Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Mati9600

Pytanie o autentyczność - Breitling navitimer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie

Na wstępie zaznaczę, że na zegarkach drogich marek nie znam się w ogóle,tak wiec zwracam się z serdeczną prośbą o Państwa ocenę autentyczności zegarka który dodałem w załączniku. Krótko mówiąc kilka dni temu dziadek poprosił mnie o nastawienie godziny (nie majętny dziadek) nie muszę wiec mówić jakie było moje zdziwienie gdy zauważyłem że to breitling :) , zegarek dziadek dostał po jakimś martwym niemcu, tylko tyle wiem, nie posiadamy żadnych dokumentów owego zegarka które mogły by potwierdzić autentyczność, stąd druga prośba a mianowicie jeżeli na pierwszy rzut oka nie jest to podróbka proszę o informacje gdzie można by potwierdzić autentyczność takiego zegarka ( najlepiej na terenie trójmiasta ), za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję :).

post-49369-0-16697400-1336157261_thumb.jpg

post-49369-0-46845000-1336157280_thumb.jpg

post-49369-0-66487700-1336157298_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Rozumiem, że to zdobycz wojenna dziadka?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Niestety dziadek dostal podrobe ni

Beware the fury of a patient man.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Była jeszcze jedna jedna wojna ? Musiałem przegapić ... Nieładnie tak martwemu Niemcowi "zegarek" podróbę zdejmować - aktualnie to podobno nasi sprzymierzeńcy.

to podróba

cyt.-Wszystkie Ryśki to porządne chłopy !

Piotr.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Fejk, ale nawet nie taki bardzo fantazyjny jak inne "brajblingi". Przynajmniej zaoszczędzisz czasu na chodzenie po zegarmistrzach :)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi