Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Degustatorr Noir

Klub Miłośników Zegarków OMEGA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość raphael1215

Pozdrowienia z Krakowa dla Pani Doroty z SGP :D (Pani Dorota z SGP aktywnie czyta nasze forum) Aż sam jestem zdziwiony jakie nasze forum ma zasięg i jak pożyteczną role edukacyjną spełnia :D

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego proponujesz Panią Dorotę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Bo Pani Dorota z SGP jest moją ulubiona Panią Dorotą :D a dlaczego ????????

 

JA

 

Szanowna Pani

   Informuje że przedstawiono mi Państwa stanowisko odnośnie naprawy szkód wyrządzonych podczas naprawy/regulacji zegarka. Jednocześnie informuję iż nie zgadzam się na zaproponowanym rodzajem naprawy szkody oraz nie wyrażam zgody na ingerencję w strukturę koperty i bransolety metodą odświeżania. Celem naprawy ma być przywrócenie stanu zniszczonego mienia do tego sprzed naprawy. Zaproponowane działanie doprowadza w dalszym ciągu do obniżenia wartości rynkowej przedmiotu.  Polerowanie/odświeżanie  to nie stan fabryczny producenta w jakim zegarek został do państwa dostarczony !

z poważaniem

 

 

PANI DOROTA

 

Szanowny Panie,

 

 

Dziękuje za wiadomość.

 

 

Zgodnie z wcześniejszą informacją w Pana zegarku zostanie wymieniony mostek bębna, ponieważ jest to jedyne rozwiązanie w przypadku uszkodzonej powierzchni części mechanizmu.

 

 

Wskazane przez Pana drobne zarysowania na bransolecie i kopercie zostaną usunięte poprzez polerowanie. Jest to kosmetyczna ingerencja w strukturę materiału, która w żadnym stopniu nie zmienia jego właściwości.

 

W związku z powyższym informuję, że nasza propozycja jest ostateczna. W przypadku akceptacji tego rozwiązania, niezwłocznie przystąpimy do pracy.

 

Jeśli jednak nie zgodzi się Pan z powyższą ofertą, w zegarku zostanie wymieniony mostek bębna, po czym przygotujemy go do wysyłki bez przeprowadzania serwisu usunięcia drobnych zarysowań.

 

Proszę o informację, jaka jest Pana decyzja

 

 

Z poważaniem,

 

JA

 

Szanowni Państwo
 
   Pragnę poinformować, iż do tej pory nie dostałem oświadczenia i stanowiska serwisu/producenta w języku polskim.
Wskazywałem jeszcze na uszkodzenia dekla i ślady po kluczu zegarmistrzowskim. Proszę odpowiedzieć jak ta reklamacja zostanie rozwiązana ? Wskazywałem w poprzedniej reklamacji wątpliwość co do jakości wykonania wskazówek (doszła również rysa na wskazówce godzinowej) proszę o ustosunkowanie się do mojego zapytania na piśmie (może być forma elektroniczna). Proszę również o dostarczenie w postaci elektronicznej warunków na jakich zasadach Państwa serwis wykonuje usługi wynikające z roszczeń gwarancyjnych.

  Aby podjąć ostateczną decyzje o naprawie uszkodzeń powstałych w Państwa serwisie podczas poprzedniej naprawy potrzebuje kilku istotnych informacji. 

  O jakim sposobie kosmetycznego powierzchni mówimy ?, tzn: czy mówimy o odnowieniu powierzchni za pomocą polerowania chemicznego, elektrolitycznego, hydrodynamicznego, ściernego, ogniowego ?.  Pragnę też dopytać w tym miejscu jakim narzędziem zostanie wykonana usługa, tzn: filc, gąbka poliuretanowa, smoła polerska, tarcza bawełniana, palnik gazowy ? Czy usługa polerowania zostanie przeprowadzona na terenie Państwa serwisu, czy zlecona firmie zewnętrznej ? jeśli zostanie zlecone wykonanie polerki firmie zewnętrznej, to czy ta firma posiada niezbędne certyfikaty i dokumenty potwierdzające autoryzacje producenta ? Pragnę uniknąć późniejszych problemów związanych z naprawą poza autoryzowanym serwisem. Jak Państwa serwis zapewni mnie, że podjęte działania nie będą miały wpływu na właściwości fizyczne polerowanych powierzchni, oraz utratę wartości przedmiotu po takim zabiegu ?
 
  Licząc na pisemne zapewnienia producenta o Państwa kompetencji, jakości oraz pomocy na każdym etapie rozwiązania mojej sprawy spodziewam się wyczerpującej, miłej, fachowej, oraz nie noszącej znamion ponaglania w podejmowanych decyzjach odpowiedzi.

