Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

muchacho_

Użytkownik
  • Content Count

    1,820
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

muchacho_ last won the day on July 23 2017

muchacho_ had the most liked content!

Community Reputation

581 Mistrz

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No rozumiem, tylko czy mnie jako konsumenta powinno to obchodzic? Kupuje produkt i chce otrzymac odpowiednia obsluge podczas zakupow, ale rowniez obsluge posprzedazowa. 10 lat temu zegarki z serii MarineMaster byly dostepne jedynie w Japonii (mowa oczywiscie o oficjalnych kanalach sprzedazy), wiec rozumiem, ze nikt nie gwarantowal serwisu na calym swiecie. Pozniej Seiko postawilo na ekspansje, przebrandowali Marine Mastery na Prospex i ruszyli ze sprzedaza na caly swiat. Oczekiwalbym, ze wraz z sprzedaza ruszy zaplecze serwisowe. Gwarancja to jedno, ale co po uplywie gwarancji? Mam jako klient szukac autoryzowanego serwisu w innych krajach czy w ogole w innej czesci swiata? Troche malo powazne podejscie do klienta. No bo raczej, nikt nie podchodzi do zakupu zegarka za kilka tysiecy euro na zasadzie, ze po dwoch latach jak skonczy sie gwranacja to wyrzuce. Wg mnie Seiko powinno bardziej restrykcyjnie do tego podchodzic. Chcesz byc dystrybutorem? Ok, ale musisz stworzyc punkt serwisowy w swoim kraju i przeszkolic pracownikow. Nie spelniasz wymagan = umowa na dystrybucje zostaje rozwiazana.
  2. Dzięki, wyslalem do nich mail z zapytaniem ile moze kosztowac wymiana baterii w Tunczyku 1000m ze sprawdzeniem szczelnosci. Zobaczymy co odpisza
  3. Porażka. Nie bardzo rozumiem jak mozna cos sprzedawac i jednoczesnie nie zapewniac adekwatnego serwisu :|
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.