Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here
Robnyc

Jakimi rowerami jeżdżą członkowie forum

Rekomendowane odpowiedzi

Reklamował ktoś coś na bikester?

Nowe mt7.. Ku**wa ich mać. Wyciek z klamki

a coś pisałeś, że kupiłeś w mega promocji w sklepie lokalnym,

a było kupić mt5

już kilka razy widziałem cieknąca mt7 tam gdzie klamka tym dzyndzlem naciska membranę tłoka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lokalsi mieli z bikestera. A że sklep zamknięty to się muszę z reklamacją pier**olić sam.

Cieknie z tłoka. Ewidentnie. Nie z membrany.

 

Może dziady były po naprawie i mnie sklep w ciula zrobił?

Cza to po reklamacji chyba sprzedać

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamował ktoś coś na bikester?

Reklamacji jako takiej nie robiłem ale zwroty już tak.

Przysyłają etykietę do przesyłki. Jak dostaną przesyłkę to zwrot kasy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bo u nich reklamację ribi się tak samo jak zwrot, na tym samym formularzu, inne numerki powodu podaje. A co zrobią tobw zależności od stopnia uszkodzenia. Naprawa, wymiana lub zwrot kasy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reklamował ktoś coś na bikester?

Nowe mt7.. Ku**wa ich mać. Wyciek z klamki

 

a seryjne Gajdy takie hu...we miały być ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ecipeci, moc guide do mt7 to jak byś butem o oponę darł. Na dotartch. Mt7 z siodła wywalało.

Nic. Zgłoszenie poszło.

 

Teraz czekam.

A pewnie kupię xt albo zee.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cieknie Ci zapewne jedna klamka a nie dwie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podstawowa zasada jest dość prosta i nazywa się „ weightRATIOperformance “: im lżejszy jest zespół dźwigni, tym mniej jest ograniczeń, aby stworzyć maksymalnie odporny na ciepło zacisk, zachowując jednocześnie konkurencyjną niską wagę. Fizyczną rzeczywistością jest to, że rozpraszanie energii jest bezpośrednio związane z masą i powierzchnią zacisku, a każdy dodany tutaj gram pomaga powstrzymać hamowanie hamulców. Dlatego MAGURA ciężko pracowała, aby uzyskać stosunek ciężaru dźwigni do zaledwie 20% w porównaniu z 80% zacisku, wirnika i obudowy.

 

MAGURA-Carbotexture

 

Jak wspomniano, technologia Carbotecture MAGURA odgrywa tutaj istotną rolę - umożliwiając niewiarygodnie lekkie jednostki dźwigni - know-how MAGURA zdobyła i udoskonaliła przez długi czas dostarczając wysokiej klasy producentom (np. BMW) odpowiednie produkty. Poza często mylonymi wyobrażeniami jednostki Carbotecture nie są prostymi „plastikowymi” kawałkami, ale wysoce zaawansowanymi formowanymi wtryskowo kawałkami węgla / żywicy, które w razie potrzeby mogą być wytwarzane z niewiarygodną precyzją i gładkością powierzchni. Według inżynierów, z którymi rozmawiałem, jednostki są tak wyrafinowane, że po formowaniu nie wymagają absolutnie żadnych prac wykończeniowych, nawet w przypadku sekcji tłoka i uszczelnienia, które są tak istotne, aby hamulce działały idealnie długo. Istnieją dwie wersje Carbotecture - standardowa z krótszymi włóknami, a zatem wymagającymi większej ilości materiału, oraz Carbotecture SL (jak w najlepszych modelach), które wykorzystywały dłuższe włókna węglowe, utrzymując możliwie niską wagę przy zachowaniu wytrzymałości i sztywności. Ogólnie Carbotecture ma około połowę gęstości aluminium - co pokazuje potencjał redukcji masy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze. Mam od 2017 i nie zerwałem żadnej śruby. Pozwoli Ci też okresowo sprawdzić jakie śruby i gdzie się luzują. Np. w mocowaniu hamulca... Pamiętaj, żeby zawsze do pudełeka zluzować na 0.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyda ci się. Dobry zakup. Osobiście mam were 7000A. Ale nie robię tym tylko u siebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety do korby za mało bo tam większe wartości i trzeba mieć kolejny do 110

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burns - dzięki za opinie i podpowiedź związana z odkładaniem do pudełka, taki mi wystarczy póki co :)

 

fidelio - tak, dynamometryczny :)

 

egzo18 - również dzięki za opinie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Dzięki za info :-) Jak Koledzy @egzo18 i @burns polecają, to chyba lipy nie ma ;-) Może sam nabędę?

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja nabyłem bo się zacząłem o węgiel martwić ;) do tej pory wszystko na oko ale z wyczuciem było kręcone :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

Pytalem speca - brata mego. Tego typu kluczy co do zasady nie używa sie do tego, zeby coś przykręcić (do tego powinno się użyć zwykłego klucza), a jedynie po to, żeby dociągnąć z odpowiednim, wymaganym w danej sytuacji momentem. Gdybym więc zdecydował się na kupno, to mam zamiar do tej rady się dostosować :-)

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja do alu żadko bez dynamometryka podchodzę, a ten do wungla...

 

 

Można tym jak najbardziej przykręcać. Byle nie odkręcać. Dokładnie czytałem instrukcje mojej wery.

 

I skręcać go na zero jak się kończy pracę.

Edytowane przez egzo18

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Burns - dzięki za opinie i podpowiedź związana z odkładaniem do pudełka, taki mi wystarczy póki co :)

 

fidelio - tak, dynamometryczny :)

 

egzo18 - również dzięki za opinie :)

Rada jest jeszcze taka, żebyś zapisał sobie wartości swoich śrub. Niektore elementy są podpisane, ale inne już NIE. Pozwli to właśnie kontrolować czy coś się samo odkręca.

Fidelio twój brat ma rację, ale przyjmijmy wartość 15-20 gdzie trzeba mieć najpierw zwykly klucz a później dymo

Jak masz imbus z krótkim uchwytem i w palcach masz 3Nm a śrubę masz dokręcić na 5-8 to nie ma się co sr**.

Ważne, żeby nie odkręcać, szczególnie tych z dużymi siłami, są klucze dymo do odkrecania, ale kosztują X*1000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fidelio

No nic, nabyłem :-) Te podstawowe elementy do dokręcania na ramie mam opisane i z tego, co musiałem zrobić przy wypakowaniu roweru, to przednia oś, kierownica i oczywiście siodełko, które musiałem sobie trochę wyciągnąć. Przy kierze i przy siodle spoko, bo to imbus. Ale sztywna oś i 11 Nm, które tam podają, to dla mnie zagadka, bo tam klucz przecież nie pasuje :-( Jest tylko wichajster i tyle...

Edytowane przez fidelio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No i to jest tyle ile trzeba użyć do zgniecenia czerstwej bułki 3-7 dni. Wichajstra kluczem dymo nie zmierzysz. Zwykła bułka to za mało, chleb razowy z miesiąca, który podda się pod nogą to stanowczo za dużo. Brzmi śmiesznie? Ale dla laika prawdziwie. Lekka krzepa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.