - Shindo Labs, Kondo, Air Tight, Leben, WAVAC, ale motoryzację wolę zdecydowanie europejską, za wyjątkiem świetnego Land Cruiser'a).

 

 

post-34907-0-67140800-1462137458_thumb.jpg

post-34907-0-45915000-1462137510_thumb.jpg


IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta mala popierdółka to 50 czy 125?

2-strokes ( nie wiem jak sie pisze poprawnie po polsku) aprilii sa super, 50cm3 skutery sa w stanie rozpedzic sie do prawie 100km/h


Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

U nas, to jest silnik 2-suwowy, a ten to 125 ;)

Usunięta blokada, przelotka w wydechu i tuningowy tłumik - LeoVince V6

 

Do 130km/h leciał bez problemu, a jak glebę wyciąłem, to pozbierałem się z rowu, samodzielnie, bez najmniejszego problemu, za zasługą małej masy.

 

Jak na moto dla 18-latka był dla mnie idealny, a brak przelotki i w/w tłumik redukowały odgłos pracującej kosiarki ;)

 

http://www.jednoslad.pl/aprilia-rs-125-czy-warto-kupic.

 

A co dla mnie najważniejsze, kupiłem go w 100% samodzielnie, za pierwsze zarobione pieniądze - na grze online xD Co to za czasy były ;)

Edytowane przez Jakub Mróz

IWC Schaffhausen Cal. 83 INCA, JLC Master Control Ultra thin, Audemars Piguet cal. 2003 i cal. 2001, ML Pontos Automatique PT6117

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Jak to mówią: raz Honda, zawsze Honda... Moja w długi weekend nie próżnuje :) przegląd i 200 km wokół komina już zrobione :)

 

 

 

Ładna Honda! Czy to CB 500?

 

Czy jesteś pewien że masz prawidłowo założoną przednią oponę? Wydaje mi się że jest odwrotnie założona...

Edytowane przez DawPi
Nie cytujemy zdjęć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ładna Honda! Czy to CB 500?

 

Czy jesteś pewien że masz prawidłowo założoną przednią oponę? Wydaje mi się że jest odwrotnie założona...

 

 

Odpowiem za Kolegę.

 

To CB1300.

 

Jest dobrze, w motocyklu przednia opona ma służyć do hamowania, a tylna do napędzania. Mają różnie ustawione lamelki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Czy dobrze mi się wydaje, że ktoś szyby do NC-ka szukał? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.
Dziś odebrałem moto z warsztatu.

Nowe oOpony (BT016 Pro), nowe klocki (Vasrah), olej (Repsol), filtr, naciągnięcie napędu.

Trochę smutno przy płaceniu, ale przynajmniej moto w pełni gotowe do jazdy ;)

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Olej, filtr, napęd, klocki mogłeś sam zrobić, to przecież podstawowe czynności, w dodatku sama przyjemność przy motocyklu pogrzebać. Opony też się da samemu, jedynie do wyważenia bym zawiózł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Olej, filtr, napęd, klocki mogłeś sam zrobić, to przecież podstawowe czynności, w dodatku sama przyjemność przy motocyklu pogrzebać. Opony też się da samemu, jedynie do wyważenia bym zawiózł.

 

Co nie zmienia faktu, że olej, filtr, klocki i opony musiałbym i tak kupić i to był główny koszt (co nie zdzierają ze mnie na częściach, opony to nawet w zaskakujaco dobrej cenie były). Sama usługa nie była droga. A żeby zrobi samemu, to trzeba mieć czas żeby się najpierw nauczyć, a potem żeby zrobić. A ja nie mam wiedzy, ani warunków do zrobienia tego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście że kupić trzeba. Wiedzy żadnej tajemnej czy też narzędzi do tych czynności naprawdę nie potrzeba, a cała robota to góra pół godzinki. Nawet jeśli warsztat w gratisie wymienia zakupiony u siebie olej czy klocki, warto wiedzieć jak się za to zabrać, może się przydać w najmniej oczekiwanym momencie. Bo co jeśli np. silnik zassie wodę przez filtr powietrza i trzeba będzie olej na poboczu wymienić? Albo, co bardziej prawdopodobne, zagotuje się płyn hamulcowy gdzieś przy lataniu po winklach? Wiedząc jak do tego podejść wystarczy najbliższą stację paliw odwiedzić, kupić płyn lub olej, wymienić i pojechać dalej. A tak to tylko laweta pozostaje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Się chwalę: dziś dołączył do Virażki taki oto jegomość

 

IMG_2315.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy dobrze mi się wydaje, że ktoś szyby do NC-ka szukał? 