  Dla mnie jako konsumenta taka odpowiedź jest niezbędna do podjęcia świadomej oraz najlepszej decyzji. Pragnę zaznaczyć iż przedmiot, który Państwu powierzyłem do naprawy serwisowej to mienie o znacznej wartości i wrażenie jakie może pozostać po poprzednim tonie odpowiedzi działa na moją niekorzyść. Nie chciałbym podejmować w tak ważnych dla mnie sprawach pochopnych decyzji na zasadzie albo się zgodzę albo odsyłamy zegarek. Jednocześnie pragnę zauważyć iż żyjemy w cywilizowanym kraju prawa. A za szkody wynikłe podczas naprawy Państwo jako serwis są w pełni odpowiedzialni Oczywiście mówię tu o odpowiedzialności deliktowej nie kontraktowej.
 

Pozostając do Państwa dyspozycji liczę na dalszą przyjemną współprace z Państwa strony

 

Witam ponownie

  Proszę jeszcze uprzejmie o wyjaśnienie zagadkowego wpisu cyt; "Typowe, wynikające z użytkowania zarysowania na kopercie" w pozycji stan zegarka w momencie przyjęcia do serwisu. Czy według Państwa fachowej opinii typowe ślady użytkowania to porysowania po kluczu zegarmistrzowskim oraz ślady po zdejmowaniu bransolety ?
 

z wyrazami szacunku

 

PANI DOROTA

 

Szanowny Panie,

 

Pragnę poinformować, że Pana sprawa została przekazana do Menagera marki Omega.

Pan Maxime XXXXXXX skontaktuje się z Panem i udzieli niezbędnych informacji.

 

Z poważaniem,

 

 

Szanowny Panie,

 

 

Pragnę poinformować, że Pana sprawa została przekazana do Managera marki Omega.

 

Pan Maxime XXXXXXX skontaktuje się z Panem i udzieli niezbędnych informacji.

 

 

Przepraszam za literówkę.

 

 

Z poważaniem,

 

Dorota  XXXX

 

 

:D

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że jakiś brazylijski producer "soap opera's " powinien wykupić prawa do filmu, scenariusz został już napisany u nas na forum :)

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry , jeszcze nie przebrnąłem przez te pisma , a już poczułem się zakładnikiem Twojej sprawy .

Może nadmiernie instrumentalizujesz to forum kolego ???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega jest z Krakowa....

Czy wysłuchanie hejnalu nie wystarczy?

W tym przypadku sądze będzie wystarczająco ;)

Przynajmniej się nie porysuje ;)


Pozdrawiam, Marek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Po prostu uważam, że SGP  miało by istotny i niebanalny wpływ na kształtowanie globalnej polityki i wizerunku marki Omega :D a rzeczywistość to potrafią w bardzo kreatywny sposób zmieniać. A nowe i świeże spojrzenie na kształtowanie reputacji marki jest zawsze bezcenne

 

post-56849-0-09449600-1459954123_thumb.png

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po prostu uważam, że SGP miało by istotny i niebanalny wpływ na kształtowanie globalnej polityki i wizerunku marki Omega :D a rzeczywistość to potrafią w bardzo kreatywny sposób zmieniać. A nowe i świeże spojrzenie na kształtowanie reputacji marki jest zawsze bezcenne

 

Screenshot_2016-04-04-20-00-59.png

Ja jako swieżak na forum uważam, ze raphael1215 ma istotny i niebanalny wpływ na kreowanie wizerunku statystycznego użytkownika forum internetowego. Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Nie rozumiem czemu nikt nie chce poprzeć mojej kandydatury SGP TEAM na najważniejsze stanowiska firmowe :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem czemu nikt nie chce poprzeć mojej kandydatury SGP TEAM na najważniejsze stanowiska firmowe :D

loo jejku. Miesiac na naprawe. Na bank czekaja na czesci z Szwajcarii.

 

Mogliby dac ci nowy zegarek i juz :D Powiem szczerze, z doswiadczenia, serwis w innych krajach dla Omegi wyglada inaczej. Troszke wiecej jest empati z strony serwisu.

 

TowerofRome: rozumiem ze chodzi ci, ze kolega taki jest meczacy dla serwisu? :) Wyobraz sobie, ze porysowali ci na serwisie samochod w cenie tego zegarka i proponuja szpachle, na pewno bys byl zadowolony z rezultatu ;)

 

  Edytowane przez stateless

Marcin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

TowerofRome: rozumiem ze chodzi ci, ze kolega taki jest meczacy dla serwisu? :) Wyobraz sobie, ze porysowali ci na serwisie samochod w cenie tego zegarka i proponuja szpachle, na pewno bys byl zadowolony z rezultatu ;)

 

Bardziej chodzi mi o ton i zawartość tych maili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Bardziej chodzi mi o ton i zawartość tych maili.

