Skocz do zawartości
Szukaj w
  • Więcej opcji...
Znajdź wyniki, które zawierają...
Szukaj wyników w...

Olo_H

Nowy Użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

46 Początkujący

Informacje o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Górny Śląsk
  • Hobby
    Historia, piłka nożna, zegarki

Ostatnie wizyty

265 wyświetleń profilu
  1. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    W końcu naprawili ale dla mnie w aucie tej klasy nie powinno to się zdarzać
  2. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Nie mówię, że to nie jest problem. Nie miałem takich problemów jak Ty. System zawiesił mi się od razu po włączeniu samochodu, co było wkurzające, ale nie powodowało niebezpieczeństwa - wyświetlacz "przed oczami" działał cały czas. Ojciec przez kilka tygodni musiał zimą wsiadać do Audi przez drzwi pasażera bo system postanowił nie otwierać drzwi kierowcy. Czy to istotny problem? Jeden to oleje, drugi już więcej Audi nie kupi. I tak ze wszystkim w dzisiejszych czasach - telefony, samochody, itp. Ceny coraz wyższe, a jakość coraz gorsza
  3. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Zgadzam się w 100%, podobnie jak przy prawie każdym produkcie premium (np. perfumy, ubrania, buty, alkohole, czy wreszcie nasze zegarki). Natomiast na rynku jest zapotrzebowanie na produkty premium i tego nie zmienimy. A czy cena jest uzasadniona, czy nie, to już zupełnie inne pytanie. Ale dopóki ludzie kupują to można założyć, że jest
  4. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Tak, dla mnie, podkreślam DLA MNIE, rozwiązanie w volvo jest na co dzień wygodniejsze niż w Audi. Być może kwestia rozdzielczości, nie wiem. Nie twierdzę, że rozwiązanie Audi nie jest bardziej zaawansowane, piszę o subiektywnych odczuciach. Podobnie jak dla mnie skrzynia biegów w volvo przy niskich prędkościach działa lepiej niż w Audi. Ale to znowu subiektywne odczucie. Co do reszty Twoich doświadczeń nie będę się wypowiadał, bo uważam je za indywidualne. Tobie system zawieszał się w ciągu 3k kilometrów kilkukrotnie, mi na przestrzeni ponad 10k kilometrów i prawie roku zdecydowanie rzadziej. Dlatego uważam, że nie należy swoich doświadczeń do końca przenosić na całość
  5. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Broń Boże nie chcę wchodzić w dyskusję, natomiast widać tutaj jak wiele rzeczy jest bardzo subiektywnych. Dla mnie np. kamera 3d jest lepsza niż w nowym Q8, osiągi dla mnie są wystarczające (ale ja jeżdżę jak emeryt 😂), ekran zawiesił mi się może z 3 razy od września ubiegłego roku (a może mniej). Dla porównania kolega z firmy ma A7 50TDI i musiał ustawiać w nim kierownicę (jak była prosto to koła nie były) i chyba 2 lub 3 razy jeździł z webasto do serwisu. Mam wrażenie, że w dzisiejszych samochodach 90% zależy od danego egzemplarza, a nie od modelu (może lexus jest chlubnym wyjątkiem, nie wiem jak w Ferrari, Rollsie i Bentleyu 😉)
  6. Mam infinite Co do saloników na lotniskach (najczęściej podróżuję w celach turystycznych) to szukam na stronie konkretnego lotniska. Prawdę mówiąc nie wiem dokładnie ile mam wejść w ciągu roku, bo generalnie nie korzystam częściej niż max 3 razy w roku I podobnie jak kolega mroova przestałem kupować ubezpieczenia na wyjazd - jest ubezpieczenie z PZU, wygląda dość dobrze, ale na szczęście nie musiałem korzystać. Nie trzeba płacić kartą żeby ubezpieczenie działało Co do kosztów to zależy. Jeśli jesteś klientem bankowości prywatnej w ing to karta powinna być for free
  7. Ja mam kartę z ing i do niej dorzuconą kartę priority pass. Z ubezpieczenia jeszcze na szczęście nie korzystałem, z saloników na lotniskach tak (żona, syn i ja). W większości przypadków czas pobytu w saloniku jest limitowany - 3 lub 4 godziny (chociaż np. W Dubaju byliśmy chyba 6 lub 7 godzin). Weź pod uwagę, że nie wszystkie saloniki na lotniskach respektują tą kartę. Jakbyś chciał wiedzieć coś więcej pisz na priva
  8. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Jak jeżdżę po mieście to w 99% tak to działa. A nawet na trasie poniżej 140km/h A co do napędu 4x4 w volvo t8 lub t6 to w warunkach zimowych i ośnieżonych podjazdach radził sobie dokładnie tak samo jak w d5 (przynajmniej nie czułem różnicy). Ale żaden z nich raczej nie jest typem napędu 4x4 do wykorzystania w "prawdziwym" terenie. Oczywiście dochodzi też kwestia opon
  9. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Może koledze Osiem chodzi o T8 lub T6 (nową) gdzie w trybie hybrid domyślnie chodzi napęd na tył (elektryk) a w razie potrzeby dołącza się silnik spalinowy i przód
  10. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Jeśli chodzi o moc i przyjemność z jazdy to T8 na pewno będzie fajniejsze od B5. Z tym, że osobiście mam niekiedy wrażenie przy jeździe w trybie "hybrid" jakby pojawiała się "turbodziura". Wydaje mi się że ma to związek z doładowywaniem akumulatora w czasie jazdy, ale 100% pewności nie mam. Co do spalania, to zimą na narty do Włoch z boxem na dach wyszło około 10.5 litra, a jak niedawno jechałem ze Śląska do Warszawy i z powrotem to wyszło poniżej 8 litrów. Co do prądu to dokładnie Ci nie powiem, bo mamy ładowarkę 3-fazową w pracy, więc ten, tego 😉
  11. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Co prawda nie w XC60 ale w V90 z ubiegłego roku. Tak jak pisze Cordi, jeśli masz gdzie tanio ładować i standardowo robisz do 60km dziennie to warto rozważać PHEV. Na standardowym kablu Volvo z gniazdka ładujesz się około 9h. Na 3 fazach skraca się do około 3h, ale musisz kupić kabel. W przeciwnym wypadku będziesz woził dodatkowe 200kg "bagażu", masz inne rozwiązanie techniczne napędu AWD i nie masz koła dojazdowego (chociaż nie wiem czy do B5 jeszcze dają). Osobiście chyba wolałbym mieć lepiej wyposażoną wersję B5 niż uboższą T8. Ja zdecydowałem się na T8 bo w V90 AWD jest tylko w wersji PHEV
  12. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Z wyłączeniem start/stop byłbym ostrożny. W poprzednim modelu V90 zapytałem w serwisie, czy jest opcja zmiany ustawień, żeby domyślnie był wyłączony, a jego aktywacja wymagała kliknięcia na ekranie. Dostałem odpowiedź, że nie ma problemu, ale na moje ryzyko, ponieważ grozi to utratą gwarancji - w centrali volvo będą zdalnie widzieć taką ingerencję w system. Czy to prawda, nie mam pojęcia, ale pamiętam jak kiedyś na promie włączył mi się alarm w samochodzie to dzwonili z volvo żeby o tym poinformować i dostałem informację "silnik jest wyłączony, drzwi i szyby zamknięte". Tak więc coś tam widzą 😄
  13. Olo_H

