Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Takie durano pancerne?

Jak się do rubino pro g+ mają?

Chociaż ja pewnie te rubino to skończę za 10 lat :D

G+ przy Durano Plus to szmaty, gwoździe niestety robią z nimi co chcą.

Durano-Plus-Tire-_2_large.jpg?v=13933942

 

Do szosy na lato zdecydowanie GP4000s, na jesień/zimę i ogólny syf Durano Plusy.

 

G+ to świetne opony, ale w tej cenie można mieć jeszcze lepsze :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

G+ są pieróńsko lekkie. Ale to mnie nie obchodzi .

Za to potężnie kleją w zakrętach i nie wiem czy bym chciał z tego rezygnować :)

Kapcia jeszcze nie mailem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bontragery od Darka jeszcze lżejsze :) Podobnie inne ściganckie Griptony :D, czy już konkretne Ultremo. ! :)

Te ostatnie kleją konkretnie i jadą konkretnie, tak samo te same wagowo  co G+, GP4000s, które G+ zostawiają w tyle i to zdecydowanie. GP maja wkładkę i szkła, czy podobnych rzeczy się nie boją, dużo lepiej przechodzą po kamolach, zupełnie inne odczucia z jazdy in plus dla GP. Inna sprawa, że GP na torze jezdnym ma na prawdę spoooro gumy, po 10k jeszcze nie doszedłem do końca znaczników, pomimo że opony są już wypłaszczone jak naleśnik, w G+ do oplotu już było niewiele.

Kapcia w G+ miałem raz - gwóźdź.

 

Wracając do Durano +, to są ogólnie opony na syf, cięższe bo gruba wkładka robi swoje, ale opony trzymają się pięknie w zakrętach, czy na nawierzchniach niepewnych zwłaszcza jesienią i zimą, podobnie jeżeli chodzi o opory, po prostu zapie..ją.  Zwykłe Durano nie mają tej wkładki ( inna ochrona antyprzebiciowa) i tak już na wadze czuć, natomiast klejenie i zap..nie, oraz wytrzymałość na wysokim poziomie.

 

Tak jak pisałem G+ to swietne opony, ale za tą kasę można mieć jeszcze lepsze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zajadę G+ to wiem do kogo się zgłosić o poradę :)

Ale to szybko nie nastąpi. :D

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najdłużej ze 2 lata.

Mnie wystarczył rok by niemalże zabić 2 komplety.

 

Pamiętaj, że nawet nie jeżdżone się zużywają, czas nawet dla nich się nie zatrzymuje.

 

Wstępnie masz wypisane co jest grane, ale spoko, mam coraz więcej różnorakiego sprzętu do testowania/zabawy.

 

A-ha, z Fulcrumów zdjąłem G+ założyłem Durano i GP4000 i o dziwo koła zaczęły nawet jechać :) jednak nadal do Cosmiców mają  stratę z tym że już nie tak sporą.

 

Tessio, wywal te sporty to są kabany po wuju! :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koło października będę miał na szosie pewnie około 2500km nabite od momentu złożenia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do tematu -  Scale 60 (2012).

Nie najmłodszy już, ale jazda na nim nadal sprawia mi dużo radości, szczególnie poza miastem  
(choć na zdjęciu akurat w mieście).
Pozdrawiam.

post-101133-0-83833700-1534031273_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tessio
Tessio, wywal te sporty to są kabany po wuju! :)

 

 Jeżdżę na nich od trzech lat, co roku przejeżdżam około 9 tys. km, po takim dystansie je zmieniam, kosztują mnie 60 zł za sztukę. Nic lepszego nie potrzebuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Albo skuter Gilera ;)

 

Nie będę wnikał po co Ci rower tego typu bo to indywidualna sprawa - i nie mam tu na myśli, że jest elektryczny, tylko dlaczego taki jest elektryczny.

Ale jeżeli musisz i chcesz rower tego typu to bez dwóch zdań (jeżeli to ma być zakup na lata a bez wątpienia charakterystyka konstrukcji daje mu takie szanse) to jedynym słusznym wyborem jest:

 

https://www.gazelle.pl/rowery/elektryczne/

 

przykładowo:

 

https://www.gazelle.pl/rowery/elektryczne/cityzen-c8-hmb

 

Bo?


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:)

To fakt , tanie są  i jazda na nich jest adekwatna do ceny. Mnie irytowały kapcie i zmieniłem na Vittorie G+ i już nigdy do nich nie wróciłem bo:

Kapcie zniknęły, a koła zaczęły już jechać i trzymać w zakrętach nawet na mokrym, ale:

 W cenie tych sportów masz Rubino

https://www.sportpoint.pl/pl/opony-szosowe/23572-vittoria-rubino-700x25c-1113ri2725111tg-8022530002950.html?gclid=EAIaIQobChMI4snj-cPn3AIVjuR3Ch1BpwVIEAQYASABEgICp_D_BwE

przy których te sporty to się mogą schować. Nie namawiam, ale jak będziesz mieć okazję to wypróbować nie zaboli.

 

Jak jesteśmy już przy temacie opon to:

Wyszedł klasyk, dzięki Darkowi :)

 

big.jpg

 

Na przód 23c, na tył zgodnie 25 ( przód aero, tył komfort i klejenie).

Rożnicy nie widać, czyli sprytnie to wymyślili. Nie wiem kto robi te gumy dla Bontragera, ale opony wykonane są starannie, nie są krzywe, nie trzeba ich układać, z marszu poprawnie wskakują w obręcz. Są bardzo lekkie, mają dużo gumy w pasie jezdnym. Zrobiłem wstępnie 9 dych i jestem zadowolony. Nie są to GP, pod względem toczenia, ale zap...ć się jak najbardziej da elegancko ( porównywalnie do G+). Ładnie szumią, dobrze jadą, nawet na podjazdach nie mulą, jest ok .

Edytowane przez kaido2

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

RS xc32 air solo .Obejrzalem kilka filmikow z moim amorem i ugina on sie do konca wykorzystując caly skok 100mm . kilkukrotnie spuszczalem powietrze i pompowalem ponownie i zawsze jest tak samo .czy pusty czy z powietrzem ugina sie do miejsca gdzie widac smar .nie powinien mocniej ? A dlaczego tylko tyle ?

 

 

f0dd7ceef8d6916bmed.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A on nie ma przypadkiem sprężyny na końcówce?

Jak bez powietrza do dociśniesz to idzie czy nie ?

Kiedy miał serwis ?

Jaki ma przebieg?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez powietrza ugina sie do tego miejsca co jest smar na ladze z powietrzem zreszta tez . amor mam od nowosci i nie ma cieKiej pracy .serwis mial tylko dolnych golebi czyli uszczeliki i olej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się że tłumik może być uszkodzony .

Warto rozebrać wszytko. Komorę powietrzną i tłumik w nim ma prostą budowę. Można to spokojnie samemu zrobić .

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

26ef2f5ebd206e10b77c12557c10c12f.jpg

 

To nie mój, a kolegi z pracy - Merida z tego roku jak u Szajbajka. Widać jak amor pracuje na zwykłym dojeżdzie do pracy (las + miasto).

Mój ma 17cm skoku i też nie mogę dobić go całkowicie, Zostaje aż 5 cm (czyli chowa się na jakieś 70%), Zacząłem tropić temat, kombinować z ciśnieniem czy nie przesadziłem, Pompując 85psi do mojej wagi mam SAG30%. Zacząłem spuszczać na 70 i 60 PSI, dobiję go wtedy bardziej, ale co z tego jak on już na starcie zapada się na 40% i więcej Sagu. Oczywiście każdy z nich może mieć przypadłości o jakich pisze Egzo, czyli wyszedł suchy od producenta (okaże się po serwisie w listopadzie - na razie nie ruszam) Czytając jednak fora, wszyscy piszą, że przy walnięciach jednej czy nawet dwukrotnej wysokości krawężnika, nie ma szans schować go całego - do tego jest potrzebna uskok liczony dosłownie w metrach.

Edytowane przez Burns

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fox wpada niemal po koronę . Suntour rajdon czy axion czy durolux to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mój fox 34 bez wiekszego problemu wykorzystuje nieco ponad 50% skoku (po hopach nie latam) ale żeby go dobić to trzebaby już trochę polatać. Ogólnie to na razie w terenie do jakichś 80% się już składał

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie chyba przy serwisie dolnych lag . przy skladaniu zapowietrzylem "dol"

Jak zaczalem cisnac na pustej komorze byl maly strzal i zrobilo sie tak 2eeb1d8417e53485med.jpg

 

 

Tak wogole wku....a mnie amor i nie wiem czy jest mi potrzebny . serwisy srisy. sagi . dbanie .delikatnosc ich itd . najchetniej zalozylbym sztywnika i coraz bardziej do tego sie sklaniam

Mój fox 34 bez wiekszego problemu wykorzystuje nieco ponad 50% skoku (po hopach nie latam) ale żeby go dobić to trzebaby już trochę polatać. Ogólnie to na razie w terenie do jakichś 80% się już składał

 

Ale tu chodzi o to ze on ma calkowity opor w tym miejscu gdzie jest smar do tad i koniec .czy jest w nim powietrze czy nie ma .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sztywniaka warto spróbować. Wiem to po sobie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja swoj mtb wykorzystuje jak gravel . czyli szutry polne drogi asfalty .jest to rower do " podrozowania " nie scigania sie robie trasy od 20km do 160km dziennie .jezdze rekracyjnie . czesto ale jednak rekracyjnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamien go na gravela :)


Przepraszam za brak polskich znakow ale po prostu ich nie mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o pełnym nurkowaniu na spuszczonym powietrzu. A tak to wykorzystuje 90 procent mojego 100mm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.