Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

meinard

Wieloletnie automaty a ich trwałość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie,

dorosłem do myśli, aby kupić sobie zegarek automatyczny. Z różnych względów biorę pod uwagę np. Omegi i Longinesy, które już swoje lata mają i według informacji, są z lat 50, 60, 70.

Jestem laikiem, więc moje pytanie jest nietrudne do przewidzenia - jak wygląda żywotność takich zegarków? Nie znam się zupełnie na mechanizmach, więc ciekawi mnie, ile podziała taki zegarek i od czego to zależy.

Czy warto w ogóle takie zegarki nabywać przez internet? Przykładowo: http://allegro.pl/omega-vintage-aptekarska-lata-50-i2018502442.html

Bardzo podoba mi się ta Omega z wyglądu. Sprzedawca pisze, że jest z lat 50, po przeglądzie konserwacyjnym z jakimiś certyfikatami, które mi i tak by niczego nie powiedziały. Co doradzilibyście, gdybym chciał taki zegarek kupić?

Jeśli taki temat był już poruszany, to wybaczcie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ta Omega nie jest zegarkiem automatycznym tylko recznie nakrecanym.Jest w dobrym stanie ale jej cena jest za wysoka.Mysle,ze zegarek jest wart okolo 600-800 pln.Lepiej jest kupic zegarek z zakrecanym deklem.Pozdrawiam.

leszek

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie zauwazyłem, że to mechanizm z naciągiem ręcznym, a domyślam się, że oznacza to własnie konieczność nakręcania.

Okej, to inny przykład: http://allegro.pl/omega-vintage-prestige-stan-magazynowy-i2018502443.html

Ponawiam moje pytania z pierwszego posta, czyli jak z żywotnością takich leciwych zegarków. Dziękuję za odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi