Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
asterix

Zakupy w Orientuhren.de

Recommended Posts

Zamowilem 25 Czerwca, na stronie poczty niemieckiej jest napisane, ze paczka zostala wyslana 26 czerwca, a mamy 3 lipca. Od informacji o nadaniu paczki nic sie nie aktualizuje (The item was posted on Jun 26, 2015.). Na stronie internetowej nie bardzo moge sprawdzic stanu, bo zamawialem bez zakladania konta :# Jak myslicie, dlugo bedzie jeszcze szla ta przesylka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

RA517933155DE - na stronie poczty polskiej nie znajduje przesylki o podanym numerze.

 

ed// Szczesliwie dzisiaj dotarl :)

Edited by ePk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.

Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.

Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.

Co zrobiłem miesiąc temu.

I cisza.

Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś do mnie przyszła paczka z orientuhren. Orient M-Force SEL03002M plus pasek gumowy.

Wszystko O.K.

Pewnym zaskoczeniem był telefon od  Pana  Kellera, czy nie pomyliłem się w zamówieniu.

Istotnie kliknąłem pasek, który pojawił się w automatycznej podpowiedzi "KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI TAKŻE:" Niestety był to pasek o szerokości 22mm, a do M-Force potrzeba 23mm.Po wyjaśnieniu wysłany został razem z zegarkiem pasek dedykowany, 23mm szerokości. 

Polecam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

w orientuhren kupiłem już kilka zegarków, ostatnio czarnego Raya, zawsze bez problemu.

Ale niestety Ray przyszedł z wadą bransolety, zapięcie nie było spasowane i co chwila po zaczepieniu o coś się otwierało.

Napisałem do nich zaraz po zakupie, stwierdzili, że bransoleta nie jest na gwarancji (dziwne), ale kazali przysłać.

Co zrobiłem miesiąc temu.

I cisza.

Pisałem do orientuhren kilka razy, zero odpowiedzi.

Mam nadzieję, że to tylko wakacje, ale jednak obsługa klienta na słabym poziomie.

I co dalej?

Odesłali, odpisali, oddzwonili? Naprawili, wymienili czy olali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj, po 2 miesiącach otrzymałem zegarek. Tyle to trwało.

Ostatnie 2 tygodnie opóźnienia, bo sklep błędnie wpisał adres i paczka wróciła do Niemiec.

No niestety olali, tak to podobno jest w tych bransoletach, ale to 3 Ray od nich kupiony i nie jest OK.

Coś tam ponoć docisnęli, ale dalej ta bransoleta jak się o coś zahaczy, to się otwiera.

Ale ogólnie proces reklamacyjny na bardzo słabym poziomie, na maile odpisują po kilku przypomnieniach po kilku dniach, jak dostali zegarek ze wszystkimi wyjaśnieniami, to łaskawie po 2 tygodniach zapytali: Ale o co chodzi? itd. 

Szkoda nerwów ogólnie, ale wiadomo, 99% Orientów przychodzi idealnych.

Tu jeszcze foto bransolety (wystaje i cały czas się rusza): ray01.jpg

Edited by laguna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jezeli dla Ciebie najważniejsza jest kwestia serwisu w PL to kup u autoryzowanego sprzedawcy ( Orient jest ostatnio szeroko dostępny w galeriach handlowych ).


Deus Dona Me Vi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.

Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.

Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.

Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś dostałem info od PoljotEuro, że na terenie Niemiec nie ma oficjalnego przedstawiciela tej marki i na zegarki z niewiadomego pochodzenia nie ma gwarancji międzynarodowej. Wiem, że 1300zł to nie majątek, ale jednak 300zł różnicy to dużo. Z drugiej strony gdyby coś było nie tak, to gdzie szukać pomocy przez 2 lata.

Poblem nieuznawania gwarancji zegarków zakupionych poza Polską dość często wraca:

Np. http://zegarkiclub.pl/forum/topic/100939-orient-gwarancja-międzynarodowa/

W razie kłopotów z oddaniem na gwarancję, napisałbym do centrali Orienta.

 

Serwis w PL - jest to wg mnie udogodnienie.

Wiemy dobrze, że różne sprzęty (jak i zegarki) się psują.

Zastanawiam się czy warto zakupić zegarek taniej, a bujać się z ewentualną naprawą wysyłając do Niemiec.

Ktoś wcześniej napisał, że zakupy na orientuhern można serwisować w poljot.

Te zegarki rzadko się psują :).

Ale jeżeli już to się stanie, w razie gdyby nie udało się naprawić w PoljotEuro - wysyłka do Niemiec nie jest problemem (koszt w granicach 20zł).

 

Kwestia wyboru czy dopłacić 30% do zakupu (albo np. w przypadku Orienta Bambino z Azji to już +100% wartości) żeby mieć możliwość bezproblemowego odesłania zegarka na polski adres.

 

Wysłane z mojego MX_Base przy użyciu Tapatalka

Edited by M.Mike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Załatwiłem wszystko bardzo sprawnie - znalazłem w Polsce sklep który dał mi dobry rabat i nie wyszło wiele drożej niż z Niemiec. Może akurat ten model się udało tak załatwić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupiłem Orienta Raya w Schoeneuhren i przyszedł z rysą na szkle i kopercie i paprochami pod szkłem. Czy macie doświadczenie w kwestii takich reklamacji - jak to sprzedawca rozpatruje ?

Napisałem do nich maila, zobaczę co odpiszą.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dla mnie to wielki minus dla tego sklepu, że w ogóle wypuścił coś takiego do klienta. Z tego co piszesz to te wady aż w oczy kłują a mimo to wysłali taki egzemplarz. Dziwna sprawa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

białe paprochy na czarnej tarczy bardzo rzucają się w oczy <_<  o ile szkło można przeboleć i rysą usprawiedliwić sobie wymianę na szafir to paprochów i rysy na kopercie bym nie odpuścił.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.