Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Recommended Posts

8 minut temu, selphy napisał(-a):

Co możecie polecić z typowo wyprawowych rowerów,  najlepiej na ramie stalowej.

W dobrej cenie jest Rondo Muut ST, https://www.centrumrowerowe.pl/rower-gravel-rondo-mutt-st-pd30751/?v_Id=178827

Poza korbą do wymiany reszta wydaje się w porządku.

 

Teraz są dobre ceny, więc jak macie jakieś typy, to prośba o podesłanie 😉

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Sekcja_Eksploatacyjna napisał(-a):

A budżet jakiś? Czy od razu zaczynamy od tytanu 😉

Powiedzmy bez ustalonego budżetu, ale zdrowo rozsądkowo. Jeśli coś na tytanie ma super konfigurację i jest w atrakcyjnej cenie, to też mogę wziąć pod uwagę. Dobre ceny są szczególnie w sklepach zachodnich.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Więc z „typowo wyprawowych” najlepszym wyborem jest VSF Manufaktur TX-800, bo to już rower kompletny, z porządnym osprzętem, gotowy w każdą drogę. Polecaną wyprawówką jest również Surly Krampus albo model Karate Monkey. 
W większym budżecie jest legendarna Koga Miyata Worldtraveller - lecz rama jest aluminiowa. 
Za oceanem polecają na wyprawy Marin Pine Mountain, choć nowy model nie ma sztywnego widelca, to ma słuszne koło w rozmiarze 29+.

 

Jednak intuicja podpowiada mi, że Kolega szuka prestiżowego gravela z mottem steel is real, więc na myśl mi przychodzi Trek 520, Bombtrack Hook, Cinelli Nemo albo Standert Erdgeschoss.

 

Są jeszcze gravele mało prestiżowe, takie jak Kona Rove (LTD), Fuji Touring, czy Surly Preamble (Microshift sic!). Marin ma średnie opinie, jeździłem Nicasio dwa lata i nie polecam. Four corners to też chyba najczęściej zmieniany rower, imo ciężki i brzydki że oczy pękają.
 

Oczywiście są jeszcze tribany i framesety z Aliexpress, także money is the limit. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź 😉

”Typowego” gravela mam, Octane One Kode ze zmienionymi paroma częściami. Obecnie czekam na nową owijkę, jak założę to wrzucę zdjęcie.

 

VSF T900 jest na olx z Pinionem, tylko duża rama.

Surly od długiego czasu za mną chodzi, ceny ich ram są konkretne. Popatrzę czy są promocje.

Jari LTD 2.1 jest w dobrej cenie, ale już małe rozmiary zostały i wizualnie mnie nie przekonuje, https://www.bike-mailorder.com/fuji-bikes-jari-2-1-ltd-black

Marin Four Corners, tak jak piszesz, kiedyś parę razy podchodziłem do niego, ale finalnie coś mi nie pasowało i odrzucałem.

Marine Pine Mountain wypada tutaj najkorzystniej według mnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, selphy napisał(-a):

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź 😉

”Typowego” gravela mam, Octane One Kode ze zmienionymi paroma częściami. Obecnie czekam na nową owijkę, jak założę to wrzucę zdjęcie.

 

VSF T900 jest na olx z Pinionem, tylko duża rama.

Surly od długiego czasu za mną chodzi, ceny ich ram są konkretne. Popatrzę czy są promocje.

Jari LTD 2.1 jest w dobrej cenie, ale już małe rozmiary zostały i wizualnie mnie nie przekonuje, https://www.bike-mailorder.com/fuji-bikes-jari-2-1-ltd-black

Marin Four Corners, tak jak piszesz, kiedyś parę razy podchodziłem do niego, ale finalnie coś mi nie pasowało i odrzucałem.

Marine Pine Mountain wypada tutaj najkorzystniej według mnie.

 

A patrzyłeś na polskich producentów LOCA BIKE i KARAMBA, złożą jaki chcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, satanic napisał(-a):

 

A patrzyłeś na polskich producentów LOCA BIKE i KARAMBA, złożą jaki chcesz.

Patrzyłem, ale tak jak wspomniałem, szukam czegoś na dobrej promocji 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciepło się zrobiło 😜

Przy okazji wpadłem do nowej siedziby salonu Na Szosie, głównie przymierzyć rozmiarówkę Treka Checkpointa - może kiedyś podmieni Canyona 😜

 

Pytanie do użytkowników Srama AXS, u was też przeżutka tylna tak głośno chodzi? Może to kwestia regulacji, bo w tym Treku był Force, czyli top grupa, a działał tragicznie w porównaniu do 105 di2.

GarminConnect_20250125-145431.jpg

IMG_20250125_124824.jpg

IMG_20250125_120908.jpg

IMG_20250125_113022.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, revolta4 napisał(-a):

Jest coraz lepiej …..

 

No i super 👍

Myślę, że przejście na pedały spd dużo by zmieniło na korzyść.

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, sanik napisał(-a):

No i super 👍

Myślę, że przejście na pedały spd dużo by zmieniło na korzyść.


 

hymm 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, sanik napisał(-a):

No i super 👍

Myślę, że przejście na pedały spd dużo by zmieniło na korzyść.

