Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

dervo

Poljot 23 jewels automatic - czy warto naprawiać?

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Ostatnio wszedłem w posiadanie starego zegarka po moim dziadku. Nie znam się na tym zupełnie, ale na tarczy wyczytałem Poljot 23 jewels automatic. Stan zegarka jest całkiem dobry (szkiełko tylko porysowane), gorzej natomiast z mechanizmem. Otóż po nakręceniu, zegarek w ciągu doby spóźnił się ponad 2 godziny. Czy da się jeszcze coś z tym zrobić za rozsądne pieniądze? Czy raczej zostawić zegarek wyłącznie jako pamiątkę? Dodam, że opcja własnoręcznego dłubania w zegarku odpada. Jeśli jest sens naprawiania zegarka, byłbym wdzięczny za namiary na godnych polecenia zegarmistrzów w Warszawie. Poniżej zdjęcie zegarka.

post-43685-0-39416200-1320702603_thumb.jpg

Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

Czarek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Po tym jednym zdjęciu ciężko ocenić stan zewnętrzny, ale jeżeli twierdzisz iż jest niezły to sam mechanizm można dostać za grosze.

Jednak zalecam najpierw wizytę u zegarmistrza niech wyceni koszt naprawy.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

tak jak radzi Ewas1 udać się do zegarmistrza i dowiedzieć się co i jak , może nic poważnego nie dolega , koperta stalowa , można wypolerować , szkiełko wymienić , fajny pasek i super zegareczek .

a powiem ci jeszcze że ta seria poljotów bardzo mi się podoba , tak że obecnie mam tę wersję co Ty , która chętnie noszę , a model ze srebrna tarczą jest u zegarmistrza i odnawiana jest tarcza .

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi