Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

yanek

Zestaw stereo dla amatora

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie!

 

Na naszym forum oprócz maniaków zegarków są też audiofile. Proszę Was zatem o pomoc w wyborze małego zestawu.

 

Na wstępie dodam, że nie mam słuchu absolutnego, nie zamierzam zagłębiać się w ten temat. Chciałbym mieć zestaw który gra lepiej niż plastikowe kina domowe z marketów i daje radochę z odsłuchu.

Wiem, że najważniejszy jest odsłuch i w miarę możliwości na pewno z tego skorzystam, ale najpierw chciałbym zawęzić pole poszukiwań.

 

Poniżej wypunktuję najważniejsze założenia, aby było wiadomo czego mniej więcej szukam:

- budżet do 3000zł

- raczej nowe (ze wzgl. na to, że jestem laikiem to ciężko będzie mi znaleźć coś używanego samemu w dobrej cenie, stanie itp)

- wzmacniacz + kolumny (na odtwarzacz może nie starczyć dlatego zostawię sobie go na lepsze czasy :) a tymczasem za źródło będzie robił komputer)

- kolumny podstawkowe (wolałbym może podłogowe, które mają więcej uderzenia, ale ze wzgl. na układ pokoju, mebli, odległość od ścian itp raczej nie mam jak ich sensownie ustawić)

- przeznaczenie: wszelki rodzaj muzyki :) + podłączenie do TV (tak się składa, że słuchamy z żoną różnych gatunków... rap, filmowa, coś ostrzejszego

- pokój 19m2

 

Na ten moment wybrałem:

wzmacniacz Pioneer A-30

kolumny Indiana Lina Diva 255

 

 

Miałem też pomysł na amplituner + kolumny.

Plus jest taki, że podepnę bez problemu do tv i będę miał radio i ewentualnie odtwarzacz.

Minus, ze raczej to nie zagra tak dobrze jak wzmacniacz.<?>

 

 

I jeszcze jedna kwestia. Czy jest sens kupować tuner fm używany np za 100 -300zł? Nie uśmiecha mi się wydawać na niego tyle ile na wzmacniacz...

 

Z góry dziękuję za komentarze.


Totalny laik :/