Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Olo_H

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    51
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

48 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Górny Śląsk
  • Hobby
    Historia, piłka nożna, zegarki

Ostatnie wizyty

276 wyświetleń profilu
  1. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Ciekawe, powiedziałbym, że przy małych prędkościach skrzynia w Q8 szarpie zdecydowanie bardziej. "Ciągle się psują" - jeżdżę prawie 9 lat i chyba trafiłem na ten jedyny sprawny egzemplarz 😁
  2. Gratulacje, świetny wybór, chociaż zgadzam się z przedmówcami, że złego chyba tutaj nie było. Niech się dobrze nosi 😊
  3. Gratulacje, piękny zegarek ale niestety na mój nadgarstek jest za duży i pozostała mi wersja bez daty
  4. Z tej trójki mój głos idzie na Zenitha. Cała trójka jest świetna, ale dla mnie Zenith ma najwięcej "tego czegoś" - fajna kolorystyka, data i pięknie biegnąca sekunda z chrono. Chociaż osobiście poszedłbym w białą tarczę. Natomiast patrząc po Twoich zdjęciach wydaje mi się, że najlepiej leży Tag, ale to już Twoja subiektywna ocena i wygoda
  5. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    W końcu naprawili ale dla mnie w aucie tej klasy nie powinno to się zdarzać
  6. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Nie mówię, że to nie jest problem. Nie miałem takich problemów jak Ty. System zawiesił mi się od razu po włączeniu samochodu, co było wkurzające, ale nie powodowało niebezpieczeństwa - wyświetlacz "przed oczami" działał cały czas. Ojciec przez kilka tygodni musiał zimą wsiadać do Audi przez drzwi pasażera bo system postanowił nie otwierać drzwi kierowcy. Czy to istotny problem? Jeden to oleje, drugi już więcej Audi nie kupi. I tak ze wszystkim w dzisiejszych czasach - telefony, samochody, itp. Ceny coraz wyższe, a jakość coraz gorsza
  7. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Zgadzam się w 100%, podobnie jak przy prawie każdym produkcie premium (np. perfumy, ubrania, buty, alkohole, czy wreszcie nasze zegarki). Natomiast na rynku jest zapotrzebowanie na produkty premium i tego nie zmienimy. A czy cena jest uzasadniona, czy nie, to już zupełnie inne pytanie. Ale dopóki ludzie kupują to można założyć, że jest
  8. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Tak, dla mnie, podkreślam DLA MNIE, rozwiązanie w volvo jest na co dzień wygodniejsze niż w Audi. Być może kwestia rozdzielczości, nie wiem. Nie twierdzę, że rozwiązanie Audi nie jest bardziej zaawansowane, piszę o subiektywnych odczuciach. Podobnie jak dla mnie skrzynia biegów w volvo przy niskich prędkościach działa lepiej niż w Audi. Ale to znowu subiektywne odczucie. Co do reszty Twoich doświadczeń nie będę się wypowiadał, bo uważam je za indywidualne. Tobie system zawieszał się w ciągu 3k kilometrów kilkukrotnie, mi na przestrzeni ponad 10k kilometrów i prawie roku zdecydowanie rzadziej. Dlatego uważam, że nie należy swoich doświadczeń do końca przenosić na całość
  9. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Broń Boże nie chcę wchodzić w dyskusję, natomiast widać tutaj jak wiele rzeczy jest bardzo subiektywnych. Dla mnie np. kamera 3d jest lepsza niż w nowym Q8, osiągi dla mnie są wystarczające (ale ja jeżdżę jak emeryt 😂), ekran zawiesił mi się może z 3 razy od września ubiegłego roku (a może mniej). Dla porównania kolega z firmy ma A7 50TDI i musiał ustawiać w nim kierownicę (jak była prosto to koła nie były) i chyba 2 lub 3 razy jeździł z webasto do serwisu. Mam wrażenie, że w dzisiejszych samochodach 90% zależy od danego egzemplarza, a nie od modelu (może lexus jest chlubnym wyjątkiem, nie wiem jak w Ferrari, Rollsie i Bentleyu 😉)
  10. Mam infinite Co do saloników na lotniskach (najczęściej podróżuję w celach turystycznych) to szukam na stronie konkretnego lotniska. Prawdę mówiąc nie wiem dokładnie ile mam wejść w ciągu roku, bo generalnie nie korzystam częściej niż max 3 razy w roku I podobnie jak kolega mroova przestałem kupować ubezpieczenia na wyjazd - jest ubezpieczenie z PZU, wygląda dość dobrze, ale na szczęście nie musiałem korzystać. Nie trzeba płacić kartą żeby ubezpieczenie działało Co do kosztów to zależy. Jeśli jesteś klientem bankowości prywatnej w ing to karta powinna być for free
  11. Ja mam kartę z ing i do niej dorzuconą kartę priority pass. Z ubezpieczenia jeszcze na szczęście nie korzystałem, z saloników na lotniskach tak (żona, syn i ja). W większości przypadków czas pobytu w saloniku jest limitowany - 3 lub 4 godziny (chociaż np. W Dubaju byliśmy chyba 6 lub 7 godzin). Weź pod uwagę, że nie wszystkie saloniki na lotniskach respektują tą kartę. Jakbyś chciał wiedzieć coś więcej pisz na priva
  12. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Jak jeżdżę po mieście to w 99% tak to działa. A nawet na trasie poniżej 140km/h A co do napędu 4x4 w volvo t8 lub t6 to w warunkach zimowych i ośnieżonych podjazdach radził sobie dokładnie tak samo jak w d5 (przynajmniej nie czułem różnicy). Ale żaden z nich raczej nie jest typem napędu 4x4 do wykorzystania w "prawdziwym" terenie. Oczywiście dochodzi też kwestia opon
  13. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Może koledze Osiem chodzi o T8 lub T6 (nową) gdzie w trybie hybrid domyślnie chodzi napęd na tył (elektryk) a w razie potrzeby dołącza się silnik spalinowy i przód
  14. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Jeśli chodzi o moc i przyjemność z jazdy to T8 na pewno będzie fajniejsze od B5. Z tym, że osobiście mam niekiedy wrażenie przy jeździe w trybie "hybrid" jakby pojawiała się "turbodziura". Wydaje mi się że ma to związek z doładowywaniem akumulatora w czasie jazdy, ale 100% pewności nie mam. Co do spalania, to zimą na narty do Włoch z boxem na dach wyszło około 10.5 litra, a jak niedawno jechałem ze Śląska do Warszawy i z powrotem to wyszło poniżej 8 litrów. Co do prądu to dokładnie Ci nie powiem, bo mamy ładowarkę 3-fazową w pracy, więc ten, tego 😉
  15. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Co prawda nie w XC60 ale w V90 z ubiegłego roku. Tak jak pisze Cordi, jeśli masz gdzie tanio ładować i standardowo robisz do 60km dziennie to warto rozważać PHEV. Na standardowym kablu Volvo z gniazdka ładujesz się około 9h. Na 3 fazach skraca się do około 3h, ale musisz kupić kabel. W przeciwnym wypadku będziesz woził dodatkowe 200kg "bagażu", masz inne rozwiązanie techniczne napędu AWD i nie masz koła dojazdowego (chociaż nie wiem czy do B5 jeszcze dają). Osobiście chyba wolałbym mieć lepiej wyposażoną wersję B5 niż uboższą T8. Ja zdecydowałem się na T8 bo w V90 AWD jest tylko w wersji PHEV
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.