A co miałem im odpisać ? "ojej naprawdę to proszę jeszcze o porysowane szkła wiem ze to szafir ale proszę uprzejmie o postaranie się w ramach dalszej owocnej współpracy. Jednocześnie licząc na legendarna jakość marki która rozpieszcza swoich klientów do granic możliwości pragnę zaznaczyć iż będę wielce rozczarowany jak tym razem nie dostane zegarka którym Państwo rzucają o ściany podczas serwisu. Licząc na najwyższą jakość wierzę w państwa umiejętności. Nie wchodzi w grę żaden zwrot zegarka w stanie idealnym. Oświadczam ze jak taki dostane to odesle celem dalszego niszczenia"

 

P.S dziękuję za poprzednie uszkodzenia. W dalszym ciągu jednak jestem niezadowolony z usługi i proszę o większe zarysowania. :D

Edytowane przez raphael1215

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sorry raz jeszcze , ale odniosłem wrażenie , że serwis stara się pomimo Twoich wysiłków , traktować Cię poważnie .

Może to niezamierzony skutek , przyjętej przez ciebie maniery relacjonowania sprawy .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Kolego LMed dopiero po dziesiątkach maili. Na początku było coś w stylu. Drogi serwisie zauważyłem ze w moim zegarku brakuje tarczy. Szanowny Panie creme de la creme naszych zegarmistrów obejrzał zegarek i niczego nie zauważył :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Raphael1215, może rozważysz założenie osobnego tematu, w którym będziesz opisywał swoje perypetie z serwisem....szczerze powiedziawszy zmonopolizowałeś temat tak bardzo, iż jego śledzenie stało się nieco nużące.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten emotikon na końcu to śmiech przez łzy rozumiem , kolego  .

Edytowane przez LMed

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość raphael1215

Ale za to jakie ożywienie na forum :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@raphael1215 - tak jak Koledzy  proponują, załóż nowy temat, podrzuć mi link i przeniosę posty do nowego watku.

Tutaj to może być uciążliwe dla innych forumowiczów.

Na tą chwilę proponuję koniec dyskusji w tym temacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta dawka emocji serwowana przez kol. Raphaela robi się już praktycznie nie do wytrzymania, za kazdym razem jak już myślę że sprawa się pozytywnie zakończy, I powoli się relaksuje przychodzi następny wpis i.... jest wielkie kaboom i znowu deprecha, smutek, złość i żal.

Widzę że nie rozumiesz więc napiszę to jasno, weź poczekaj z tymi tysiącami wpisów na zakończenie sprawy a później zrób jednego posta mniej więcej takiego....

 

Koledzy, ale miałem sprawę z serwisem sgp, wysłałem zegarek do serwisu żeby poprawili pewne niedorobki, po otrzymaniu zegarka stwierdziłem że został też porysowany mechanizm więc odesłałem im go z powrotem po długich perypetiach i bla bla bla, bo nie chce was zanudzac, sprawa zakończyła się w taki a taki sposób.

Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

 

Edit

 

Widzę że mod mnie uprzedzil

Edytowane przez irekm

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ,że jeszcze tutaj nie wrzucałem mojej AT więc nadrabiam :) Od początku grudnia w moich rękach . Jakoś nie mogę zrzucić z niej bransolety i przejść na pasek .

 

ATPTp6.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się ,że jeszcze tutaj nie wrzucałem mojej AT więc nadrabiam :) Od początku grudnia w moich rękach . Jakoś nie mogę zrzucić z niej bransolety i przejść na pasek .

 

Niebieska tarcza robi robote!

Edytowane przez rk7000
cytat ze zdjęciem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawet Stephen Urquhart abdykował po skandalu wywołanym przez Kolegę raphaela ;).

Dokładnie, poczytał forum, stwierdził, że to nie na jego nerwy i odszedł ;)


AT vs. PO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Raphael1215, może rozważysz założenie osobnego tematu, w którym będziesz opisywał swoje perypetie z serwisem....szczerze powiedziawszy zmonopolizowałeś temat tak bardzo, iż jego śledzenie stało się nieco nużące.

Popieram w 100%.

Pytanie o metodę usunięcia rys mnie rozwaliło :D

Ja dla równowagi napiszę, że byłem dziś w butiku Omegi skrócić bransoletę (wiem, wiem, to nie ten kaliber sprawy!) i zostałem bardzo miło i kompetentnie obsłużony.

Edytowane przez ASTRAL

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.