Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Treevill

GERLACH

Recommended Posts

Od groma ich i z powrotem - pierwszy z brzegu:

http://www.watches2u.com/watches/casio/mtd-1057-1aves-mens-200-divers-watch.html

itd itp.

Ja wiem, nie muszę szukać... masz czas to poszukaj mi gorsze w tej cenie. :)

 

To jest kwarc, a bezel w nim trzeba przekręcać kluczem francuskim, tak jest sztywny i ciężki do poruszenia. Zapomnij o manipulowaniu nim w rękawicach czy mokrymi rękoma ;) . Akurat mam taki z żółtą tarczą :lol::lol::lol: . Już możesz przestać strzelać sobie w stopę.

Edited by chomior

WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szkoda,ze za granica ludzie sie zachwycaja i kibicuja - zegarki sprzedaja sie jak cieple buleczki (wbrew poczatkowym komentarzom,ze za zegarkami przemawia jedynie historia),a w naszym kraju zawsze trzeba szukac "ale" w niektorych kregach.I znajdzie sie jeden malkontent z drugim, ktory ma chyba za soba jakies nieudane inwestycje i szuka wytlumaczenia czemu innym idzie a jemu nie.Komus wyraznie nie lezy powodzenie takiej firmy.

I oczywiscie,kwarcowe Casio z chronografem to super porownanie do automatu z zupelnie inna grupa docelowa.Mistrzostwo!

Temat i tak zaraz zostanie wyczyszczony przez osoby ktore juz podaly sie do dymisji.

Edited by Janek Sarnowski

Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale

 

,,Ja wiem, nie muszę szukać... masz czas to poszukaj mi gorsze w tej cenie. :lol:''

 

 

pewnie zostanie ;)

Edited by flight

Share this post


Link to post
Share on other sites

Standardowo.A teraz pojawi sie lapanie za losowe slowka (ktore oczywiscie beda pogrubiane ).


Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwól Piotrze, że ci pomogę w poszukiwaniach.

Szukaj zegarków o takich atrybutach: automat, stop sekunda, dokręcanie, 316L, szafir, WR200m, ścisła limitacja, do 300$. Proszzz.

 

Flight, bez obawy, cytuję i nie zniknie ;) .

Edited by chomior

WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest kwarc, a bezel w nim trzeba przekręcać kluczem francuskim, tak jest sztywny i ciężki do poruszenia. Zapomnij o manipulowaniu nim w rękawicach czy mokrymi rękoma ;) . Akurat mam taki z żółtą tarczą :lol::lol::lol: . Już możesz przestać strzelać sobie w stopę.

A dlaczego kwarc ma być gorszy do nurkowania od mechanika (bo mówimy tu oczywiście o przydatności do nurkowania)?

Miałem go krótko wprawdzie, ale nie mogę mu nic zarzucić, w moim bezel kręcił się tak jak należy (mam wprawdzie "imadełko" w łapach ale zbytnio nie musiałem się wysilać), a na plus ma jeszcze chronograf.

Edited by Piotr Ratyński
pogrubienie

Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozwól Piotrze, że ci pomogę w poszukiwaniach.

A ja myślałem, ze tu kadę stanowią fachowcy, a nie pisarze....;)


ALAMO napisał - każdy ma prywatne, wrodzone prawo do bycia idiotą...może o to prawo walczyć, do swej idiociej śmierci...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dlaczego kwarc ma być gorszy do nurkowania od mechanika (bo mówimy tu oczywiście o przydatności do nurkowania)?

Miałem go krótko wprawdzie, ale nie mogę mu nic zarzucić, w moim bezel kręcił się tak jak należy (mam wprawdzie "imadełko" w łapach ale zbytnio nie musiałem się wysilać), a na plus ma jeszcze chronograf.

Ale mowimy tutaj o porownywaniu zegarkow a nie zgadujemy preferencji nurkow.Warto porownac zegarki z tej samej kategorii.Chomior fajnie wyliczyl czego nalezy szukac jesli to porownanie ma miec jakis sens.

Edited by Janek Sarnowski

Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieee Piotrze mówimy o tym, który zegarek jest "lepszy" i w którym bezel sie obraca od pocierania o portki.

a jeśli twierdzisz, że w tym Casio bezel obraca się jak należy, to nie miałeś go nigdy w ręku. A tak bajdełejem pierwszy raz słyszę, że chonograf jest w zegarku nurkowym wartością dodaną ;) . Twierdzę nawet że stuletnie niemal doświadczenie nurków całego świata mówi coś wręcz przeciwnego :lol: :lol: :lol: .

Edited by chomior

WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale mowimy tutaj o porownywaniu zegarkow a nie zgadujemy preferencji nurkow.Warto porownac zegarki z tej samej kategorii.Chomior fajnie wyliczyl czego nalezy szukac jesli to porownanie ma miec jakis sens.

Ale chciałbym zaznaczyć, ze porównywanie zaczął chomir, a Ja napisałem tylko, że te zegarki średnio się nadają do nurkowania i że są od nich lepsze, co nadal podtrzymuje. Takie jest moje zdanie i nic więcej...


Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chciałbym zaznaczyć, ze porównywanie zaczął chomir, a Ja napisałem tylko, że te zegarki średnio się nadają do nurkowania i że są od nich lepsze, co nadal podtrzymuje. Takie jest moje zdanie i nic więcej...

Masz prawo do swojej opinii,jednak zastanawiam sie skad to wiesz,skoro zegarka nie widziales nawet przez szybe - jedynie na zdjeciach.


Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nieee Piotrze mówimy o tym, który zegarek jest "lepszy" i w którym bezel sie obraca od pocierania o portki.

a jeśli twierdzisz, że w tym Casio bezel obraca się jak należy, to nie miałeś go nigdy w ręku. A tak bajdełejem pierwszy raz słyszę, że chonograf jest w zegarku nurkowym wartością dodaną ;) . Twierdzę nawet że stuletnie niemal doświadczenie nurków całego świata mówi coś wręcz przeciwnego :lol: :lol: :lol: .

To może mi napiszesz (ale na PW) dlaczego chronograf jest wartością ujemną, ja go używam przy nurkowaniu non stop.

Tutaj kończmy już te porównywania, bo powoli robi się OT, a ja mam swoje preferencje co do divera i swoje zdanie o tych Gerlachach i mogę je mieć zupełnie odmienne od Twojego.

 

Masz prawo do swojej opinii,jednak zastanawiam sie skad to wiesz,skoro zegarka nie widziales nawet przez szybe - jedynie na zdjeciach.

Wystarczy to co tu przeczytałem i na stronie producenta.

Edited by Piotr Ratyński
doklejka

Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wytlumaczysz po czym wypracowales to zdanie,ze gerlachy sie srednio nadaja do nurkowania,czy usuniesz tego posta? ;)

 

 

Edit:

Wystarczy to co tu przeczytałem i na stronie producenta.

Rozwiniesz?Ja na przyklad wiem,ze to Casio jest zegarkiem absolutnie do niczego.Bo chomior go nie lubi.

Edited by Janek Sarnowski

Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janek, ale po cholerę mi fotki Michała. Ślepy nie jestem. Piszę o tym co widziałem na własne oczy.

Miałem w rękach 3 sztuki. Ostatni nie świecił tak cudownie jak piszecie. Żaden też nie układał się tak fantastycznie na moim 17,5cm nadgarstku. Co do jakości, nie obraźcie się, ale dla mnie jest na prawdę średnia.

Co do mechanizmu nie wypowiadam się. Wygląda fajnie, jak sprawuje się w praktyce nie wiem, bo nie miałem.

Reasumując - ładny, przemyślany dizajnersko projekt i za to brawo. Reszta to pianie i tyle.


*** DOXA Sub 300 Professional ***

Share this post


Link to post
Share on other sites
Miałem w rękach 3 sztuki. Ostatni nie świecił tak cudownie jak piszecie. Żaden też nie układał się tak fantastycznie na moim 17,5cm nadgarstku. Co do jakości, nie obraźcie się, ale dla mnie jest na prawdę średnia.

Co do lumy bede walczyl jak powstaniec,bo to moj codzienny "zegarek nocny" i wiem jak swieci.

Co do innych spraw - obmacales,przymierzyles,masz prawo do swojego zdania.

Edited by Janek Sarnowski

Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale chciałbym zaznaczyć, ze porównywanie zaczął chomir, a Ja napisałem tylko, że te zegarki średnio się nadają do nurkowania i że są od nich lepsze, co nadal podtrzymuje. Takie jest moje zdanie i nic więcej...

No znowu mijasz sie z prawdą, ja Cię poprosiłem o kilka przykładów tych dużo lepszych zegarków w tym samym przedziale.

Podobnie jak Janek zachodzę w głowę jak mając tylko surowe dane producenta możesz wyrażać opinię o technicznych cechach przedmiotu ;) .

 

Jash.

Na moim 22cm nadgarstku Dzik i Sokół układają się nad wyraz dobrze :lol: . Świecą oba bez zarzutu, całą noc. Może zgłoś reklamację :lol:

Edited by chomior

WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem na nadgarstku Dzika i przy moim nadgarstku leżał wyśmienicie... domniemam iż te zegarki nadają się tylko na męskie nadgarstki ;)

 

edyta: nadgarstek to tylko 18,50 cm

Edited by Tomtom

Anglicy walczą do ostatniego żołnierza swego sprzymierzeńca...- stara to prawda znana od setek lat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale wytlumaczysz po czym wypracowales to zdanie,ze gerlachy sie srednio nadaja do nurkowania,czy usuniesz tego posta? ;)

 

 

Edit:

 

Rozwiniesz?Ja na przyklad wiem,ze to Casio jest zegarkiem absolutnie do niczego.Bo chomior go nie lubi.

Ani nie wiem co mam rozwijać, ani co usuwać. Według mnie diver z tymi danymi, którego bezel nie ma moletu i na dodatek klekota, oraz nie ma stopera, to nie nadaje się do nurkowania w tym celu w którym ja nurkuję i to wszystko... O wyglądzie nie dyskutuje bo to już są gusta.

Edited by Piotr Ratyński
popr.

Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani nie wiem co mam rozwijać, ani co usuwać. Według mnie diver z tymi danymi, którego bezel nie ma moletu i na dodatek klekota, oraz nie ma stopera, to nie nadaje się do nurkowania w tym celu w którym ja nurkuję i to wszystko... O wyglądzie nie dyskutuje bo to już są gusta.

Mozesz swoje zdanie miec,ale idac tym tokiem rozumowania Rolex Submariner nie nadaje sie do nurkowania, bo nie ma stopera. A Seamaster pokazany przez alteca nie ma ani stopera ani moletu.

Paneraie to juz w ogole masakra,bo nie maja nawet bezela.

No trudno, widac prawdziwych nurkow ze swieca szukac.

 

Bezel w gerlachu ma luz ok. 1-1.5mm w moim egzemplarzu.I nic nie klekocze.

Edited by Janek Sarnowski

Doxa jest " za tania" na ten projekt. Może w przyszłym roku?
- czyli najlepsze kryteria wyboru zegarka forumowego.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani nie wiem co mam rozwijać, ani co usuwać. Według mnie diver z tymi danymi, którego bezel nie ma moletu i na dodatek klekota, oraz nie ma stopera, to nie nadaje się do nurkowania w tym celu w którym ja nurkuję i to wszystko... O wyglądzie nie dyskutuje bo to już są gusta.

 

Stoper ? można i w ten deseń, choc od stoperów to są komputery do nurkowania a nie zegarki ;)

No chyba ze mówimy o nurkowaniu z maską, fajką...w wannie ale tu zwykły 5 atm starczy

Edited by Tomtom

Anglicy walczą do ostatniego żołnierza swego sprzymierzeńca...- stara to prawda znana od setek lat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ani nie wiem co mam rozwijać, ani co usuwać. Jak na mój gust diver z tymi danymi, którego bezel nie ma moletu i na dodatek klekota, oraz nie ma stopera, to nie nadaje się do nurkowania w tym celu w którym ja nurkuję i to wszystko...

 

1 Molet nie jest potrzebny, jeśli możesz obracać bezel swobodnie palcami. Nic się nie ślizga. Wiem bo mam te zegarki.

2 Zegarka nie widziałeś, jedna osoba stwierdziła że bezel "klekota" (nie ma takiego słowa), ale kilka innych twierdzi, że jednak nie. Cóż.

3 Submariner tez nie ma stopera czyli jest gorszy niż Casio ;) ? (Janek pierwszy)

4 Na pewno wciskasz mu te przyciski chrono pod wodą :lol: :lol: :lol:

5 A w jakim to celu nurkujesz skoro niezbędne do tego jest kwarcowe Casio chrono :):lol: :lol: . nie, nie odpowiadaj, bo już dośc smiechu na dzisiaj.

6 Kilku zapytanych nurków z zaprzyjaźnionego forum zabiło mnie śmiechem kiedy stwierdziłem, że ktoś nurkuje z kwarcowym chrono Casio na ręku, a nie z komputerem.

Edited by chomior

WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozesz swoje zdanie miec,ale idac tym tokiem rozumowania Rolex Submariner nie nadaje sie do nurkowania, bo nie ma stopera. A Seamaster pokazany przez alteca nie ma ani stopera ani moletu.

Paneraie to juz w ogole masakra,bo nie maja nawet bezela.

No trudno, widac prawdziwych nurkow ze swieca szukac.

 

Bezel w gerlachu ma luz ok. 1-1.5mm w moim egzemplarzu.I nic nie klekocze.

Żadnych z tych wymienionych modeli nie założyłbym do nurkowania, a szczególnie Paneraia. Polować pod woda mogę tylko na bezdechu i tu stoper jest mi potrzebny. Bezel do kontroli ogólnego czasu przebywania w wodzie a stoper do czasu przebywania pod wodą. A o klekotaniu nie ja napisałem, bo i skąd to mógłbym wiedzieć.

"Prawdziwi" nurkowie tak jak napisano gdzieś wyżej używają komputer, a nie zegarek.

 

PS

Dla mnie to już koniec dyskusji bo nie mam o czym.

Edited by Piotr Ratyński
PS

Piotr Ratyński

 

   Adhibe rationem difficultatibus. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale gdzieś tam wcześniej napisałeś że nurkujesz, a nie tylko moczysz włosy ;).


WorldWideWatches

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janek, ale po cholerę mi fotki Michała. Ślepy nie jestem. Piszę o tym co widziałem na własne oczy.

Miałem w rękach 3 sztuki. Ostatni nie świecił tak cudownie jak piszecie. ...

 

Z różnicy zdań nasuwa się jeszcze jedna możliwość: luma świeci różnie w poszczególnych egzemplarzach. Może inaczej nałożona itp. nie znam się z jakiego to powodu, ale ciekawe. Normalnie "żarówkowość" zegarka ma dla mnie drugorzędne a nawet trzeciorzędne znaczenie, jednak takiego nurka chciałbym zabierać na ryby pod namiot i nocą, a w zasadzie wczesnym ranem, wiedzieć która jest godzina ;)


(...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.