Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Dora

Bardzo proszę o pomoc - Armani - czy jest szansa, że oryginał

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich, piszę tu pierwszy raz.

Chcę kupić zegarek (wizualnie bardzo mi się podoba) na reszcie nie znam się ani trochę.

Jest dobra cena na Allegro i od razu nasuwa się problem oryginalności oraz jaką trwałość ma takie złocenie (czy nie ściera się), może lepiej srebrny kupić.

Jeżeli jest tu ktoś kto mógłby mi pomóc, to bardzo proszę o opinię, czy ten egzemplarz ma szansę być oryginalny.

http://allegro.pl/emporio-armani-ar2016-i2397618811.html

nr aukcji: 2397618811

Z góry dziękuję za każdemu za zainteresowanie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A próbowałaś cokolwiek wyszukać na temat zegarków Armaniego na tym forum? Jestem pewien że nie, bo inaczej nie zadawałabyś takiego pytania. Poczytaj sobie parę tematów, to dowiesz się że tu nikt nie poleci Ci jakiegokolwiek zegarka Armani.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dziś pierwszy raz jestem na forum, wpisywałam Armani w wyszukiwarkę i nie bardzo coś znalazłam.

Jeżeli zaśmiecam forum - to przepraszam.

Wiem, że Armani nie jest specjalistą od zegarków, ale mi zależy na fasonie.

Są marki w podobnych rynkowych cenach ok 1500 (np. Certina) ale nie mają modeli, które wpadłyby mi tak w oko.

Jeżeli moglibyście powiedzieć co sądzicie o tej aukcji, to będę bardzo wdzięczna.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nikt nie odpowie Ci na to pytanie.

Żadne ze zdjęć zamieszczonych w aukcji nie przedstawia sprzedawanego zegarka.

Tego z "rączkami" nie biorę pod uwagę, bo nic na nim nie widać, poza znakami trzech różnych sklepów.

Zresztą, w przypadku zegarków Armaniego kwestia oryginalności jest zupenie marginalna.