    Pogadajmy o samochodach :-)

    Dzięki za tak rozbudowaną opinię. Rodzice w zeszłym tygodniu odebrali nową XC60 z tym samym silnikiem i mogę potwierdzić, że elektronika żyje trochę swoim życiem 🙂 Cały czas biję się z myślami, czy wgrywać w swojej V90 nową wersję systemu, czy jeszcze jeździć na starej. U mnie w miarę wszystko chodzi (wersja Android 3.3), a nowa wersja (3.5) "pokazuje pazurki" - a to piszczą jak wściekłe czujniki cofania, chociaż z tyłu niczego nie ma, a to ekran pozostaje czarny, a nie ma już fizycznego guzika do restartu...
  14. Zatem: pod względem obiektywnym – większe osiągnięcia klubowe ma Robert Lewandowski. Bardzo ciekawa analiza i zasadniczo patrząc tylko na suche liczby, trudno się z nią nie zgodzić. Tylko nie uwzględnia ona faktu, że np. teraz liga mistrzów to rozgrywki grupowe i potem dopiero faza pucharowa, a w latach 80-tych PEMK to było maksymalnie 9 meczów ( 1, 2 runda, ćwierćfinał, półfinał i finał). Również kwestia długości kariery piłkarskiej jest nieporównywalna - w latach 80-tych 30 letni napastnik był u schyłku kariery. Oczywiście, wiele rzeczy miało na to wpływ, chyba nadal można znaleźć w necie filmiki z MŚ w Hiszpanii, gdzie widać naszych zawodników z papierosami. Czy wyobrażamy sobie dzisiaj, że drużyna narodowa walcząca o medale MŚ mieszka w hotelu bez klimatyzacji? Natomiast Roberta bardzo cenię jako świetnego piłkarza, który znakomicie zarządza swoją karierą i uważam, że co najmniej raz zasłużył na złotą piłkę, ale według mnie przegrał ze względów marketingowych - Messi, czy Ronaldo są (a przynajmniej byli) zdecydowanie popularniejsi w necie. W porównaniu z Bońkiem miał niestety dużo większego pecha jeśli chodzi o reprezentację Polski - nawet ta w 2016 niestety nie zdobyła medalu na ME, a potem było już tylko gorzej A i jeszcze Boniek zagrał też w finale PEMK w 1983, w któym Juve przegrał z HSV 0:1
  15. Przy całym szacunku dla Lewego i sposobu w jaki sposób prowadzi swoją karierę i ile bramek zdobył w różnych ligach, to zawsze jednak mam wątpliwości, czy kariera Bońka w latach 80-tych nie była większa. W 1982 roku przechodzi do Juventusu za podobno 1,8mln USD. Wydaje się to mało, ale ówczesny najdroższy piłkarz świata to Maradona - kosztował Barcelonę w 1982 podobno niecałe 8mln. Z Juve zdobył Puchar Europy, PZP, mistrzostwo Włoch i chyba też superpuchar Europy. W 1985 przeszedł do Romy, jako absolutna gwiazda. Tak więc, nie ujmując niczego Lewemu, myślę, że kariera Bońka jest co najmniej porównywalna. I warto pamiętać, że wtedy w klubie mogło grać maksymalnie 3 cudzoziemców, a w Juve grał m.in. Platini
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.