Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
News will be here

Krakus1

Użytkownik
  • Content Count

    514
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1086 Guru zegarmistrzostwa

Recent Profile Visitors

698 profile views
  1. gratuluję zakupu! nie wiem jak jeździ, ale napewno ładnie gada 👌🏼
  2. skoro mowa o sub TT , jedyna zmiana obecnie która mnie przekonuje o powoduje przyspieszonego pulsu , to czarny sub w TT jako jedyny zegarek ,zamiast moich obecnych- diver300 TT i Wimbledon TT-
  3. to zależy od banku , w przypadku Audi to jest 1M , czyli na następny miesiąc po zmiany wysokości stóp , rata się zmienia . to nawet nie chodzi o oszczędzanie tylko o ew. uczucie goryczy, że rata mogła być niższa, a ja płacę wyższą przez własny wybór 😅
  4. ten punkt jest nie do negocjacji, dzwoniłem do banku w tej sprawie , co ciekawe wysokość raty jest taka sama przy stałym i zmiennym oprocentowaniu, co można odebrać że sam bank nie jest pewny przyszłości stóp, zobaczymy , do końca czerwca jeszcze trochę 😉
  5. niestety w przypadku Audi Bank, nie ma możliwości zmiany w trakcie trwania umowy , trudna decyzja, bo dwa lata temu było jasne że stopy idą w górę z dnia na dzień, a wybór stałego oprocentowania był oczywisty , a teraz ? 🤔 dlaczego ?
  6. pytanie na styku motoryzacji i finansów ☺️ : mając tą samą wysokość raty obu wariantach , co byście wybrali na najbliższe 4 lata , raty że stałym czy zmiennym oprocentowaniem ?
  7. bardzo dobrze to ująłeś, dobry adwokat z Ciebie 👌🏼☺️ choć sporu żadnego nie ma 😅 dodam jeszcze , że w tym przypadku konkretnym czyli G60 VS Superb , nie jest tak że Superb stał się premium , tylko G60 - moim zdaniem- stał się wyraźnie mniej premium jak na 5er od BMW, pod względem wyposażenia i jakości materiałów w kabinie
  8. widziałeś go na żywo? Bo dla mnie na żywo jest na tym samym poziomie piękna, prestiżu- jak zwał ,tak zwał-jak w G60 , jak i resztę kabiny
  9. wybacz, ale odnoszę wrażenie że piszę do kogoś kto chce teoretycznie mnie przekonać do czegoś, czego znam z próby organoleptycznej : G60 VS nowe Superb , także chyba dalsza dyskusja nie ma sensu w tym przypadku 🤷‍♂️
  10. nie rozumiem tego zdania , chyba że chodzi tylko o posiadanie auta z tym właśnie emblematem a nie innym 🤔 . dwa lata temu jak wsiadłem do G30, A6 I do Superba , to od razu czuć było różnicy na korzyść G30 czy A6 , co tłumaczyło sens różnicy w cenie - jak komuś stać- , teraz wsiadam do G60 potem do Superba i nie widzę różnicy jakości i wyposażenia, którą widziałem 2 lata temu , a jeden i drugi to dwa fajne pontony do jazdy autostradowej , więc po co przepłacać? a nie , prestiż, słowo klucz 😅
  11. też tak uważam , i nie tylko z MB , ale z niemiecką motoryzacją ogólnie , przez przesadne podejście do tematu eko ,czy jeśli chodzi o listę wyposażenia , jakości materiałów , czy gamę silnikową . zostają tylko najdroższe modele które jeszcze definiują niemiecką jakość
  12. Kiedyś tak było , teraz nie widzę powodu żeby dopłacać nie małej sumy ,żeby wsiadać do G60 , mając nowego Superba , nie ponieważ Superb stał się dużo lepszym autem - choć owszem lepszym jest niż poprzedni model - , ale z tego powodu że jest wyraźny regres 5er w modelu G60 pod względem wyposażenia opcjonalnego oraz jakości wykonania , piszę tu o 520 ze zwykłym zawieszeniem .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.