Jak kiedyś się nauczyłem jeździć w spd tak teraz z rodzinką też spacerowym tempem jeżdżę w nich 😁😁😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, sanik napisał(-a):

No i super 👍

Myślę, że przejście na pedały spd dużo by zmieniło na korzyść.

 
Próbowałem ale DLA MNIE nie było korzyści , i te pier ….. wpinanie i wypinanie 🫣

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, revolta4 napisał(-a):

 
Próbowałem ale DLA MNIE nie było korzyści , i te pier ….. wpinanie i wypinanie 🫣

Jasne, nic na siłę 😀

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, revolta4 napisał(-a):

 
Próbowałem ale DLA MNIE nie było korzyści , i te pier ….. wpinanie i wypinanie 🫣

Ale przecież to jest banalnie proste i na początek sprężynę zluzować jest dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, sanik napisał(-a):

Jasne, nic na siłę 😀

W takim sensie że ja często zachodzę z roweru nie jeżdżę jakoś mocno szybko , 

jak jeździłem w spd widziałem tam plusy , przy rozpędzaniu , przy podjeżdżaniu , czy też pokonywaniu zakrętów w lesie pedałując , ale nie na tyle żeby one zostały , mam platformy z punami do tego five ten buty które dają radę .

18 minut temu, TomcioMiki napisał(-a):

Ale przecież to jest banalnie proste i na początek sprężynę zluzować jest dobrze.

Teorię znam a nawet praktykę , tylko jakoś mnie nie urzekły , może kiedyś wrócę do nich .

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minuty temu, revolta4 napisał(-a):

W takim sensie że ja często zachodzę z roweru nie jeżdżę jakoś mocno szybko , 

jak jeździłem w spd widziałem tam plusy , przy rozpędzaniu , przy podjeżdżaniu , czy też pokonywaniu zakrętów w lesie pedałując , ale nie na tyle żeby one zostały , mam platformy z punami do tego five ten buty które dają radę .

Teorię znam a nawet praktykę , tylko jakoś mnie nie urzekły , może kiedyś wrócę do nich .

Ja rekreacyjnie jeżdżę z rodzinką, schodzę, wchodzę, zwiedzam, mam takie buciki wiązane i do chodzenia i jazdy, Shimano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pytanie za 200 punktów 

50 na 50 asfalt i szutry ładne szutry bez piachu bez błota bez gruzu 😀

Ktore oponki 

Pirelli cinturato gravel hard tlr 40c

tufo thundero tr 40 c

schwalbe g one allround 40 c

Tufo thundero 44 c 

 

???

Chodzi mi też o szerokość opony 38-40-43- może 45 szerzej już bym nie chciał 

 

a może zostawić opony fabryczne gianta 38 c 

Edited by revolta4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pytanie za 200 punktów 
50 na 50 asfalt i szutry ładne szutry bez piachu bez błota bez gruzu
Ktore oponki 
Pirelli cinturato gravel hard tlr 40c
tufo thundero tr 40 c
schwalbe g one allround 40 c
Tufo thundero 44 c 
 
???
 
a może zostawić opony fabryczne gianta 38 c 

Te fabryczne są całkiem ok, ja jeździłem na nich prawie dwa lata. Również mieszany teren, w grząskim piasku i tak było słabo, bo to tylko 38. Przecież te które są właśnie założone mają dopiero kilkaset kilometrów. Ja bym zostawił na kilka miesięcy. Zmienić zdążysz zawsze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

"Jesteśmy architektami swojego przeznaczenia" Albert Einstein

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Teufel26 napisał(-a):


Te fabryczne są całkiem ok, ja jeździłem na nich prawie dwa lata. Również mieszany teren, w grząskim piasku i tak było słabo, bo to tylko 38. Przecież te które są właśnie założone mają dopiero kilkaset kilometrów. Ja bym zostawił na kilka miesięcy. Zmienić zdążysz zawsze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziś jeździłem w terenie i byłem nawet zdziwiony jak sobie radzą , mam koła dt i tam chciałem  założyć te opony nowe , 

13 minut temu, Teufel26 napisał(-a):


Te fabryczne są całkiem ok, ja jeździłem na nich prawie dwa lata. Również mieszany teren, w grząskim piasku i tak było słabo, bo to tylko 38. Przecież te które są właśnie założone mają dopiero kilkaset kilometrów. Ja bym zostawił na kilka miesięcy. Zmienić zdążysz zawsze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziś jeździłem w terenie i byłem nawet zdziwiony jak sobie radzą , mam koła dt i tam chciałem  założyć te opony nowe , 

13 minut temu, Teufel26 napisał(-a):


Te fabryczne są całkiem ok, ja jeździłem na nich prawie dwa lata. Również mieszany teren, w grząskim piasku i tak było słabo, bo to tylko 38. Przecież te które są właśnie założone mają dopiero kilkaset kilometrów. Ja bym zostawił na kilka miesięcy. Zmienić zdążysz zawsze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dziś jeździłem w terenie i byłem nawet zdziwiony jak sobie radzą , mam koła dt i tam chciałem  założyć te opony nowe , 

 


 

Może masz rację pojeżdżę tak jak jest ten sezon .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.