Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

tbn

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2309
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4930 Guru zegarmistrzostwa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No ja pewnie zobaczę na żywo, może zmienię zdanie. Bransoleta z tego co czytam zwęża się do 16.5mm, klamra ma 6 stopni regulacji i jest dość smukła. Też wydaje się mocno na plus. Może Omega znów zacznie robić lepsze bransy niz Rolex, jak to było w latach 2000’.
  2. https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/planet-ocean/the-collection/product Jednak nie fejk. Przynajmniej grubość chyba ogarnęli w końcu , 13.6 to dużo mniej niż poprzednia generacja , najcieńsza planeta w historii. Mnie się nie podoba, ale nie jest to zły zegarek, wręcz przeciwnie. Kolejny pewnie będzie diver 300m, może się spodziewać zgrabniejszej koperty w końcu. Edit: nie ma daty, więc ta grubość pewnie też dzięki cieńszemu mechanizmowi.
  3. Projekt wyglada ciężko wizualnie, a do tego mnóstwo polerki na bransolecie. Dla mnie porażka zupełna i się łudzę, że to jakis fejk. Obawiam sie , ze 300m tez popsują.
  4. Wydaje mi się, że to raczej kwestia oświetlenia. W moim Blake’u też rożnie te indeksy wyglądały w zależności od światła.
  5. tbn

    Klub Miłośników Zegarków SEIKO

    Najfajniejszy zegarek jaki kupiłem od lat. Muszę jakiegoś gumowego paska do niego poszukać.
  6. tbn

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Lepiej wyrobić sobie opinię na podstawie statystyki niż internetowych wpisów. https://car-recalls.eu/reliability/reliability-tuv-report-2024-2-3-years/ Jeśli chodzi o rosnącą awaryjność, to jest to prawda dla niektórych modeli , dla innych spada. Jak wybieramy auto to chyba dobrze poszukać rzeczywistych danych, wyjdzie że C klasa ma mniej awarii niż E klasa. Druga sprawa spadająca jakość. I znów , pewnie zależy. Dla mnie przesiadka z F30 do nowej G20 to była poprawa w każdym aspekcie: zawieszenie, wyciszenie kabiny, jakość materiałow (ogolnie, w detalu może bym coś znalazl co wolałem w starej). Do tego silnik b48 to znacznie lepsza konstrukcja niż n20. Wniosek, że auta są co raz lepsze ? Też nie.
  7. 214270 ma matowa tarczę, mało blingu ogólnie. Proporcje może nie tak dobre jak 114270, a może nie klasyczne raczej, ale chyba najlepsza referencja ze współczesnych, zwłaszcza MKII. Ja ostatnio nie odebrałem 40, imo mniej udany model niż 39.
  8. Tani nie był, ale sukcesywnie przesuwał się w gore. https://www.fratellowatches.com/when-did-rolex-become-a-luxury-brand/
  9. tbn

    Klub Miłośników Grand Seiko

    Koperta GMT Mastera to tez klocek jak ciosany sikierą tylko mniejszy rozmiarowo. Do tego idiotycznie szerokie ucha w stosunku do bransolety. Każdy ma swoje upodobania.
  10. tbn

    Seiko SJE093J1

    Jak w tytule. Chętnie kupię ostanią limitke 62 mas.
  11. Fakt. Wtedy to była specyfika epoki, która dla mnie to czas dzieciństwa, więc mam mnóstwo sentymentu. Dzisiejsze zegarki zazwyczaj są brzydkie i często kiczowate. Nie tylko Omegi oczywiście.
  12. Świetny. Dla mnie Zenith robi najfajniejsze automatyczne chronografy na rynku. Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie. Z tym, że Original. 38mm , data, automat, sensowne 50m wodoszczelności. To wszytko w kopercie 13mm, z czego 2mm to wypukły szafir.
  13. Jak mawiał klasyk: robta co chceta. Nie było moim celem moralizowanie , bardziej uwaga na temat zjawiska. Z umiarem , nie ma w tym nic złego. Zegarek (obecnie 3 ) to jedyna niepotrzebna we współczesnym świecie rzecz jaką posiadam, czuje się trochę autorogrzeszony. Żeby nie było, sprawdzam godzinę. 😅
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.