Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

sebatech8

Cartier Santos 100 proszę o porady !!

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich klubowiczów, mam pytanie odnośnie autentyczności zegarka Cartier Santos 100. Stałem się posiadaczem tego zegarka po spadkowym mieszkaniu, gdzie go znalazłem, byłem u paru zegarmistrzów i żaden nie był w stanie udzielić mi informacji czy jest to oryginał, replika czy podróbka... Przeglądałem zdjęcia oryginałów ale jestem laikiem w tych sprawach. Zanim udam się gdzieś do salonu firmy Cartier proszę Was o pomoc. Z góry dziękuje i pozdrawiam. 

b3175f943a6370bemed.jpg

a0112f8aee522172med.jpg

5f505548d2347219med.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

niestety kiszka , 

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Aha, dzięki wielkie za odpowiedź. A na jakiej podstawie tak twierdzisz? Inne opinie? Nie spodziewałem się oryginału ale jednak nadzieje miałem :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To podróba, mechanizm jednoznacznie na to wskazuje.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

To podróba, mechanizm jednoznacznie na to wskazuje.

Aczkolwiek taka nieco lepszego sortu, to trzeba przyznać.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Posiada on zatem jakąś wartość? Jestem nowym forumowiczem i gdzieś wyczytałem że wyceną się chyba forum nie zajmuje ale czy pare stówek można za to wziąść?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Nie wiemy ile dają za handlowanie podróbami ;-)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Posiada on zatem jakąś wartość? Jestem nowym forumowiczem i gdzieś wyczytałem że wyceną się chyba forum nie zajmuje ale czy pare stówek można za to wziąść?

3 lata w zawieszeniu. Handel podróbkami jest zabroniony.