Ano...Ja szukałem, ale w wersji turystycznej,ta większa na stelażu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Ano...Ja szukałem, ale w wersji turystycznej,ta większa na stelażu

A to po grzybach. Kolega na innym forum sprzedawał obie i deflektor. Została mu już tylko krótka z deflektorem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Honda Vigor 650 Stan Bdb Mam ją od 8 lat mały przebieg Od dziś puszczone ogłoszenia i wici  Jak ktoś chce to reszta na PW 

Sławek

post-38106-0-07534700-1464530165_thumb.jpg

post-38106-0-68682000-1464530203_thumb.jpg


Pecunia non olet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, rozglądam się za jakimś buzerem/zbroją na moto. Jakaś rozsądna propozycja będąca mądrym kompromisem pomiędzy jakością a ceną? Ostatnio się zdrenowałem, a i wykończenie domu "trochę" kosztuje..

PS

Sprzedaż moto/zegarków nie wchodzi w grę.... póki co ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Koledzy, rozglądam się za jakimś buzerem/zbroją na moto. Jakaś rozsądna propozycja będąca mądrym kompromisem pomiędzy jakością a ceną? Ostatnio się zdrenowałem, a i wykończenie domu "trochę" kosztuje..

PS

Sprzedaż moto/zegarków nie wchodzi w grę.... póki co ;)

Fox Titan?

 

Nie wiem co dla ciebie jest rozsądnym budżetem ani jak zamierzasz tego buzzera używać. Jakoś offroadu na NCku nie widzę ostrego.

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Zdecydowanie spokojna, turystyczna jazda :)

 

To po co Ci zbroja/buzzer?

Jeśli zamierzsz jeździć w samym buzzerze to bardzo słaby pomysl, bo on tak nie działa. 

 

Jeśli chodzi o ciuch na lato, to lepiej rozejrzyj się za motocyklową kurtką meshową.

Edytowane przez Szymon.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Szymonem. To się tylko tak wydaje że zbroja przewiewna i latem będzie chłodniej. Ale jak pojeździsz to zrozumiesz że był to błąd. Szczególnie gdy temperatury naprawdę poszybują w górę. A to dlatego że gorące powietrze wcale nie będzie cię chłodzić. Na wysokie temperatury najlepsza jest bielizna termoaktywna plus kurtka szczelnie zapięta z zamkniętymi wywietrznikami. Utrzymasz wtedy temperaturę ciała pod kurtką która niejednokrotnie jest niższa niż temperatura powietrza, i to właśnie da Ci komfort termiczny. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Szymon.

Zgadzam się z Szymonem. To się tylko tak wydaje że zbroja przewiewna i latem będzie chłodniej. Ale jak pojeździsz to zrozumiesz że był to błąd. Szczególnie gdy temperatury naprawdę poszybują w górę. A to dlatego że gorące powietrze wcale nie będzie cię chłodzić. Na wysokie temperatury najlepsza jest bielizna termoaktywna plus kurtka szczelnie zapięta z zamkniętymi wywietrznikami. Utrzymasz wtedy temperaturę ciała pod kurtką która niejednokrotnie jest niższa niż temperatura powietrza, i to właśnie da Ci komfort termiczny. 

 

 

Przy Buzzerze to się przy pierwszej wywrotce można przekonać jaki to błąd jeśli jedziesz w samym. Buzzer jest od tego, żeby być pod kurtką, bo siatka która trzyma te ochraniacze jeśli spotka się bezpośrednio z nawierzchnią to popruje się w ułamku sekundy i ochraniacze polecą i nie ochronią. To jest warstwa POD, a nie warstwa zewnętrzna.

 

Kurtki meshowe Taichi widywałem w niezłych cenach (z ochraniaczami łokci i barków, plecy trzeba było dokupić).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, posłucham bardziej objeżdżonych kolegów. Mam dwie kurtki: jedna z wypinaną podpinką z ochraniaczami od motoFeliks i drugą skórzaną od Modeki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie ma rady, na motocyklu latem w trybie miejskim zawsze będzie gorąco. Chyba że ktoś decyduje się na jazdę w białym t-shircie, niebieskich szortach i adidasach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.