Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...
News will be here

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

jarekgdynia1972

REKLAMACJA W SWATCH GROUP

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich

 

mam maly problem, jestem posiadaczem zegarka Certina DS1 LE i nagle po roku uzytkowania w zegarku zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Przy probie nastawienia zegarka - okazuje sie ze nie dziala koronka - raz przesuwa wskazowki za chwile znow nie - moge ja krecic a wskazowki nie poruszaja sie. odkrylem to dniu zmiany czasu z zimowego na letni. Pełny ufnosci ze mam nowy zegarek / 1 rok / ktory jest na gwarancji jeszcze do XII 2011 udalem sie do sklepu zeby oddac go do naprawy gwarancyjnej w serwisei Swatch Group. I tu zaczynaja sie schody - otrzymuje po okolo 2 tygodniach sms informacje ze zostala uszkodzona koronka i ze uszkodzenie jest mechaniczne - i ze za jedyne 460 pln moga mi naprawic moj zegarek.

I teraz nie wiem co robic - 'mila ' Pani w serwisie wmawia mi ze uszkodzilem zegarek mechanicznie nawet nie wiedzac o tym, i ze moge naprawic zegarek tylko odplatnie. Zegarek nosze naprzemiennie z Małzonka i po przyjsciu do domu zdejmuje go i klade na półce - malzonka tez, pracuje w biurze i nie przypominam sobie zebym mogl uszkodzic zegarek - chyba ze mialem pomrocznosc jasna;)

 

Mam pytanie czy ktos z Kolezenstwa miał podobna sytuacje z SG?

 

Nie ukrywam ze nie zaplace im ani złotówki bo cała kwota jak za naprawe koronki -wydaje mi sie przynajmniej o 100 % zawyzona.

 

i nie kupie juz nigdy zegarka z polskiej sieci bo czlowiek ufny ze kupuje zegarek na gwarancji ma karte gwarancyjna ktora moge uzywac jako zakładki do ksiazki bo serwis SG tak kombinuje zeby maksymalnie odrzucac dzialania gwarancyjne.

 

poz/jarek


jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Życze powodzenia w walce o swoje. Generalnie koronka nie podlega gwarancji, ale... mam wątpliwości, czy tutaj wina lezy własnie po stronie samej koronki.

A SG... niestety to naciągacz jakich mało. Z reguły za byle część chcą pół wartości zegarka. Do lepszych marek i droższych od Certiny koronki kosztują ok. 150 PLN.


 

epos_logo.jpg.8c112fd1fff37da5649af0cec7869bc5.jpg  Jak go nie lubić!

.................................................................
"Mieć rację to niewiele, nawet stary zepsuty zegar dwa razy na dobę ma rację. - Jean Cocteau
.................................................................
 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobno uderzona koronka uszkodzila polwalek i pol beczke / cena za naprawe ale tak naprawde to nie wiedza co do konca jest w zegarku jest niezmienna 460 pln / w tym wymiana koronki - tylko dziwi mie ze bez rozbierania zegarka mozna stwierdzic ze uszkodzenie powstalo z mojej winy - mam obejrzec zdjecia ktore mam otrzymac od nich - koronka jest wyszczerbiona - w srode chce zobaczyc te zdjecia


jarek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak mówił kolega TIK TAK: w SWatch Group isnieje podział na "lepszych i gorszych". Miałem podobny problem z Certiną DS. Byłem wtedy w USA i stąd robiłem rekłamację. Nawiasem, ten sam problem co u kolegi jarekgdynia1972. Załatwioną w ciągu 3 tyg., zapłaciłem tylko za przesyłkę. Teraz historia z przed roku: DS Podium Automatic - problem z datownikiem (raczej, ustawianiem owego). Kupiony w Polsce. Odpowiednio zostałem potraktowany: Pan z serwisu probował mi wmówić że "upuściłem" zegarek z wysokości na twardą powierzchnie (jego słowa). Skonczyło się na "wkładzie własnym". Wniosek? Zegarek kupiony w PL de facto nie ma żadnej gwarancji. Będą wmawiać jakiekolwiek bzdury żeby "udowodnić" twoją rzekomą winę. Sorry że nie mam pocieszających info dla kolegi, ale tak już niestety jest, przynajmniej z mojego doświadczenia tak wynika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja dopiero tydzień temu zakonczyłem 14 tygodniową przygodę z serwisem. Opisałem to w temacie:

 

http://zegarkiclub.pl/forum/topic/56136-certina-ds-podium-automat/

 

Kolejny posiadacz Certiny bedzie teraz ćwiczył sztukę dyplomacji z "cudownym" serwisem.

