Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

bos

azzaro szwajcarska marka?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, znalazłem zegarek marki Azzaro, co to jest - perfumy znam. Podobno są tam szwajcarskie mechanizmy, ale czy opłaca się kupić taki zegarek za te pieniądze. Reklamowany jest jako prestiżowy i uznany na świecie, a firma zrzeszona jest podobno w szwajcarskiej organizacji producentów zegarków. Bardzo proszę o poradę , link do aukcji http://www.limango.pl/shop/detail/index.php?cid=9104&prodid=2635254&catid=34415&subcatid=38784

Dziękuję i pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Dzięki za stronę, znalazłem ją wcześniej. Chciałbym jednak poznać opinię kogoś kto ma pojęcie o zegarkach. Ja niestety jestem laikiem. Dociera do mnie co napisali na stronie, ale jak według Ciebie prezentuje się ten zegarek i czy jest warty zachodu. Podają na aukcji oficjalną cenę około 4000zł, jest przerażająca, w tej kwocie wybrałbym na pewno coś tradycyjnego. Ale ta promocja na 700 zł daje do myślenia i czy to jest kolejna wirtualna marka? czy zegarek "modowy" i bez sensu go kupować?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Oficjalna cena 4000 zł to tylko wabik mający sprawić, że naiwny klient myśli, że 700 zł to super okazja. To zegarek modowy i moje zdanie jest takie, że skoro można kupić za 700 zł, to znaczy, że realnie jest to warte najwyżej 350 zł.

Ta marka przede wszystkim ma niewiele wspólnego z zegarkami, więc to czy ma coś wspólnego ze Szwajcarią ma niewielkie znaczenie.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Oficjalna cena 4000 zł to tylko wabik mający sprawić, że naiwny klient myśli, że 700 zł to super okazja. To zegarek modowy i moje zdanie jest takie, że skoro można kupić za 700 zł, to znaczy, że realnie jest to warte najwyżej 350 zł.