Nie jeździłem, chodziło mi o to, że w trasie ten silnik 1,5 TSI jest bardzo ekonomiczny, więc ja bym nie gazował, ale oczywiście, jak ktoś tych km zrobi setki tysięcy, to na pewno na gazie będzie miał oszczędności. Ja obecnie użytkuję 1,5 TSI z DSG 7 i średnie spalanie z 11000 km mam 7,1, mi to pasuje i nie mam potrzeby schodzić niżej. Przy prędkościach na DK to już jest spalanie śmieszne /nawet poniżej 5l/ i nie trzeba wcale jeździć jak dziadek. Gdybym miał większy budżet kupiłbym auto z 2.0TSI 4x4, ale nie miałem i zadowalam się tym co mam. Wracając do tematu - rzeczywiście rozważałbym dołożenie 10000 - 15000 zł i szukać nowego auta...
Jak dbasz o DSG to remont polega na wymianie oleju i sprzęgieł - z 1,5 TSI pracują są tzw. "suche" sprzęgła w automacie, ale według internetów spokojnie 2000000 km wytrzyma, z tymże co 50-60 k wymiana oleju w skrzyni.