Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

bobwoj

Użytkownik
  • Content Count

    630
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

20 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Hobby
    zegarki, kino, filozofia, apologetyka chrześcijańska, informatyka, klasyka i elegancja,

Recent Profile Visitors

434 profile views
  1. Nic szczególnego, jeżdżę głównie do pracy 30km mało uczęszczaną drogą, hamuje wcześniej silnikiem, staram się przewidywać sytuację na drodze. Nie przyspieszam niepotrzebnie, żeby zaraz hamować. To i tak nic szczególnego. Mój szef ma obecnie 160tyś na fabrycznych klockach. Taki smart driving :-) Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  2. Jeżdżę Avensis T27 kupioną nową w 2012 roku z silnikiem 1.8. Auto do tej pory całkowicie bezawaryjne. Obecny przebieg 125 tyś, serwis tylko ASO, co 15 tyś lub co rok. Klocki i tarcze jeszcze oryginalne w normie. Tak bezawaryjnego auta nie miałem nigdy, a jeżdżę różnymi autami od 1998 roku. Było klika VW, Mercedes, Audi, teraz BMW.
  3. Każdy ma swoje doświadczenia. Ja mam zgoła inne. Miałem na razie 10 aut. Najbardziej awaryjny Mercedes W203, średnio raz w miesiącu wizyta u mechanika, pozostałe niemieckie marki też od czasu do czasu coś się działo. Obecnie od 8 lat Toyota i dosłownie nic. Nawet żarówka się nie spaliła, coroczny serwis eksploatacyjny w ASO i to wszystko.
  4. W teście AutoBilda waga punktowa daję więcej punktów za właściwości na śniegu niż w innych kategoriach. Stąd taki a nie inny wynik na podium. Na szczęcie publikowane są wyniki dla poszczególnych testów, więc można samemu zdecydować, które cechy są dla nas ważniejsze.
  5. Mam takie samo zdanie co Ty. Dopiero po przeczytaniu tego testu: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm pojawiły się wątpliwości. Jak to możliwe, że producent opon premium i półki średniej produkuję oponę premium, która wg oceniających jest gorsza od opony średniego poziomu? Można byłoby pomyśleć, że oceniający nie jest obiektywny, ale w tym wypadku mówimy o Auto Bild, nie jakimś podrzędnym magazynie. Wg podlinkowanego testu Bridgestone i Pirelli ze swoimi oponami wypadają gorzej od typowych średniaków takich jak Kleber, czy Firestone. Chociaż ten Firestone całkiem nieźle wypada:
  6. U mnie całoroczne premium wychodzą drożej niż letnie premium. Zimówki na oddzielnych kołach po 8 latach miały jeszcze 6 mm bieżnika. Sprzedałem ze względu na ich wiek, nie były spękane. Teraz kupuje wielosezon. Dla mnie to optymalne rozwiązanie. Mieszkam w Wielkopolsce zimy u nas od kilku lat już nie ma. Auto jako drugie w rodzinie pokonuje 15tyś rocznie głównie jako dojazd do pracy. Nawet się zastanawiam, czy potrzebuje całorocznych premium, czy nie wystarczyły by że średniej półki. Auto to Avensis T27 1.8 147km, więc szału z mocą nie ma. Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  7. Uwielbiamy żywe choinki :-) Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  8. To i ja się pochwalę. Dzieło mojej żony :-) Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  9. Dzięki. Tak też zrobię. Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  10. Nie chodzi o to, że nie chce dopłacić. Chciałbym zracjonalizować wybór. Kupić opony z najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W testach różnice są minimalne, cenowo już znaczne. Nie chcę dopłacać 30% dla 2% lepszych osiągów. Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  11. Jak w porównaniu z letnimi które podejrzewam że były wcześniej. W szczególności hałas, prowadzenie? Też byłem zdecydowany na Bridgestone w myśl zasady lepiej dołożyć i mieć coś lepszego. Niestety lub stety przeczytałem test Auto Bild i tam zobaczyłem, że różnicę w większości są marginalne między Bridge Stone a Firestone. Zasadnicza różnica to hamowanie na mokrym na korzyść Bridgestone, natomiast hamowanie na śniegu na korzyść Firestone. Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  12. Niestety etykiety mają niewiele wspólnego z prawdą. W teście autobilda Goodyear Vector 4seasons Gen.3 generują taki sam poziom hałasu co Bridgestone Weathercontrol 005 Evo, czyli 70,7 dB. GY gen.2 generują 72dB.( wg. Auto Bild Test 2019r) Cenowo niestety GY gen.3 jest sporo droższy od Bridgestone. W moim rozmiarze GY gen3 706zł, Bridgestone 552zł. GY gen2 602zł. Firestone MULTISEASON gen2 - 440zł Test Auto Bild 2020 https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  13. Proszę o pomoc w wyborze. Zastanawiam się pomiędzy: Bridgestone WEATHER CONTROL A005 EVO 215/55 R17 98 W a Firestone MULTISEASON 2 215/55 R17 98 W czy opłaca się dokładać ponad 400zł do Bridgestona za komplet? Firestone należy do Bridgestone, więc koncern ten sam, tylko różna klasa. W testach bardzo zbliżone gumy, na korzyść Bridgestone są: hamowanie na suchym i mokrym, cichsze mniejsze opory toczenia na korzyść Firestone: cena hamowanie na śniegu większa trwałość wnioski po przeczytaniu testu Autobilda: https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2 ... e-Test.htm jeżdżę głównie po mieście i dojazdy do pracy 30km w jedną stronę, od czasu do czasu autostrada nad polskie morze. Może ktoś zna te gumy z doświadczenia i coś pomoże? Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  14. Walcz do końca. Niech Doliński też podpiszę się pod twoimi uwagami. Niestety reputacja tego serwisu nic się nie zmienia od kilku lat. Kolegom z forum potrafili porysować nowe Omegi. Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
  15. To już drugi Bond :-(. RIP. Goodbye Mr Bond Wysłane z mojego SM-G981B przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.