Życzę wytrwałości. Proponuje również, żeby prosic o wszystko na piśmie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Witam

ja nie miałem problemu ze swatch grup

wymienili mi cały zegarek a że to był swatch to już inna gadka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

ja nie miałem problemu ze swatch grup

wymienili mi cały zegarek a że to był swatch to już inna gadka ;)

 

 

Ale tam mozna co najwyzej pasek albo baterie wymienic.


 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytając doświadczenia forumowiczów z serwisem Swatch w Polsce nabrałem przeświadczenia, że nieważne jaka marka do nich trafia. Z niczym nie potrafią sobie w przyzwoity sposób poradzić, a wyjątki tylko potwierdzają regułę. Nigdy nie oddam im żadnego zegarka nawet na gwarancji. Może zainteresowani powinni stworzyć oddzielny post, opisać w nim dokładnie swoje doświadczenia i wysłać link do niego prezesowi SW. Przecież nie są to pojedyńcze przypadki i stowarzyszenie w jakiś sposób mogłoby zareagować. Ten serwis działa poniżej jakiekiegokolwiek poziomu.


"Zdziwiło was, panowie, żeście usłyszeli z moich ust słowo "Bóg", lecz zapewniam was, że pojęcie Boga i cześć jaką mam dla niego opieram na podstawach tak pewnych jak prawdy z dziedziny fizyki." - Michael Faraday

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem, czy pamiętasz, ale była nawet wizyta w SGP.

To ja może z innej beczki. Proszę nie odbierać mojej wypowiedzi jako obrony SG ponieważ do tej pory nie miałem przyjemności (nieprzyjemności?) korzystania z ich usług.

Ile jest przypadków zgłaszanych na forum z powodu złego serwisu, a ile miesięcznie taki serwis wydaje sztuk?

W zdecydowanie większym % osoby, które są zadowolone z serwisu przystępują do tego na porządku dziennym i nie opisują swojego przypadku na forum. Natomiast osoby niezadowolone na odwrót :lol:

Można by założyć anonimową ankietę, aby osoby mające do czynienia z ww. serwisem zaznaczyły odpowiedź przy pytaniu "Czy jesteś zadowolony z serwisu SG", ale tu też nie ma żadnej pewności, czy będą klikały osoby, które faktycznie są zadowolone (lub nie), czy tylko osoby, które coś tam czytały na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wydaję mi się, że taką niezobowiązującą ankietę warto byłoby stworzyć, prosząc jednocześnie, aby uczestniczyły w niej osoby, które miały jakieś doświadczenia z przedmiotowym serwisem. Forum liczy już sporo użytkowników, więc może być ciekawie.


"Zdziwiło was, panowie, żeście usłyszeli z moich ust słowo "Bóg", lecz zapewniam was, że pojęcie Boga i cześć jaką mam dla niego opieram na podstawach tak pewnych jak prawdy z dziedziny fizyki." - Michael Faraday

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja też się wypowiem jakiś rok temu zakupiłem u nich mesha do omegi PO, pojechałem i go kupić. W związku że już tam byłem to poprosiłem o założenie go na zegarek. Oczywiście Pan go założył ale przy okazji zrobił na zapięciu centymetrową krechę. Szkoda gadać. Ja osobiście nie polecam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja też się wypowiem jakiś rok temu zakupiłem u nich mesha do omegi PO, pojechałem i go kupić. W związku że już tam byłem to poprosiłem o założenie go na zegarek. Oczywiście Pan go założył ale przy okazji zrobił na zapięciu centymetrową krechę. Szkoda gadać. Ja osobiście nie polecam.

 

Trzeba było dać jakiemukolwiek koledze z forum z Warszawy ....pyknelibyścię się na mieście i by Ci założył za free/okrasilibyście tą uroczystą chwilę piwkiem i na pewno nie pozostawił by śladów. Większość zegarmistrzów to niestety przekwalifikowani kowale :lol: ....dobrych jest garstka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.